Skupina PSA oznámila novou platformu eVMP (Electric Vehicle Modular Platform), která byla vyvinuta přímo pro elektromobily.
TIP: Izraelský startup slibuje EV platformu pro všechny
Na novou platformu eVMP chce skupina PSA přejít v letech 2020 až 2025 v rámci podpory rozvoje elektromobility, kdy skončí se dvěma platformami určenými pro různé druhy pohonu (multi-energy) a bude nadále využívat dvě 100% elektrifikované platformy. Samozřejmě předpokládáme, že na nové platformě budou postavení elektromobily značek Peugeot, Citroën, Opel, DS, a dalších z francouzského koncernu PSA.
A teď pár podrobností ohledně platformy eVMP. Platforma je šitá přímo na míru elektromobilům, ale využívat ji budou také hybridní vozy. Základ má být pro širokou škálu elektromobilů segmentů C a D. K uložení baterie se bude využívat celá podlaha, kapacity battery-packu budou v rozmezí 60 až 100 kWh. V závislosti na karosérii to zajistí dojezd u elektromobilů od 400 do 650 km dle normy WLTP.
„Účinnost eVMP spočívá kromě vysoké úrovně technického výkonu také v optimalizaci nákladů na výzkum, vývoj a výrobu. Toho bylo dosaženo použitím určitých podsestav a existujících výkonných bateriových modulů. Kromě toho prošel analýzou i výrobní proces s cílem dosáhnout maximální synergie se stávajícími nástroji v továrnách skupiny PSA, což umožnilo omezit investice.“ píše se v oficiální tiskové zprávě skupiny PSA.
Skupina PSA oznámila novou platformu eVMP (Electric Vehicle Modular Platform), která byla vyvinuta přímo pro elektromobily.
TIP: Izraelský startup slibuje EV platformu pro všechny
Na novou platformu eVMP chce skupina PSA přejít v letech 2020 až 2025 v rámci podpory rozvoje elektromobility, kdy skončí se dvěma platformami určenými pro různé druhy pohonu (multi-energy) a bude nadále využívat dvě 100% elektrifikované platformy. Samozřejmě předpokládáme, že na nové platformě budou postavení elektromobily značek Peugeot, Citroën, Opel, DS, a dalších z francouzského koncernu PSA.
A teď pár podrobností ohledně platformy eVMP. Platforma je šitá přímo na míru elektromobilům, ale využívat ji budou také hybridní vozy. Základ má být pro širokou škálu elektromobilů segmentů C a D. K uložení baterie se bude využívat celá podlaha, kapacity battery-packu budou v rozmezí 60 až 100 kWh. V závislosti na karosérii to zajistí dojezd u elektromobilů od 400 do 650 km dle normy WLTP.
„Účinnost eVMP spočívá kromě vysoké úrovně technického výkonu také v optimalizaci nákladů na výzkum, vývoj a výrobu. Toho bylo dosaženo použitím určitých podsestav a existujících výkonných bateriových modulů. Kromě toho prošel analýzou i výrobní proces s cílem dosáhnout maximální synergie se stávajícími nástroji v továrnách skupiny PSA, což umožnilo omezit investice.“ píše se v oficiální tiskové zprávě skupiny PSA.