Nový Renault Austral je tady! Nabídne parádní techniku a přehršel technologií

  • Francouzská automobilka představila nový Renault Austral
  • Crossover má moderní design a přehršel technologií
  • V nabídce budou zatím pouze hybridní ústrojí
Renault Austral

Nový Renault Austral

Nástupce Renaultu Kadjar se odhalil v plné své kráse a nyní je na cestě k dobití segmentu C, jádra světového automobilového trhu. Nový model Austral je pro automobilku opravdu extrémně důležitým počinem, na kterém může záviset její nejbližší budoucnost.

Proto neváhala a osadila crossover v podstatě vším, co měla k dispozici. Vzniká nám tak kombinace nadčasového designu, velkého prostoru a nejnovějších technologií Renaultu.

Renault Austral – Nový král segmentu C?

Dle plánů elektrifikace Renaultu přichází krátce po uvedení nového Meganu E-Tech a Arkany také crossover Austral. Ten stojí na modulární platformě CFM-CD třetí generace a disponuje rozměry 4510 mm na délku, 1825 mm na šířku a vysoku bude 1644 mm, což znamená, že oproti jeho předchůdci drobně povyroste.

Co se týče motorizací, na výběr jich moc nebude, kromě full hybridní pohonné jednotky E-Tech budou k dispozici ještě dva mild hybridní motory, ani v jedné z kombinací už diesel nenajdete.

Renault Austral

V zadní části dominují světlomety do tvaru C

Design se nese v jazyce, na který Renault ve spojitosti se snahou elektrifikace navázal, což poznáte hned při pohledu na čelní masku, která je velmi nápadně podobná nedávno představenému Meganu E-Tech. Přední reflektory v sobě mají až 7 high-tech diodových modulů, schopných přizpůsobovat rozložení světla.

Na výběr bude ze tří verzí: LED Pure Vision, LED Adaptive Vision a LED Matrix Vision s adaptivními blinkry. Ve středu masky najdeme modernizované logo Renaultu, které se dříve ukázalo pouze na výše zmíněném plně elektrickém hatchbacku. Také vzadu dominují světlomety ve tvaru C.

Interiér překvapí svou kvalitou

Také interiér nabídne mnoho nového, řidiče však budou zajímat především zcela nový digitální přístrojový štít a multimediální systém openR link se zabudovanými funkcemi Google. Oba displeje disponují úhlopříčkou 12 palců a dle výrobce by měly být velmi intuitivní.

Atmosféru kabiny dokreslí čalounění vozu, v základní výbavě jsou ergonomicky vyspělá sedadla opatřena recyklovanou šedou látkou použitou i na dveřních panelech, s vyššími verzemi se kvalita a detaily čalounění razantně zvedají a nejvyšší možnou úpravou je mikroperforovaná kůže Titanium Black s prošíváním. Myslelo se také na praktičnost, nový Austral nabídne až 35 litrů úložného prostoru.

Renault Austral

Interiér nového Renaultu Austral


Čtěte také: Renault to dokázal! Elektrický Megane E-Tech obstál v crashtestu na jedničku


Předobjednávky spuštěny, cena zatím neznámá

Renault se chlubí také bohatými možnostmi výbavy. V konfigurátoru budete mít k dispozici na výběr třeba head-up displej, masážní sedačky, adaptivní tempomat, různé druhy předních LED světel ale především systém 4Control. Jak název napovídá, tato technologie umožňuje natáčení zadních kol, což v tomto segmentu nevídáme často.

Na předobjednávky dojde v druhé polovině letošního roku a na trhu se Australa dočkáme na přelomu roku 2022 a 2023. Cenu můžeme zatím pouze odhadovat.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Nový Renault Austral je tady! Nabídne parádní techniku a přehršel technologií

  • Francouzská automobilka představila nový Renault Austral
  • Crossover má moderní design a přehršel technologií
  • V nabídce budou zatím pouze hybridní ústrojí
Renault Austral

Nový Renault Austral

Nástupce Renaultu Kadjar se odhalil v plné své kráse a nyní je na cestě k dobití segmentu C, jádra světového automobilového trhu. Nový model Austral je pro automobilku opravdu extrémně důležitým počinem, na kterém může záviset její nejbližší budoucnost.

Proto neváhala a osadila crossover v podstatě vším, co měla k dispozici. Vzniká nám tak kombinace nadčasového designu, velkého prostoru a nejnovějších technologií Renaultu.

Renault Austral – Nový král segmentu C?

Dle plánů elektrifikace Renaultu přichází krátce po uvedení nového Meganu E-Tech a Arkany také crossover Austral. Ten stojí na modulární platformě CFM-CD třetí generace a disponuje rozměry 4510 mm na délku, 1825 mm na šířku a vysoku bude 1644 mm, což znamená, že oproti jeho předchůdci drobně povyroste.

Co se týče motorizací, na výběr jich moc nebude, kromě full hybridní pohonné jednotky E-Tech budou k dispozici ještě dva mild hybridní motory, ani v jedné z kombinací už diesel nenajdete.

Renault Austral

V zadní části dominují světlomety do tvaru C

Design se nese v jazyce, na který Renault ve spojitosti se snahou elektrifikace navázal, což poznáte hned při pohledu na čelní masku, která je velmi nápadně podobná nedávno představenému Meganu E-Tech. Přední reflektory v sobě mají až 7 high-tech diodových modulů, schopných přizpůsobovat rozložení světla.

Na výběr bude ze tří verzí: LED Pure Vision, LED Adaptive Vision a LED Matrix Vision s adaptivními blinkry. Ve středu masky najdeme modernizované logo Renaultu, které se dříve ukázalo pouze na výše zmíněném plně elektrickém hatchbacku. Také vzadu dominují světlomety ve tvaru C.

Interiér překvapí svou kvalitou

Také interiér nabídne mnoho nového, řidiče však budou zajímat především zcela nový digitální přístrojový štít a multimediální systém openR link se zabudovanými funkcemi Google. Oba displeje disponují úhlopříčkou 12 palců a dle výrobce by měly být velmi intuitivní.

Atmosféru kabiny dokreslí čalounění vozu, v základní výbavě jsou ergonomicky vyspělá sedadla opatřena recyklovanou šedou látkou použitou i na dveřních panelech, s vyššími verzemi se kvalita a detaily čalounění razantně zvedají a nejvyšší možnou úpravou je mikroperforovaná kůže Titanium Black s prošíváním. Myslelo se také na praktičnost, nový Austral nabídne až 35 litrů úložného prostoru.

Renault Austral

Interiér nového Renaultu Austral


Čtěte také: Renault to dokázal! Elektrický Megane E-Tech obstál v crashtestu na jedničku


Předobjednávky spuštěny, cena zatím neznámá

Renault se chlubí také bohatými možnostmi výbavy. V konfigurátoru budete mít k dispozici na výběr třeba head-up displej, masážní sedačky, adaptivní tempomat, různé druhy předních LED světel ale především systém 4Control. Jak název napovídá, tato technologie umožňuje natáčení zadních kol, což v tomto segmentu nevídáme často.

Na předobjednávky dojde v druhé polovině letošního roku a na trhu se Australa dočkáme na přelomu roku 2022 a 2023. Cenu můžeme zatím pouze odhadovat.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."