Čipová krize? Tyto slova automobilce Opel evidentně nic neříkají. V nedávné tiskové zprávě se pochlubila výsledky, kterých dosáhla za letošní listopad a k dispozici je i meziroční porovnání. Statistiky jsou uchvacující. Na rozdíl od ostatních automobilek, které koronavirová a čipová krize zasáhla, je Opel jedna z mála značek, která naopak posiluje.
Hojně řešené téma krizí, které zasáhly automobilky, neuniklo nejspíš nikomu z nás. Některé z nich hlásily úbytek vyrobených aut, jiné, například Škoda, výrobu rovnou pozastavily. To Opel naopak šlápl na plyn a v listopadu se mu podařilo probojovat do top deseti dovozců v České republice.
Podle svazu Dovozců Automobilů se v listopadu tohoto roku do naší krajiny prodalo celkem 16 174 osobních vozů, to je o 7,5 % méně, než minulý rok ve stejném měsíci. Naopak Opelu se podařilo prodat za tento měsíc vozů 486, což je o 153 kusů více než před rokem.
Co se týče dlouhodobějšího hlediska, víme, že během posledních 11 měsíců Opel v tuzemsku prodal celkem 3999 vozů, což je dokonce o 30,5 % více, než za stejné období minulý rok. V této statistice tak drtivě předběhl průměrný nárůst prodaných vozů ostatních automobilek, který v meziročním srovnání činí pouze 4,4 %.
Čtěte také: Opel Mokka-e: crossoverový elektromobil s dojezdem 322 km
Nejoblíbenější modely tohoto roku se staly především kompaktní SUV Crossland a Mokka, které lákají jak cenou, tak i vzhledem. Konkrétně model Mokka je možno pořídit i v elektrické variantě, kterou bychom za nás rozhodně doporučili! Nezaostává ani tahoun značky Insignia, nebo kompaktní Astra. Poslední jmenovaný se příští rok dočká nové generace, na jejíž spuštění se automobilka už skutečně nemůže dočkat.
Ani užitkové vozy nejsou pro značku španělskou vesnicí a ani v tomto segmentu si nevede vůbec špatně. Za zmiňovaných 11 měsíců se může pyšnit 703 prodanými vozy, což značí nárůst o 27 % oproti minulému roku.
Čipová krize? Tyto slova automobilce Opel evidentně nic neříkají. V nedávné tiskové zprávě se pochlubila výsledky, kterých dosáhla za letošní listopad a k dispozici je i meziroční porovnání. Statistiky jsou uchvacující. Na rozdíl od ostatních automobilek, které koronavirová a čipová krize zasáhla, je Opel jedna z mála značek, která naopak posiluje.
Hojně řešené téma krizí, které zasáhly automobilky, neuniklo nejspíš nikomu z nás. Některé z nich hlásily úbytek vyrobených aut, jiné, například Škoda, výrobu rovnou pozastavily. To Opel naopak šlápl na plyn a v listopadu se mu podařilo probojovat do top deseti dovozců v České republice.
Podle svazu Dovozců Automobilů se v listopadu tohoto roku do naší krajiny prodalo celkem 16 174 osobních vozů, to je o 7,5 % méně, než minulý rok ve stejném měsíci. Naopak Opelu se podařilo prodat za tento měsíc vozů 486, což je o 153 kusů více než před rokem.
Co se týče dlouhodobějšího hlediska, víme, že během posledních 11 měsíců Opel v tuzemsku prodal celkem 3999 vozů, což je dokonce o 30,5 % více, než za stejné období minulý rok. V této statistice tak drtivě předběhl průměrný nárůst prodaných vozů ostatních automobilek, který v meziročním srovnání činí pouze 4,4 %.
Čtěte také: Opel Mokka-e: crossoverový elektromobil s dojezdem 322 km
Nejoblíbenější modely tohoto roku se staly především kompaktní SUV Crossland a Mokka, které lákají jak cenou, tak i vzhledem. Konkrétně model Mokka je možno pořídit i v elektrické variantě, kterou bychom za nás rozhodně doporučili! Nezaostává ani tahoun značky Insignia, nebo kompaktní Astra. Poslední jmenovaný se příští rok dočká nové generace, na jejíž spuštění se automobilka už skutečně nemůže dočkat.
Ani užitkové vozy nejsou pro značku španělskou vesnicí a ani v tomto segmentu si nevede vůbec špatně. Za zmiňovaných 11 měsíců se může pyšnit 703 prodanými vozy, což značí nárůst o 27 % oproti minulému roku.