Pokud sledujete náš magazín pravidelně, tak víte, že jsme měli přes léto možnost otestovat elektromobil Opel Corsa-e. Tento městský prcek, postavený na platformě e-CMP, nás doslova očaroval, a proto pravidelně publikujeme kratší články, ve kterých se vždy zaměříme na jedinou problematiku. Dnes si probereme spotřebu a dojezd.
Nejprve si ovšem pojďme říct, jaká byla metodika testování. Vzhledem k dlouhodobému testu jsme se rozhodli, že se pokusíme skutečné parametry přiblížit v praxi. To znamená, že vynecháme přesně změřený okruh nebo grafy nabíjení. Tyto parametry se stejně budou lišit s každým řidičem, své na tom udělá i počasí nebo roční období.
Během léta jsme za volantem strávili celkem 3879 kilometrů, což je porce, díky které už můžeme s jistotou zhodnotit to, jak se vlastně vůz v praxi chová a co od něj můžete očekávat. Jaké jsou tedy výsledky?
Čtěte také: Opel v Česku výrazně posiluje, zatímco ostatní výrobce drtí polovodičová krize
Naše redakce poměrně hodně cestuje, a tak jsme během léta najeli téměř 4000 kilometrů a vyzkoušeli jak dálnice, tak klikaté okresky nebo ucpanou Prahu. Celková spotřeba elektromobilu Opel Corsa-e se zastavila na nádherných 13,7 kWh/100 km, což je hodnota, za kterou se tento “předělaný spalovák” rozhodně nemusí stydět!
Pokud se budeme bavit o dojezdu, tak ten se výrazně lišil v závislosti na stylu jízdy a počasí. S klidnou nohou na suché vozovce zvládnete s klidem urazit až 310 kilometrů, aniž byste baterii vyždímali na samotné dno. Pokud budete chtít Opelu šlápnout na krk a přitom bude pršet, počítejte s tím, že dojezd klesne na nějakých 260 kilometrů.
Pokud sledujete náš magazín pravidelně, tak víte, že jsme měli přes léto možnost otestovat elektromobil Opel Corsa-e. Tento městský prcek, postavený na platformě e-CMP, nás doslova očaroval, a proto pravidelně publikujeme kratší články, ve kterých se vždy zaměříme na jedinou problematiku. Dnes si probereme spotřebu a dojezd.
Nejprve si ovšem pojďme říct, jaká byla metodika testování. Vzhledem k dlouhodobému testu jsme se rozhodli, že se pokusíme skutečné parametry přiblížit v praxi. To znamená, že vynecháme přesně změřený okruh nebo grafy nabíjení. Tyto parametry se stejně budou lišit s každým řidičem, své na tom udělá i počasí nebo roční období.
Během léta jsme za volantem strávili celkem 3879 kilometrů, což je porce, díky které už můžeme s jistotou zhodnotit to, jak se vlastně vůz v praxi chová a co od něj můžete očekávat. Jaké jsou tedy výsledky?
Čtěte také: Opel v Česku výrazně posiluje, zatímco ostatní výrobce drtí polovodičová krize
Naše redakce poměrně hodně cestuje, a tak jsme během léta najeli téměř 4000 kilometrů a vyzkoušeli jak dálnice, tak klikaté okresky nebo ucpanou Prahu. Celková spotřeba elektromobilu Opel Corsa-e se zastavila na nádherných 13,7 kWh/100 km, což je hodnota, za kterou se tento “předělaný spalovák” rozhodně nemusí stydět!
Pokud se budeme bavit o dojezdu, tak ten se výrazně lišil v závislosti na stylu jízdy a počasí. S klidnou nohou na suché vozovce zvládnete s klidem urazit až 310 kilometrů, aniž byste baterii vyždímali na samotné dno. Pokud budete chtít Opelu šlápnout na krk a přitom bude pršet, počítejte s tím, že dojezd klesne na nějakých 260 kilometrů.