Zdá se, že japonské automobilky nejsou elektromobilitě příliš nakloněny a poněkud nepříjemnému hlodu se nevyhnul tentokrát ani Nissan.
TIP: Nissan Leaf je nejprodávanějším elektromobilem v Evropě
Ivan Espinosa, šéf produktové strategie a plánování u automobilky Nissan, řekl v rozhovoru pro kolegy z Automotive News, že umístění a hmotnost nabíjecího kabelu u elektromobilů jsou příliš nepraktické, zejména pro ženy. Vychází z dat, která prý Nissan získal za celou dobu výroby elektroaut.
Výrok je to přinejmenším poměrně neopatrný a koleduje si o to, že v dnešním světě plném genderové vyváženosti vyvolá zbytečné emoce.
Espinosa v rozhovoru řekl, že v Japonsku tedy chtějí vyrábět elektrické vozy, které budou fungovat jako elektromobily, ale nebude potřeba je nabíjet ze zásuvky. Půjde o hybridy, jejichž baterie budou dobíjené spalovacím motorem, či rekuperací. Ačkoliv označení e-Power u takových aut může být dost zavádějící, co říkáte?
Od automobilky, která patří mezi průkopníky elektromobility, bychom ještě před pár lety nic takového nečekali. Ale v Japonsku obecně mají v poslední době pohled na elektromobilitu spíše skeptický a budou ji, zdá se, brát stále jen okrajově a spíše jen jako nejjednodušší nástroj, jak splnit emisní normy a udržet si stávající byznys se spalovacími auty.
zdroj: autonews
Zdá se, že japonské automobilky nejsou elektromobilitě příliš nakloněny a poněkud nepříjemnému hlodu se nevyhnul tentokrát ani Nissan.
TIP: Nissan Leaf je nejprodávanějším elektromobilem v Evropě
Ivan Espinosa, šéf produktové strategie a plánování u automobilky Nissan, řekl v rozhovoru pro kolegy z Automotive News, že umístění a hmotnost nabíjecího kabelu u elektromobilů jsou příliš nepraktické, zejména pro ženy. Vychází z dat, která prý Nissan získal za celou dobu výroby elektroaut.
Výrok je to přinejmenším poměrně neopatrný a koleduje si o to, že v dnešním světě plném genderové vyváženosti vyvolá zbytečné emoce.
Espinosa v rozhovoru řekl, že v Japonsku tedy chtějí vyrábět elektrické vozy, které budou fungovat jako elektromobily, ale nebude potřeba je nabíjet ze zásuvky. Půjde o hybridy, jejichž baterie budou dobíjené spalovacím motorem, či rekuperací. Ačkoliv označení e-Power u takových aut může být dost zavádějící, co říkáte?
Od automobilky, která patří mezi průkopníky elektromobility, bychom ještě před pár lety nic takového nečekali. Ale v Japonsku obecně mají v poslední době pohled na elektromobilitu spíše skeptický a budou ji, zdá se, brát stále jen okrajově a spíše jen jako nejjednodušší nástroj, jak splnit emisní normy a udržet si stávající byznys se spalovacími auty.
zdroj: autonews