Kalifornská automobilka opravdu sází na reklamu. Po mnoha vyjádřeních nesouhlasu Elona Muska s inzercí se jedná o velmi nečekaný krok. Jaký je plán automobilky a proč tedy nakonec reklamu spouští?
Generální ředitel kalifornské automobilky, Elon Musk, byl vždy proti inzerci. Nesouhlas s ní vyjadřoval opravdu často a kdykoli se ho někdo zeptal, proč Tesla nevyužívá reklamy, měl jasnou odpověď. Tesle prostě stačí její referral program a investice do marketingu je tak jen ztrátou peněz, které by se daly využít jinde.
Zlom však nastal letos v červnu. Po dlouhém tlaku investorů nakonce Musk svolil a Tesla tak spustila reklamu na Googlu. Celkově měla společnost vyzkoušet kolem 300 různých reklam, jež se zobrazovaly potenciálním zákazníkům v jejich vyhledávačích. Automobilka však nyní zkouší i další způsoby.
Čtěte také: 7 důvodů, proč je Tesla úspěšná
Vypadá to, že do toho kalifornská automobilka opravdu šlápla. Cestující v Japonsku si totiž všimli výrazné reklamy Tesly na letišti Haneda v Tokiu. Reklama, která běží na celé stěně displejů, láká na elektromobil Model Y, dále Autopilota, ale ukazuje i síť nabíjecích stanic Supercharger.
Asi málokdo by si něco takového u automobilky jen pár měsíců zpět představil. Uvidíme, jaký dopad bude mít reklama na prodeje Tesly. Třeba se i někdy v budoucnu dočkáme reklamy na Teslu přímo v televizi, co myslíte?
Kalifornská automobilka opravdu sází na reklamu. Po mnoha vyjádřeních nesouhlasu Elona Muska s inzercí se jedná o velmi nečekaný krok. Jaký je plán automobilky a proč tedy nakonec reklamu spouští?
Generální ředitel kalifornské automobilky, Elon Musk, byl vždy proti inzerci. Nesouhlas s ní vyjadřoval opravdu často a kdykoli se ho někdo zeptal, proč Tesla nevyužívá reklamy, měl jasnou odpověď. Tesle prostě stačí její referral program a investice do marketingu je tak jen ztrátou peněz, které by se daly využít jinde.
Zlom však nastal letos v červnu. Po dlouhém tlaku investorů nakonce Musk svolil a Tesla tak spustila reklamu na Googlu. Celkově měla společnost vyzkoušet kolem 300 různých reklam, jež se zobrazovaly potenciálním zákazníkům v jejich vyhledávačích. Automobilka však nyní zkouší i další způsoby.
Čtěte také: 7 důvodů, proč je Tesla úspěšná
Vypadá to, že do toho kalifornská automobilka opravdu šlápla. Cestující v Japonsku si totiž všimli výrazné reklamy Tesly na letišti Haneda v Tokiu. Reklama, která běží na celé stěně displejů, láká na elektromobil Model Y, dále Autopilota, ale ukazuje i síť nabíjecích stanic Supercharger.
Asi málokdo by si něco takového u automobilky jen pár měsíců zpět představil. Uvidíme, jaký dopad bude mít reklama na prodeje Tesly. Třeba se i někdy v budoucnu dočkáme reklamy na Teslu přímo v televizi, co myslíte?