Byť se o koncernu Stellantis v médiích příliš nemluví, tak i on připravuje pořádnou elektrickou ofenzívu. Od dob spojení koncernů PSA a FCA totiž celý Stellantis trápí problém v tom, že vyrábí celou řadu podobných vozů na různých platformách. V budoucnu se tak můžeme těšit na výrazné sjednocení, které už například u elektrických aut začalo.
Generální ředitel společnosti se v rámci rozhovoru pro naše zahraniční kolegy z AutoExpress rozpovídal o tom, co v budoucnu Stellantis nabídne. Těšit se můžeme například na čtyři elektrifikované platformy s označením STLA, které budou odstupňovány verzí Small, Medium a Large. Pro svůj plán ovšem potřebují taktéž fabriku, kde se vše bude vyrábět, a proto vzniknou další dvě v Evropě.
Potěšil nás také příchod druhé generace e-CMP platformy, která má v současnosti nějaké mouchy a jsme upřímně zvědaví, zda koncern naslouchá přání zákazníků. Jako první pak dorazí platforma STLA Medium v roce 2023 s dojezdem 700 kilometrů a ještě dojezdově náročnější se dočkají až později s verzí STLA Large. Ta je rezervována pro dodávky či SUV s dojezdem až 800 kilometrů.
Líbí se Vám smělé plány koncernu Stellantis? Podělte se o názor v diskuzi!
Byť se o koncernu Stellantis v médiích příliš nemluví, tak i on připravuje pořádnou elektrickou ofenzívu. Od dob spojení koncernů PSA a FCA totiž celý Stellantis trápí problém v tom, že vyrábí celou řadu podobných vozů na různých platformách. V budoucnu se tak můžeme těšit na výrazné sjednocení, které už například u elektrických aut začalo.
Generální ředitel společnosti se v rámci rozhovoru pro naše zahraniční kolegy z AutoExpress rozpovídal o tom, co v budoucnu Stellantis nabídne. Těšit se můžeme například na čtyři elektrifikované platformy s označením STLA, které budou odstupňovány verzí Small, Medium a Large. Pro svůj plán ovšem potřebují taktéž fabriku, kde se vše bude vyrábět, a proto vzniknou další dvě v Evropě.
Potěšil nás také příchod druhé generace e-CMP platformy, která má v současnosti nějaké mouchy a jsme upřímně zvědaví, zda koncern naslouchá přání zákazníků. Jako první pak dorazí platforma STLA Medium v roce 2023 s dojezdem 700 kilometrů a ještě dojezdově náročnější se dočkají až později s verzí STLA Large. Ta je rezervována pro dodávky či SUV s dojezdem až 800 kilometrů.
Líbí se Vám smělé plány koncernu Stellantis? Podělte se o názor v diskuzi!