Po měsících, kdy jsme vídali první čistokrevný elektromobil značky Škoda Auto pouze v přestrojení a maskování, si tak konečně můžeme udělat obrázek o tom, jak Enyaq iV vypadá ve finální verzi, ve které se bude od příštího roku i prodávat. A ne jen nějaké maskované prototypy či překrásné studie, které mají do konečného designu daleko…
\n
Enyaq vzorem pro nové Škodovky
\n
Podle slov samotné automobilky jde o její nejdůležitější model letošního roku. Má jít o zástupce, který odstartuje novou éru digitalizace a elektrifikace ve velkém, pro ostatní stájové modely má být příkladem do budoucna!
\n\n\t\t\n\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\n\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\n\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\n\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\n\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\n\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\n\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\n\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\n\t\t\t
\n\t\t
\n\n
Výbavové varianty
\n
A teď ještě některé již oficiálně oznámené specifikace Enyaqu iV. Zadní kola budou hnaná vždy, v lepších variantách se k nim připojí i přední. Základem bude výbavová varianta Enyaq iV 50, která dostane akumulátor s kapacitou 55 kWh a zadní nápravu bude pohánět elektromotor s výkonem 109 kW, dojezd bude až 340 km. Model Enyaq iV 60 dostane větší 62 kWh baterii a dojezdem 390 km. Výkon “šedesátky” bude 132 kW.
\n
Enyaq iV 80 posune dojezd až na 500 km díky 82 kWh baterii, jeho výkon pak bude 150 kW. Tato verze bude dostupná i ve dvou variantách s pohonem všech kol. Konkrétně půjde o Enyaq iV 80X s výkonem 195 kW a sportovnější v RS, které bude disponovat 225 kW. V obou případech se dojezd dostane až na 460 kilometrů. Dobíjení bude možné výkonem až 125 kW.
\n"}Podívejte se, jak vypadá Škoda Enyaq iV! Máme oficiální rendery ještě před premiérou - Elektrickevozy.cz
Podívejte se, jak vypadá Škoda Enyaq iV! Máme oficiální rendery ještě před premiérou
Po měsících, kdy jsme vídali první čistokrevný elektromobil značky Škoda Auto pouze v přestrojení a maskování, si tak konečně můžeme udělat obrázek o tom, jak Enyaq iV vypadá ve finální verzi, ve které se bude od příštího roku i prodávat. A ne jen nějaké maskované prototypy či překrásné studie, které mají do konečného designu daleko…
Enyaq vzorem pro nové Škodovky
Podle slov samotné automobilky jde o její nejdůležitější model letošního roku. Má jít o zástupce, který odstartuje novou éru digitalizace a elektrifikace ve velkém, pro ostatní stájové modely má být příkladem do budoucna!
Výbavové varianty
A teď ještě některé již oficiálně oznámené specifikace Enyaqu iV. Zadní kola budou hnaná vždy, v lepších variantách se k nim připojí i přední. Základem bude výbavová varianta Enyaq iV 50, která dostane akumulátor s kapacitou 55 kWh a zadní nápravu bude pohánět elektromotor s výkonem 109 kW, dojezd bude až 340 km. Model Enyaq iV 60 dostane větší 62 kWh baterii a dojezdem 390 km. Výkon “šedesátky” bude 132 kW.
Enyaq iV 80 posune dojezd až na 500 km díky 82 kWh baterii, jeho výkon pak bude 150 kW. Tato verze bude dostupná i ve dvou variantách s pohonem všech kol. Konkrétně půjde o Enyaq iV 80X s výkonem 195 kW a sportovnější v RS, které bude disponovat 225 kW. V obou případech se dojezd dostane až na 460 kilometrů. Dobíjení bude možné výkonem až 125 kW.
Odjakživa fandím pokroku technologií, nejen ve světě mobilních zařízení a automobilů. Bez chytrých a užitečných inovací je život jako bez vína, žen, nebo vy víte čeho.
Odjakživa fandím pokroku technologií, nejen ve světě mobilních zařízení a automobilů. Bez chytrých a užitečných inovací je život jako bez vína, žen, nebo vy víte čeho.