Známe všechny ceny Renault Megane E-Tech Electric! Nejvyšší verze vypadá skvostně
- Od 1. února je v prodeji nový Renault Megane E-Tech a my se tak můžeme podívat na kompletní ceník
- Přesáhnout částku jednoho milionu opravdu není složité, stačí si zvolit silnější pohonnou jednotku
- Nově známe také průměrné spotřeby a dojezd jednotlivých motorizací

Od 1. února se podařilo novému Renaultu Megane E-Tech Electric konečně probojovat do českého konfigurátoru na webových stránkách automobilky, a my tak můžeme konstatovat, že prodej úspěšně započal. Ceny základních verzí známe již několik měsíců, až teď máme však možnost nahlédnout do ceníku podrobněji a rozebrat si prvky jednotlivých výbav.
Cena Renault Meghan E-Tech Electric
Prvně si připomeneme základní kameny, na kterých můžete, pomocí nejrůznějších motorizací a přídavných paketů, stavět. Základní verze Equilibre vyjde na rovných 890 tisíc korun, s výbavou Techno již překročíte hranici milionu a to o 85 tisíc. V „plné palbě“ s názvem Iconic budete muset „z peněženky“ vytáhnout až 1 160 000 korun.
Prvně se podíváme na základní výbavu, která jistě upoutá svou cenou, je zde ale háček. Jako jediná ze všech třech specifikací nabízí dvě motorizace, přičemž ta horší z nich, nesoucí název EV40, disponuje o třetinu menší baterií a pojme pouze 40 kWh. Také výkon je u výchozí motorizace nižší, k dispozici budeme mít jen 96 kW (130 koní). I nejlevnější výbavu můžeme osadit silnějším motorem EV60, vyjde nás to ale na 1 010 000 korun.

Čtěte také: Nejkrásnější auto ze sériové výroby? Automobilovému designu kralují Francouzi
Nejvyšší výbavu poznáte z dálky
Verze Techno nabídne kromě zmíněné automatické klimatizace, vyhřívání sedaček spolu s volantem i větší 20palcová kola, adaptivní LED světlomety s funkcí mlhových světel, elektricky sklopná zpětná zrcátka, větší multimediální systém a mnoho dalšího.
Vrcholná výbava poté poskytne všudypřítomné kamery, audiosystém Harman-Kardon, kožené čalounění a 20palcové disky Enos. Na první pohled poznáte verzi Iconic díky dvoubarevné masce, jejíž spodní strana bude vždy, bez ohledu na barvu laku, zlatá. Tento detail však dělá ohromný dojem a od standardních výbav ho odliší na kilometry daleko.
Nově známe také dojezd jednotlivých motorizací. Slabší pohonná jednotka EV40 má podle WLTP průměrnou spotřebu 15,8 kWh/100km a ujede přibližně 300 kilometrů. To silnější sourozenec EV60 nabídne s průměrnou spotřebou 16,1 kWh/100km dojezd asi 450 km.