Kvůli koronaviru není možné, aby se jezdci utkávali na reálných okruzích. Jezdci ale mohou poměřit síly online, na simulátoru.
TIP: Koronavirus přerušuje také závody Formule E
Zatím nebyla odpískána celá sezóna, mluví se o tom, že by se mohl závodit už od června, jisté to každopádně zatím není. Aby se jezdci zabavili a s nimi i diváci, přesunul se šampionát v neoficiální podobě na virtuální kolbiště.
Non-stop action! Your highlights from the test round of the ABB Formula E Race At Home Challenge In Support Of @UNICEF #RaceAtHome #ABBFormulaE https://t.co/9KqVKEr3qA https://t.co/yhXRIJ5eE9
— Formula E (@FIAFormulaE) April 18, 2020
Jako platforma pro tyto závody byl vybrán simulátor rFactor 2 a byla upravena pravidla. Každé kolo končí jezdec, který je aktuálně na poslední pozici, dokud nezbude na okruhu deset vozů. Tato skupinka pak jede jedno poslední kolo, kde záleží na každé tisícině sekundy. Čas tohoto kola totiž určí finální pořadí.
Jezdci mají samozřejmě k dispozici odpovídající techniku v podobě volantů s pedály a jelikož karamboly zde nestojí nikoho ani korunu, není o ně nouze.
zdroj: FIA
Kvůli koronaviru není možné, aby se jezdci utkávali na reálných okruzích. Jezdci ale mohou poměřit síly online, na simulátoru.
TIP: Koronavirus přerušuje také závody Formule E
Zatím nebyla odpískána celá sezóna, mluví se o tom, že by se mohl závodit už od června, jisté to každopádně zatím není. Aby se jezdci zabavili a s nimi i diváci, přesunul se šampionát v neoficiální podobě na virtuální kolbiště.
Non-stop action! Your highlights from the test round of the ABB Formula E Race At Home Challenge In Support Of @UNICEF #RaceAtHome #ABBFormulaE https://t.co/9KqVKEr3qA https://t.co/yhXRIJ5eE9
— Formula E (@FIAFormulaE) April 18, 2020
Jako platforma pro tyto závody byl vybrán simulátor rFactor 2 a byla upravena pravidla. Každé kolo končí jezdec, který je aktuálně na poslední pozici, dokud nezbude na okruhu deset vozů. Tato skupinka pak jede jedno poslední kolo, kde záleží na každé tisícině sekundy. Čas tohoto kola totiž určí finální pořadí.
Jezdci mají samozřejmě k dispozici odpovídající techniku v podobě volantů s pedály a jelikož karamboly zde nestojí nikoho ani korunu, není o ně nouze.
zdroj: FIA