Projekt Polestar 0 představuje snahu automobilky o vytvoření vůbec prvního uhlíkově neutrálního elektromobilu. Výrobce totiž není spokojen s přístupem “udělej teď, opravuj později”, čímž má v hledáčku hlavně společnosti, které dále dusí tuto planetu a sází stromy jako takovou kompenzaci. Do roku 2030 proto přijde s neprůstřelným postupem, díky kterému bude své vozy vyrábět s čistým štítem.
Automobilka ve svém prohlášení tvrdí, že aby dosáhli bezemisní výroby, tak musí “přehodnotit tradiční přístup, inovace a exponenciální technologii”. Pokud vám tohle připadá jako pár náhodných slov, tak nejspíš nebudete daleko od pravdy. Projekt Polestar 0 je totiž na samotném začátku.
Čtěte také: Elektromobil Polestar 2 získal výborné hodnocení v testu bezpečnosti
Upřímně nás zajímá plán, jak chce Polestar dosáhnout prvního uhlíkově neutrálního elektromobilu. Vše začíná u zpracování oceli a hliníku, přičemž obě tyto operace jsou velmi náročné. Další ve frontě jsou baterie, kde si ani netroufáme odhadovat, jak to společnost udělá. Mají na to ovšem ještě 9 let, a tak se může stát leccos.
Myslíte si, že Polestar svůj cíl dokáže splnit? Podělte se o názor v diskuzi!
Projekt Polestar 0 představuje snahu automobilky o vytvoření vůbec prvního uhlíkově neutrálního elektromobilu. Výrobce totiž není spokojen s přístupem “udělej teď, opravuj později”, čímž má v hledáčku hlavně společnosti, které dále dusí tuto planetu a sází stromy jako takovou kompenzaci. Do roku 2030 proto přijde s neprůstřelným postupem, díky kterému bude své vozy vyrábět s čistým štítem.
Automobilka ve svém prohlášení tvrdí, že aby dosáhli bezemisní výroby, tak musí “přehodnotit tradiční přístup, inovace a exponenciální technologii”. Pokud vám tohle připadá jako pár náhodných slov, tak nejspíš nebudete daleko od pravdy. Projekt Polestar 0 je totiž na samotném začátku.
Čtěte také: Elektromobil Polestar 2 získal výborné hodnocení v testu bezpečnosti
Upřímně nás zajímá plán, jak chce Polestar dosáhnout prvního uhlíkově neutrálního elektromobilu. Vše začíná u zpracování oceli a hliníku, přičemž obě tyto operace jsou velmi náročné. Další ve frontě jsou baterie, kde si ani netroufáme odhadovat, jak to společnost udělá. Mají na to ovšem ještě 9 let, a tak se může stát leccos.
Myslíte si, že Polestar svůj cíl dokáže splnit? Podělte se o názor v diskuzi!