Po půl roce od představení druhé generace SUV Škoda Kodiaq se na světlo světa podívá i sportovně laděná verze RS. Změny se odehrály nejen na vzhledu, ale také v technickém provedení. Příznivci dálkových dieselů příliš nadšení nebudou, vůz se bude nabízet pouze v benzínovém provedení, za to se zvýšeným výkonem. Na to, o jak velké vozidlo jde, jej jeho pohonná jednotka vystřelí na stovku za skvělých 6,3 sekundy.
Nová generace Kodiaqu vypadá již ve standardním provedení velmi atraktivně a sportovní paket mu dodává skvělou dynamiku již na první pohled. Ač nebyly ostré hrany a prolisy na první generaci natolik výrazné, slušivý byl sportovní Kodiaq vždy. Tak jak jsme již zvyklí i u jiných modelů značky, doplňky karoserie jsou vyvedeny v leskle černé barvě. Škoda si tento vzorník oblíbila více než okoukaný chrom. Za to jsme velmi rádi. Standardně se do této barvy barví maska chladiče, rámy oken, kryty vnějších zrcátek, střešní ližiny.
U Kodiaqu designéři vyzdvihli ještě lemování zadního krytu zavazadlového prostoru v místě D sloupku. Jestli jste čekali, že Škoda po vzoru nového elektromobilu odstraní okřídlený šíp z kapoty, tentokrát jste se zmýlili. Našlapané SUV je posledním modelem, které je věrné dlouholetému kruhovému logu. Ve vyšších výbavách je maska chladiče podsvícená, podobně jako u Enyaqu, ovšem o něco více decentně. Škoda bude model nabízet v osmi barevných variantách.
Interiér si zájemci vyladí podle svého charakteru. Standardní verze RS Suedia potěší konzervativnější jedince, volitelné RS Suite vás obklopí červenými doplňky i výraznými logy na vícero místech. Lepší sportovnější sedadla jsou součástí obou variant. Nabídnou elektrické ovládání s pamětí a výhřevem. Řidiči bude jako hlavní ovládací prvek sloužit prošívaný multifunkční tří ramenný volant. Dnešní vozy se svojí výbavou již neobejdou bez centrálního displeje. V Kodiaqu je instalovaný třinácti palcový infotainment, kterému sekunduje deseti palcový digitální kokpit. Výbavu vám vylepší i funkce ze standardního modelu, například Asistovaná jízda 2.0+, automatické parkování nebo skvělé bezpečnostní asistenty.
Startování tlačítkem a kompletní KESSY bezklíčový systém se u RS dostal do standardní výbavy. To stejné platí i Matrix-LED světlometech nebo chytrém adaptivním podvozku DCC+. Zajisté vás ale také zajímá, jak si pod kapotou povede zmíněný benzínový čtyřválec. Technologie TSI EVO generuje výkon 195 kW, čímž navýšila hodnoty předchůdce o 15 kW. Motor se bude vždy párovat s automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG. Systém je schopný zátahu točivého momentu 400 Nm. Řidič jako vždy dostává i možnost výběru jízdního režimu podle aktuální situace. Normální, Ekonomický a Sportovní režim dále doplňuje Individuální a na silnice se sněhovou pokrývkou. Díky novému Off-Road režimu se neztratíte ani mimo zpevněné komunikace.
O dostupnosti a cenových hladinách nového Kodiaqu RS zatím nepadla řeč.
Po půl roce od představení druhé generace SUV Škoda Kodiaq se na světlo světa podívá i sportovně laděná verze RS. Změny se odehrály nejen na vzhledu, ale také v technickém provedení. Příznivci dálkových dieselů příliš nadšení nebudou, vůz se bude nabízet pouze v benzínovém provedení, za to se zvýšeným výkonem. Na to, o jak velké vozidlo jde, jej jeho pohonná jednotka vystřelí na stovku za skvělých 6,3 sekundy.
Nová generace Kodiaqu vypadá již ve standardním provedení velmi atraktivně a sportovní paket mu dodává skvělou dynamiku již na první pohled. Ač nebyly ostré hrany a prolisy na první generaci natolik výrazné, slušivý byl sportovní Kodiaq vždy. Tak jak jsme již zvyklí i u jiných modelů značky, doplňky karoserie jsou vyvedeny v leskle černé barvě. Škoda si tento vzorník oblíbila více než okoukaný chrom. Za to jsme velmi rádi. Standardně se do této barvy barví maska chladiče, rámy oken, kryty vnějších zrcátek, střešní ližiny.
U Kodiaqu designéři vyzdvihli ještě lemování zadního krytu zavazadlového prostoru v místě D sloupku. Jestli jste čekali, že Škoda po vzoru nového elektromobilu odstraní okřídlený šíp z kapoty, tentokrát jste se zmýlili. Našlapané SUV je posledním modelem, které je věrné dlouholetému kruhovému logu. Ve vyšších výbavách je maska chladiče podsvícená, podobně jako u Enyaqu, ovšem o něco více decentně. Škoda bude model nabízet v osmi barevných variantách.
Interiér si zájemci vyladí podle svého charakteru. Standardní verze RS Suedia potěší konzervativnější jedince, volitelné RS Suite vás obklopí červenými doplňky i výraznými logy na vícero místech. Lepší sportovnější sedadla jsou součástí obou variant. Nabídnou elektrické ovládání s pamětí a výhřevem. Řidiči bude jako hlavní ovládací prvek sloužit prošívaný multifunkční tří ramenný volant. Dnešní vozy se svojí výbavou již neobejdou bez centrálního displeje. V Kodiaqu je instalovaný třinácti palcový infotainment, kterému sekunduje deseti palcový digitální kokpit. Výbavu vám vylepší i funkce ze standardního modelu, například Asistovaná jízda 2.0+, automatické parkování nebo skvělé bezpečnostní asistenty.
Startování tlačítkem a kompletní KESSY bezklíčový systém se u RS dostal do standardní výbavy. To stejné platí i Matrix-LED světlometech nebo chytrém adaptivním podvozku DCC+. Zajisté vás ale také zajímá, jak si pod kapotou povede zmíněný benzínový čtyřválec. Technologie TSI EVO generuje výkon 195 kW, čímž navýšila hodnoty předchůdce o 15 kW. Motor se bude vždy párovat s automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG. Systém je schopný zátahu točivého momentu 400 Nm. Řidič jako vždy dostává i možnost výběru jízdního režimu podle aktuální situace. Normální, Ekonomický a Sportovní režim dále doplňuje Individuální a na silnice se sněhovou pokrývkou. Díky novému Off-Road režimu se neztratíte ani mimo zpevněné komunikace.
O dostupnosti a cenových hladinách nového Kodiaqu RS zatím nepadla řeč.