Francouzská automobilka, která patří pod koncern Stellantis (dříve PSA – pozn. redakce), se dnes pochlubila novým logem! Nicméně není tak úplně nové, ale – no však to znáte – patřičně předělané, aby působilo trochu jinak, samozřejmě moderně a šlo ruku v ruce se změnami, které se Peugeotu odehrávají a ještě budou odehrávat.
Peugeot má velké plány s elektrifikací, když do roku 2025 chce mít všechny své vozy elektrické. To je velký krok, který si zaslouží výraznější změny, právě třeba v podobě rebrandingu.
Nová podoba loga Peugeot přicházejícího v roce 2021 se poprvé objevila na retro-futuristickém konceptu e-Legend z roku 2018, ačkoliv tehdy si asi málokdo uvědomoval, že jde o takový menší teaser. Prvním sériovým autem s novým logem Peugeotu má být nová generace hatchbacku 308.
Rebranding má být dokončen do roku 2023. Aktuálně již Peugeot používá své nové logo na svých oficiálních stránkách, a to i včetně české mutace, či na oficiálních účtech Peugeotu na sociálních sítích. Nicméně až postupem času se objeví nové logo také v různých brožurách a firemních materiálech, či v případě dealerství.
Francouzská automobilka, která patří pod koncern Stellantis (dříve PSA – pozn. redakce), se dnes pochlubila novým logem! Nicméně není tak úplně nové, ale – no však to znáte – patřičně předělané, aby působilo trochu jinak, samozřejmě moderně a šlo ruku v ruce se změnami, které se Peugeotu odehrávají a ještě budou odehrávat.
Peugeot má velké plány s elektrifikací, když do roku 2025 chce mít všechny své vozy elektrické. To je velký krok, který si zaslouží výraznější změny, právě třeba v podobě rebrandingu.
Nová podoba loga Peugeot přicházejícího v roce 2021 se poprvé objevila na retro-futuristickém konceptu e-Legend z roku 2018, ačkoliv tehdy si asi málokdo uvědomoval, že jde o takový menší teaser. Prvním sériovým autem s novým logem Peugeotu má být nová generace hatchbacku 308.
Rebranding má být dokončen do roku 2023. Aktuálně již Peugeot používá své nové logo na svých oficiálních stránkách, a to i včetně české mutace, či na oficiálních účtech Peugeotu na sociálních sítích. Nicméně až postupem času se objeví nové logo také v různých brožurách a firemních materiálech, či v případě dealerství.
Čtěte také: Test Peugeot e-2008 GT – Predátor, který není na vrcholu potravního řetězce