Před nedávnem jsme vás lákali na světovou premiéru studie Lexusu, která měla odhalovat budoucnost automobilky. Nutno podotknout, že výrobce opravdu nelhal a doručil poměrně zajímavou podívanou. Zajímavý design i specifikace vozu jsou v současné době na úplné špičce, nicméně v době uvedení na trh se obáváme, že již nebudou stačit. Pojďme se na to podívat.
Koncept elektromobilu Lexus LF-Z Electrified má velmi sportovní design, parádní specifikace, a hlavně vlastní elektrickou platformu. Toyota ani Lexus zatím bohužel nekomentovala, zda vůz na snímcích někdy uvidíme v produkci – při nejmenším však bude sloužit jako taková nápověda a vhled do budoucna.
Čtěte také: Toyota Aygo X Prologue bude elektromobil a my vám prozradíme proč
A jaké jsou tedy specifikace? Koncept s délkou 4880 mm, šířkou 1960 mm, výškou 1600 mm a rozvorem 2950 mm váží celkem 2100 kilogramů. Lexus dostal do vínku zároveň baterii o kapacitě 90 kWh, čímž si dle metriky WTLP vysloužil dojezd až 600 kilometrů. To znamená velmi dobrou výslednou spotřebu, která se bude pohybovat okolo 15 kWh/100 kilometrů.
Jakmile dojde na výkon, tak Lexus LF-Z Electrified ukazuje, že není žádné ořezávátko. Studie je schopna vyrazit z 0 na 100 km/h za 3 sekundy s maximální rychlostí 200 km/h. Tahle pekelná čísla jsou možná díky elektromotorům o výkonu 400 kW a točivému momentu 700 Nm.
Jak se Vám studie elektromobilu od Lexusu líbí? Podělte se o názor v diskuzi!
Před nedávnem jsme vás lákali na světovou premiéru studie Lexusu, která měla odhalovat budoucnost automobilky. Nutno podotknout, že výrobce opravdu nelhal a doručil poměrně zajímavou podívanou. Zajímavý design i specifikace vozu jsou v současné době na úplné špičce, nicméně v době uvedení na trh se obáváme, že již nebudou stačit. Pojďme se na to podívat.
Koncept elektromobilu Lexus LF-Z Electrified má velmi sportovní design, parádní specifikace, a hlavně vlastní elektrickou platformu. Toyota ani Lexus zatím bohužel nekomentovala, zda vůz na snímcích někdy uvidíme v produkci – při nejmenším však bude sloužit jako taková nápověda a vhled do budoucna.
Čtěte také: Toyota Aygo X Prologue bude elektromobil a my vám prozradíme proč
A jaké jsou tedy specifikace? Koncept s délkou 4880 mm, šířkou 1960 mm, výškou 1600 mm a rozvorem 2950 mm váží celkem 2100 kilogramů. Lexus dostal do vínku zároveň baterii o kapacitě 90 kWh, čímž si dle metriky WTLP vysloužil dojezd až 600 kilometrů. To znamená velmi dobrou výslednou spotřebu, která se bude pohybovat okolo 15 kWh/100 kilometrů.
Jakmile dojde na výkon, tak Lexus LF-Z Electrified ukazuje, že není žádné ořezávátko. Studie je schopna vyrazit z 0 na 100 km/h za 3 sekundy s maximální rychlostí 200 km/h. Tahle pekelná čísla jsou možná díky elektromotorům o výkonu 400 kW a točivému momentu 700 Nm.
Jak se Vám studie elektromobilu od Lexusu líbí? Podělte se o názor v diskuzi!