Tesla se rozhodla obnovit dříve populární program doporučení nových klientů. Takzvaný Tesla referral program byl oblíbený, jelikož umožnil oběma stranám čerpání benefitů. Nový zájemce získal slevu na vůz a doporučující si zvýšil šanci na výhru nebo získal jiné bonusy například ve formě bezplatného nabíjení na Superchargerech.
Automobilka Tesla je známá tím, že neinvestuje mnoho prostředků do marketingu a propagace. Místo toho spoléhá na doporučení spokojených majitelů a řidičů. V původním programu měli ti, kteří nové zákazníky doporučili, možnost získat i nový model Roadster. To bylo na vrcholu slávy první vlny, kdy se automobilce dařilo až překvapivě dobře.
Jenže když na tento nejvyšší stupeň dosáhlo až příliš mnoho lidí, musela Tesla zasáhnout. Přes osmdesát doporučovatelů mělo dostat nový vůz. S tím se navíc pojily i vysoké slevy pro nové majitele. Elon Musk na to později reagoval ukončením celého referral programu. Slíbené sportovní modely navíc stále čekají na doručení.
Čtěte také: Tesla šetří tím, že vynechává součástky. Budou ji následovat i ostatní automobilky?
Program jako takový nakonec nebyl kompletně zrušený, ale byl velmi omezen. Obě zúčastněné strany dostaly tisíc volných “nabíjecích” mil (1 600 km) na rychlonabíjecích stanicích Tesla Supercharger. Bohužel i tento benefit byl nakonec ukončen. Jediný podobný program nyní funguje u solárních produktů společnosti. Od minulého roku ale Tesla pracovala na podobě nového programu doporučení.
Nově u referral programu Tesly nebude možné vlastní odkazy používat opakovaně na sociálních sítích. Mnoho majitelů si tak přišlo na spoustu odměn. K šíření a předávání doporučení by mělo docházet přes mobilní aplikaci a vždy jen jednomu zájemci. Celá aplikace by měla navíc projít vylepšením, aby nalákala i více majitelů cizích značek k většímu užívání otevírající se nabíjecí sítě Superchargerů. Že by chtěla Tesla přes aplikaci hledat nové majitele? Součástí nových benefitů by mělo být i zmrtvýchvstání bezplatného nabíjení.
Tesla se rozhodla obnovit dříve populární program doporučení nových klientů. Takzvaný Tesla referral program byl oblíbený, jelikož umožnil oběma stranám čerpání benefitů. Nový zájemce získal slevu na vůz a doporučující si zvýšil šanci na výhru nebo získal jiné bonusy například ve formě bezplatného nabíjení na Superchargerech.
Automobilka Tesla je známá tím, že neinvestuje mnoho prostředků do marketingu a propagace. Místo toho spoléhá na doporučení spokojených majitelů a řidičů. V původním programu měli ti, kteří nové zákazníky doporučili, možnost získat i nový model Roadster. To bylo na vrcholu slávy první vlny, kdy se automobilce dařilo až překvapivě dobře.
Jenže když na tento nejvyšší stupeň dosáhlo až příliš mnoho lidí, musela Tesla zasáhnout. Přes osmdesát doporučovatelů mělo dostat nový vůz. S tím se navíc pojily i vysoké slevy pro nové majitele. Elon Musk na to později reagoval ukončením celého referral programu. Slíbené sportovní modely navíc stále čekají na doručení.
Čtěte také: Tesla šetří tím, že vynechává součástky. Budou ji následovat i ostatní automobilky?
Program jako takový nakonec nebyl kompletně zrušený, ale byl velmi omezen. Obě zúčastněné strany dostaly tisíc volných “nabíjecích” mil (1 600 km) na rychlonabíjecích stanicích Tesla Supercharger. Bohužel i tento benefit byl nakonec ukončen. Jediný podobný program nyní funguje u solárních produktů společnosti. Od minulého roku ale Tesla pracovala na podobě nového programu doporučení.
Nově u referral programu Tesly nebude možné vlastní odkazy používat opakovaně na sociálních sítích. Mnoho majitelů si tak přišlo na spoustu odměn. K šíření a předávání doporučení by mělo docházet přes mobilní aplikaci a vždy jen jednomu zájemci. Celá aplikace by měla navíc projít vylepšením, aby nalákala i více majitelů cizích značek k většímu užívání otevírající se nabíjecí sítě Superchargerů. Že by chtěla Tesla přes aplikaci hledat nové majitele? Součástí nových benefitů by mělo být i zmrtvýchvstání bezplatného nabíjení.