Vision iV byl zdařilý a hojně obdivovaný koncept elektromobilu. Jeho tvary byly sice bachraté, ale zevnějšek působil uceleně a byl v kontrastu s velice vzdušným vnitřkem vozu.
TIP: První čistokrevný elektromobil z Mladé Boleslavi se jmenuje Škoda Enyaq
Nyní se však objevily fotky z testů Enyaqu, což je vlastně produkci bližší Vision iV. Vůz sice vypadá o něco konvenčněji, ale jeho mohutnost zůstala zachována a přední maska vypadá opravdu hodně podobně. Je ale třeba vzít na vědomí, že testovací kusy jsou silně maskované a v některých partiích se od finální verze mohou dost lišit.
Platformou Enyaqu bude MEB, kterou bude ve svých elektromobilech sdílet celý koncern. Pohon první velké elektrické škodovky by měly zajišťovat elektromotory na obou nápravách a mohl by být do značné míry shodný s Audi e-tron. Dojezd by však měl dosahovat až 500 kilometrů. Uvnitř bude velký displej a očividně můžeme očekávat i dlouhou palubní desku, která přidá na vzdušnosti.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Vision iV byl zdařilý a hojně obdivovaný koncept elektromobilu. Jeho tvary byly sice bachraté, ale zevnějšek působil uceleně a byl v kontrastu s velice vzdušným vnitřkem vozu.
TIP: První čistokrevný elektromobil z Mladé Boleslavi se jmenuje Škoda Enyaq
Nyní se však objevily fotky z testů Enyaqu, což je vlastně produkci bližší Vision iV. Vůz sice vypadá o něco konvenčněji, ale jeho mohutnost zůstala zachována a přední maska vypadá opravdu hodně podobně. Je ale třeba vzít na vědomí, že testovací kusy jsou silně maskované a v některých partiích se od finální verze mohou dost lišit.
Platformou Enyaqu bude MEB, kterou bude ve svých elektromobilech sdílet celý koncern. Pohon první velké elektrické škodovky by měly zajišťovat elektromotory na obou nápravách a mohl by být do značné míry shodný s Audi e-tron. Dojezd by však měl dosahovat až 500 kilometrů. Uvnitř bude velký displej a očividně můžeme očekávat i dlouhou palubní desku, která přidá na vzdušnosti.
Zdroj: autoexpress.co.uk