Odměna za doporučení nového zákazníka? Tesla opět oživuje referral program

  • Majitelé aut od Tesly budou moci opět doporučovat nové zákazníky
  • Automobilka chce oživit svůj referral program
  • Dodnes ale nesplnila resty u první verze
Prodejna společnosti Tesla

Prodejna společnosti Tesla | foto: Tesla

Tesla se rozhodla obnovit dříve populární program doporučení nových klientů. Takzvaný Tesla referral program byl oblíbený, jelikož umožnil oběma stranám čerpání benefitů. Nový zájemce získal slevu na vůz a doporučující si zvýšil šanci na výhru nebo získal jiné bonusy například ve formě bezplatného nabíjení na Superchargerech.

Tesla Roadster za doporučení nových klientů

Automobilka Tesla je známá tím, že neinvestuje mnoho prostředků do marketingu a propagace. Místo toho spoléhá na doporučení spokojených majitelů a řidičů. V původním programu měli ti, kteří nové zákazníky doporučili, možnost získat i nový model Roadster. To bylo na vrcholu slávy první vlny, kdy se automobilce dařilo až překvapivě dobře.

Jenže když na tento nejvyšší stupeň dosáhlo až příliš mnoho lidí, musela Tesla zasáhnout. Přes osmdesát doporučovatelů mělo dostat nový vůz. S tím se navíc pojily i vysoké slevy pro nové majitele. Elon Musk na to později reagoval ukončením celého referral programu. Slíbené sportovní modely navíc stále čekají na doručení.

Tesla dávala odměny za doporučení nových zákazníků

Tesla dávala odměny za doporučení nových zákazníků


Čtěte také: Tesla šetří tím, že vynechává součástky. Budou ji následovat i ostatní automobilky?


Přišli jste pozdě? Dostanete aspoň nabíjení zdarma

Program jako takový nakonec nebyl kompletně zrušený, ale byl velmi omezen. Obě zúčastněné strany dostaly tisíc volných “nabíjecích” mil (1 600 km) na rychlonabíjecích stanicích Tesla Supercharger. Bohužel i tento benefit byl nakonec ukončen. Jediný podobný program nyní funguje u solárních produktů společnosti. Od minulého roku ale Tesla pracovala na podobě nového programu doporučení.

Nově u referral programu Tesly nebude možné vlastní odkazy používat opakovaně na sociálních sítích. Mnoho majitelů si tak přišlo na spoustu odměn. K šíření a předávání doporučení by mělo docházet přes mobilní aplikaci a vždy jen jednomu zájemci. Celá aplikace by měla navíc projít vylepšením, aby nalákala i více majitelů cizích značek k většímu užívání otevírající se nabíjecí sítě Superchargerů. Že by chtěla Tesla přes aplikaci hledat nové majitele? Součástí nových benefitů by mělo být i zmrtvýchvstání bezplatného nabíjení.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Odměna za doporučení nového zákazníka? Tesla opět oživuje referral program

  • Majitelé aut od Tesly budou moci opět doporučovat nové zákazníky
  • Automobilka chce oživit svůj referral program
  • Dodnes ale nesplnila resty u první verze
Prodejna společnosti Tesla

Prodejna společnosti Tesla | foto: Tesla

Tesla se rozhodla obnovit dříve populární program doporučení nových klientů. Takzvaný Tesla referral program byl oblíbený, jelikož umožnil oběma stranám čerpání benefitů. Nový zájemce získal slevu na vůz a doporučující si zvýšil šanci na výhru nebo získal jiné bonusy například ve formě bezplatného nabíjení na Superchargerech.

Tesla Roadster za doporučení nových klientů

Automobilka Tesla je známá tím, že neinvestuje mnoho prostředků do marketingu a propagace. Místo toho spoléhá na doporučení spokojených majitelů a řidičů. V původním programu měli ti, kteří nové zákazníky doporučili, možnost získat i nový model Roadster. To bylo na vrcholu slávy první vlny, kdy se automobilce dařilo až překvapivě dobře.

Jenže když na tento nejvyšší stupeň dosáhlo až příliš mnoho lidí, musela Tesla zasáhnout. Přes osmdesát doporučovatelů mělo dostat nový vůz. S tím se navíc pojily i vysoké slevy pro nové majitele. Elon Musk na to později reagoval ukončením celého referral programu. Slíbené sportovní modely navíc stále čekají na doručení.

Tesla dávala odměny za doporučení nových zákazníků

Tesla dávala odměny za doporučení nových zákazníků


Čtěte také: Tesla šetří tím, že vynechává součástky. Budou ji následovat i ostatní automobilky?


Přišli jste pozdě? Dostanete aspoň nabíjení zdarma

Program jako takový nakonec nebyl kompletně zrušený, ale byl velmi omezen. Obě zúčastněné strany dostaly tisíc volných “nabíjecích” mil (1 600 km) na rychlonabíjecích stanicích Tesla Supercharger. Bohužel i tento benefit byl nakonec ukončen. Jediný podobný program nyní funguje u solárních produktů společnosti. Od minulého roku ale Tesla pracovala na podobě nového programu doporučení.

Nově u referral programu Tesly nebude možné vlastní odkazy používat opakovaně na sociálních sítích. Mnoho majitelů si tak přišlo na spoustu odměn. K šíření a předávání doporučení by mělo docházet přes mobilní aplikaci a vždy jen jednomu zájemci. Celá aplikace by měla navíc projít vylepšením, aby nalákala i více majitelů cizích značek k většímu užívání otevírající se nabíjecí sítě Superchargerů. Že by chtěla Tesla přes aplikaci hledat nové majitele? Součástí nových benefitů by mělo být i zmrtvýchvstání bezplatného nabíjení.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."