Model 3 sehrál klíčovou roli při urychlení rozšíření elektromobilů, protože nabídl dostupnou, výkonnou a technologicky vyspělou variantu, která oslovila širší veřejnost. Pomohl změnit pohled na elektromobily tak, aby přestaly být vnímány jako vozidla jen pro úzce specifickou skupinu a staly se rozšířeným autem.
Šest let poté, co sjel z montážní linky první vůz, a o více než 2 miliony vyrobených vozů později představuje největší výrobce elektromobilů na světě očekávaný zásadní update vozů Model 3 s pohonem zadních kol s cenou jen lehce nad 1 milion korun a Long Range s pohonem všech kol, který má dojezd až 629 km dle WLTP.
Tento update (dosud známý jako projekt Highland – pozn. redakce) přináší zevnitř i zvenčí větší sofistikovanost, komfort a prémiovější kvalitu, to vše při zachování elegantního a čistého vzhledu. Tesla v tiskové zprávě tvrdí, že se neodchýlila od toho, co z vozů Model 3 udělalo celosvětový bestseller: vynikající dojezd a úspornost v kombinaci s výkonem a ovladatelností sportovního vozu za dostupnou cenu.
Modernizovaný Model 3 si nelze splést. Na první pohled poznáte, že jde o Model 3 (2023/2024), který má ale nyní vylepšenou karoserii a vzhled, lepší aerodynamický tvar, nové světlomety a osvětlení a také zcela nový interiér, což nyní ještě podtrhuje to, díky čemu si zákazníci Model 3 tak oblíbili.
Čtěte také: Tesla Model Y Long Range – Cena, dojezd a další specifikace tohoto geniálního „évéčka“
Ostřejší linie karoserie a povrchy optimalizované pro aerodynamiku snižují odpor vzduchu, snižují hlučnost způsobenou větrem a zvyšují dojezd.
Zcela nový vzhled světlometů. Modernizovaná zadní světla s mimořádně jasnými barvami jsou integrována do dveří zadního kufru, aby ještě podpořila celkový design.
Ultra Red a Stealth Grey. Ultra Red je vysoce chromatická barva s dynamickou hloubkou vytvořená z vícevrstvého laku. Stealth Grey je tmavě šedá metalická barva, která zvýrazňuje křivky vozu Model 3 a působí na něm sofistikovaným a dynamickým dojmem.
Aktualizovaný design s vylepšenou aerodynamikou ve spojení s pneumatikami optimalizovanými pro minimální hlučnost a nejlepší dojezd.
Kabina s architekturou připomínající kokon, ve které jsou použity prémiové materiály (pravý hliník, textilie atd.), se vyznačuje vysokou úrovní kvality zpracování.
Přizpůsobitelné ambientní osvětlení obklopuje celou kabinu.
Odvětrávaná přední sedadla a vyhřívaná sedadla v celém voze jsou plně integrována do automatického ovládání klimatizace.
Kabina je teď díky 360˚ akustickému sklu, vylepšeným pouzdrům zavěšení, těsněním a materiálům tlumícím hluk ještě tišší.
Přepracovaná středová konzole obložená hliníkem, rozsáhlý úložný prostor a dvě bezdrátové nabíječky telefonu. Pomocí jednoho předního a dvou zadních nabíjecích portů USB-C, každý s příkonem až 65 W, můžete rychle nabíjet notebooky a další zařízení. Všechna zařízení snadno propojíte přes Bluetooth a synchronizujete vše od kontaktů až po hudbu.
Užijte si zvuk ve studiové kvalitě na všech sedadlech díky našemu novému prémiovému audiosystému, který si Tesla sama navrhla. Ve vozidlech Long Range je audiosystém vybaven 17 reproduktory, dvěma subwoofery a dvěma zesilovači a ve vozidlech s pohonem zadních kol 9 reproduktory, jedním subwooferem a jedním zesilovačem. Nativně podporuje Spotify, Apple Music a Tidal. Nově přidané a kvalitnější mikrofony zajišťují lepší kvalitu hovorů.
Zcela nový 8″ zadní displej s integrovaným ovládáním klimatizace, ventilace a multimediálního systému.
Páčky byly nahrazeny ovládacími prvky na volantu, jako jsou haptické přepínače a fyzická tlačítka, pro lepší zážitek z jízdy. Chytré řazení automaticky zvolí správný směr pro zahájení jízdy, stejně jako je tomu u nejnovějších vozů Model S a Model X.
15,4″ středová obrazovka s mimořádně vysokým jasem a rychlou odezvou má stejnou velikost jako dříve, ale díky tenčím rámečkům nyní nabízí větší využitelnou plochu. Má přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, které prostřednictvím bezdrátových aktualizací (OTA) průběžně vylepšujeme.
O 50 % lepší mobilní připojení, dvojnásobný dosah Wi-Fi, dvoupásmové Wi-Fi (2,4 GHz a 5 GHz).
Naše vozidla konstruujeme tak, aby byla nejbezpečnější na světě. Náš nejnovější Model 3 je vybaven několika bezpečnostními prvky pro ochranu proti bočnímu nárazu, které Tesla zavedla jako první na světě. Ty jsou postaveny na naší platformové architektuře, která již nyní patří k nejbezpečnějším na světě.
Tohle je milým překvapením. Nová Tesla Model 3 je již souběžně s oficiálním představením rovnou také v prodeji přes online konfigurátor Tesly, nahrazuje předchozí generaci, kterou již neseženete s možností nakonfigurování. První zákazníci v Evropě včetně České republiky se mají dočkat předání vozu už koncem října.
Standardní verze s pohonem zadních kol se prodává za velmi sympatickou cenu od 1 053 990 Kč, vyšší verze Long Range potom od 1 253 990 Kč. Za příplatek si můžete dopřát jiný než bílý lak, tažné zařízení, autopilotní software, či prémiový bílý interiér. Do diskuze pod článkem nám určitě napište, jak se vám upgrade tohoto modelu líbí a co na něj říkáte!
Model 3 sehrál klíčovou roli při urychlení rozšíření elektromobilů, protože nabídl dostupnou, výkonnou a technologicky vyspělou variantu, která oslovila širší veřejnost. Pomohl změnit pohled na elektromobily tak, aby přestaly být vnímány jako vozidla jen pro úzce specifickou skupinu a staly se rozšířeným autem.
Šest let poté, co sjel z montážní linky první vůz, a o více než 2 miliony vyrobených vozů později představuje největší výrobce elektromobilů na světě očekávaný zásadní update vozů Model 3 s pohonem zadních kol s cenou jen lehce nad 1 milion korun a Long Range s pohonem všech kol, který má dojezd až 629 km dle WLTP.
Tento update (dosud známý jako projekt Highland – pozn. redakce) přináší zevnitř i zvenčí větší sofistikovanost, komfort a prémiovější kvalitu, to vše při zachování elegantního a čistého vzhledu. Tesla v tiskové zprávě tvrdí, že se neodchýlila od toho, co z vozů Model 3 udělalo celosvětový bestseller: vynikající dojezd a úspornost v kombinaci s výkonem a ovladatelností sportovního vozu za dostupnou cenu.
Modernizovaný Model 3 si nelze splést. Na první pohled poznáte, že jde o Model 3 (2023/2024), který má ale nyní vylepšenou karoserii a vzhled, lepší aerodynamický tvar, nové světlomety a osvětlení a také zcela nový interiér, což nyní ještě podtrhuje to, díky čemu si zákazníci Model 3 tak oblíbili.
Čtěte také: Tesla Model Y Long Range – Cena, dojezd a další specifikace tohoto geniálního „évéčka“
Ostřejší linie karoserie a povrchy optimalizované pro aerodynamiku snižují odpor vzduchu, snižují hlučnost způsobenou větrem a zvyšují dojezd.
Zcela nový vzhled světlometů. Modernizovaná zadní světla s mimořádně jasnými barvami jsou integrována do dveří zadního kufru, aby ještě podpořila celkový design.
Ultra Red a Stealth Grey. Ultra Red je vysoce chromatická barva s dynamickou hloubkou vytvořená z vícevrstvého laku. Stealth Grey je tmavě šedá metalická barva, která zvýrazňuje křivky vozu Model 3 a působí na něm sofistikovaným a dynamickým dojmem.
Aktualizovaný design s vylepšenou aerodynamikou ve spojení s pneumatikami optimalizovanými pro minimální hlučnost a nejlepší dojezd.
Kabina s architekturou připomínající kokon, ve které jsou použity prémiové materiály (pravý hliník, textilie atd.), se vyznačuje vysokou úrovní kvality zpracování.
Přizpůsobitelné ambientní osvětlení obklopuje celou kabinu.
Odvětrávaná přední sedadla a vyhřívaná sedadla v celém voze jsou plně integrována do automatického ovládání klimatizace.
Kabina je teď díky 360˚ akustickému sklu, vylepšeným pouzdrům zavěšení, těsněním a materiálům tlumícím hluk ještě tišší.
Přepracovaná středová konzole obložená hliníkem, rozsáhlý úložný prostor a dvě bezdrátové nabíječky telefonu. Pomocí jednoho předního a dvou zadních nabíjecích portů USB-C, každý s příkonem až 65 W, můžete rychle nabíjet notebooky a další zařízení. Všechna zařízení snadno propojíte přes Bluetooth a synchronizujete vše od kontaktů až po hudbu.
Užijte si zvuk ve studiové kvalitě na všech sedadlech díky našemu novému prémiovému audiosystému, který si Tesla sama navrhla. Ve vozidlech Long Range je audiosystém vybaven 17 reproduktory, dvěma subwoofery a dvěma zesilovači a ve vozidlech s pohonem zadních kol 9 reproduktory, jedním subwooferem a jedním zesilovačem. Nativně podporuje Spotify, Apple Music a Tidal. Nově přidané a kvalitnější mikrofony zajišťují lepší kvalitu hovorů.
Zcela nový 8″ zadní displej s integrovaným ovládáním klimatizace, ventilace a multimediálního systému.
Páčky byly nahrazeny ovládacími prvky na volantu, jako jsou haptické přepínače a fyzická tlačítka, pro lepší zážitek z jízdy. Chytré řazení automaticky zvolí správný směr pro zahájení jízdy, stejně jako je tomu u nejnovějších vozů Model S a Model X.
15,4″ středová obrazovka s mimořádně vysokým jasem a rychlou odezvou má stejnou velikost jako dříve, ale díky tenčím rámečkům nyní nabízí větší využitelnou plochu. Má přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, které prostřednictvím bezdrátových aktualizací (OTA) průběžně vylepšujeme.
O 50 % lepší mobilní připojení, dvojnásobný dosah Wi-Fi, dvoupásmové Wi-Fi (2,4 GHz a 5 GHz).
Naše vozidla konstruujeme tak, aby byla nejbezpečnější na světě. Náš nejnovější Model 3 je vybaven několika bezpečnostními prvky pro ochranu proti bočnímu nárazu, které Tesla zavedla jako první na světě. Ty jsou postaveny na naší platformové architektuře, která již nyní patří k nejbezpečnějším na světě.
Tohle je milým překvapením. Nová Tesla Model 3 je již souběžně s oficiálním představením rovnou také v prodeji přes online konfigurátor Tesly, nahrazuje předchozí generaci, kterou již neseženete s možností nakonfigurování. První zákazníci v Evropě včetně České republiky se mají dočkat předání vozu už koncem října.
Standardní verze s pohonem zadních kol se prodává za velmi sympatickou cenu od 1 053 990 Kč, vyšší verze Long Range potom od 1 253 990 Kč. Za příplatek si můžete dopřát jiný než bílý lak, tažné zařízení, autopilotní software, či prémiový bílý interiér. Do diskuze pod článkem nám určitě napište, jak se vám upgrade tohoto modelu líbí a co na něj říkáte!