Není tomu tak dávno, co se na internetu objevila fotka agresivnějšího elektromobilu Polestar 2. Tehdy šlo o poměrně silné spekulace, přičemž nikdo neznal jasnou odpověď na to, co vlastně tento vůz představuje a zda jde o výrobní prototyp. Posuneme se o nějakou dobu dále a ten samý experimentální prototyp nyní brázdí silnice na festivalu rychlosti v Goodwoodu.
V tiskové zprávě automobilky Polestar stojí, že jde o prototyp, který byl postaven speciálně pro výše zmíněnou akci. Vůz má na první pohled odlišnou přední i zadní masku, přičemž působí více dospěle a agresivně. Korekcí inženýrů pak prošla i světlá výška, která se snížila o 25 milimetrů, a tak auto na baterky působí ještě více sportovně.
Čtěte také: Polestar jde příkladem, do roku 2030 vyrobí první uhlíkově neutrální elektromobil
Polestar ovšem nezůstal jen a pouze u designových úprav. Změnou prošel i elektromotor, který posílil z původního výkonu 300 kW na 350 kW. Co už ovšem automobilka zamlčela je údaj, o kolik je vlastně upravený Polestar 2 rychlejší. Standardní verze zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h pod 5 sekund, což je samo o sobě skvělé.
Co říkáte na nový design Polestaru 2? Líbí se Vám agresivnější úpravy? Podělte se o svůj názor v diskuzi!
Není tomu tak dávno, co se na internetu objevila fotka agresivnějšího elektromobilu Polestar 2. Tehdy šlo o poměrně silné spekulace, přičemž nikdo neznal jasnou odpověď na to, co vlastně tento vůz představuje a zda jde o výrobní prototyp. Posuneme se o nějakou dobu dále a ten samý experimentální prototyp nyní brázdí silnice na festivalu rychlosti v Goodwoodu.
V tiskové zprávě automobilky Polestar stojí, že jde o prototyp, který byl postaven speciálně pro výše zmíněnou akci. Vůz má na první pohled odlišnou přední i zadní masku, přičemž působí více dospěle a agresivně. Korekcí inženýrů pak prošla i světlá výška, která se snížila o 25 milimetrů, a tak auto na baterky působí ještě více sportovně.
Čtěte také: Polestar jde příkladem, do roku 2030 vyrobí první uhlíkově neutrální elektromobil
Polestar ovšem nezůstal jen a pouze u designových úprav. Změnou prošel i elektromotor, který posílil z původního výkonu 300 kW na 350 kW. Co už ovšem automobilka zamlčela je údaj, o kolik je vlastně upravený Polestar 2 rychlejší. Standardní verze zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h pod 5 sekund, což je samo o sobě skvělé.
Co říkáte na nový design Polestaru 2? Líbí se Vám agresivnější úpravy? Podělte se o svůj názor v diskuzi!