Také Formule E se přesunula do virtuálního prostoru

Kvůli koronaviru není možné, aby se jezdci utkávali na reálných okruzích. Jezdci ale mohou poměřit síly online, na simulátoru.

Závody elektrických formulí ve virtuálním prostoru | foto: FIA

TIP: Koronavirus přerušuje také závody Formule E

Zatím nebyla odpískána celá sezóna, mluví se o tom, že by se mohl závodit už od června, jisté to každopádně zatím není. Aby se jezdci zabavili a s nimi i diváci, přesunul se šampionát v neoficiální podobě na virtuální kolbiště.

Jako platforma pro tyto závody byl vybrán simulátor rFactor 2 a byla upravena pravidla. Každé kolo končí jezdec, který je aktuálně na poslední pozici, dokud nezbude na okruhu deset vozů. Tato skupinka pak jede jedno poslední kolo, kde záleží na každé tisícině sekundy. Čas tohoto kola totiž určí finální pořadí.

Jezdci mají samozřejmě k dispozici odpovídající techniku v podobě volantů s pedály a jelikož karamboly zde nestojí nikoho ani korunu, není o ně nouze.

zdroj: FIA

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Také Formule E se přesunula do virtuálního prostoru

Kvůli koronaviru není možné, aby se jezdci utkávali na reálných okruzích. Jezdci ale mohou poměřit síly online, na simulátoru.

Závody elektrických formulí ve virtuálním prostoru | foto: FIA

TIP: Koronavirus přerušuje také závody Formule E

Zatím nebyla odpískána celá sezóna, mluví se o tom, že by se mohl závodit už od června, jisté to každopádně zatím není. Aby se jezdci zabavili a s nimi i diváci, přesunul se šampionát v neoficiální podobě na virtuální kolbiště.

Jako platforma pro tyto závody byl vybrán simulátor rFactor 2 a byla upravena pravidla. Každé kolo končí jezdec, který je aktuálně na poslední pozici, dokud nezbude na okruhu deset vozů. Tato skupinka pak jede jedno poslední kolo, kde záleží na každé tisícině sekundy. Čas tohoto kola totiž určí finální pořadí.

Jezdci mají samozřejmě k dispozici odpovídající techniku v podobě volantů s pedály a jelikož karamboly zde nestojí nikoho ani korunu, není o ně nouze.

zdroj: FIA

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."