Šéf Volkswagenu si dovolil kritizovat síť Ionity. Nabíjení označil za „smutnou záležitost“
- Šéf Volkswagenu se rozhodl otestovat síť rychlonabíjecích stanic Ionity
- Během své cesty byl více než znepokojen současným stavem
- Chybí nejen jakékoliv zázemí, ale i technická podpora

Každý správný elektromobilista nejspíš zná síť rychlonabíjecích stanic Ionity, které najdeme na hlavních tazích skrze Evropu. Mezi hlavní provozovatele patří automobilky jako Volkswagen, BMW či Daimler. Zatímco ostatní výrobci o „prémiovém zážitku“ mlčí, tak Herbert Diess se rozhodl zakročit a podělit se o své zkušenosti, které jej při dovolené doslova šokovaly.
Šéf Volkswagenu kritizuje síť Ionity
Šéf automobilky Volkswagen, Herbert Diess, se o celou historku podělil se svými sledujícími na profesní síti LinkedIn. V rámci jeho dovolené si otestoval život s elektromobilem ID.3 Pro S, přičemž nejvíce si pochvaloval skvělou spotřebu při rozumné jízdě a taktéž zmínil několik míst, které během své cesty navštívil.
Během průjezdu rakouským Brennerem dokázal Herbert Diess najít pouze čtyři nabíječky Ionity. Krom špatného umístění na něj čekalo poměrně překvapivé zjištění, a sice obsazenost stanic. Kvůli lokaci poblíž centra byly všechny rychlonabíječky zcela obsazené, a tak se rozhodl pokračovat v cestě až do nedaleké Itálie.

Čtěte také: Sázka na elektromobilitu se vyplácí, Herbert Diess zůstává šéfem Volkswagenu
Takhle prémiový zážitek nevypadá
Ve svém příspěvku se dále rozepsal i o tom, jak takové drahé nabíjení vypadá. Kritizoval například absenci veřejných záchodů nebo zcela nefunkční stanici. Dle jeho slov tohle „není prémiový zážitek z nabíjení“ a nutno říct, že má pravdu.
Volkswagen se obecně pouští do kritiky společnosti Ionity za to, jak provozuje své nabíjecí stanice. Loni jsme se dočkali například hlasitého komentáře ohledně cenové politiky, která je prý až příliš nadsazená oproti ostatním konkurentům.
Kolegové z magazínu Jalopnik se pokusili dokonce získat stanovisko ohledně kritiky nejvyššího šéfa přímo od Volkswagenu, ale příliš daleko se nedostali. Zastoupení celou věc vysvětlilo tak, že „nemohou současnou situaci jakkoliv komentovat“.
Autor článku

Technologiím se věnuji už dlouhých 14 let. Mobily, umělá inteligence, elektromobily – nic mi není cizí. Za tu dobu jsem sepsal tisíce článků, natočil tisíce videí a nasbíral statisíce sledujících na sociálních sítích.
Technologiím se věnuji už dlouhých 14 let. Mobily, umělá inteligence, elektromobily – nic mi není cizí. Za tu dobu jsem sepsal tisíce článků, natočil tisíce videí a nasbíral statisíce sledujících na sociálních sítích.