„V blízké budoucnosti bude automobil elektrický a plně propojený se svým okolím. Proto hodlám věnovat zvláštní pozornost další elektrifikaci a digitalizaci našich produktů. Jsou klíčem k tomu, aby automobilka zůstala pro své zákazníky i nadále atraktivní,“ uvedl Thomas Schäfer, který je od minulého týdne novým šéfem mladoboleslavské automobilky.
TIP: „Mnoho tradičních automobilek zaspalo nástup elektromobility,“ říká bývalý designér Škoda Auto
Své šéfování v automobilce Škoda Auto začal Schäfer dopisem určeným zaměstnancům, informovala ČT24. V něm jasně uvádí, jakým směrem se bude chtít se svou novou lodí vydat. Elektrifikace a digitalizace, to jsou jasná témata, která jsou na předních pozicích i v celém německém koncernu Volkswagen, takže vlastně není vůbec divu, že se i nový šéf Škodovky vyjadřuje v obdobném duchu.
Uvidíme, co konkrétně s českou automobilkou vymyslí. Z řad koncernového vedení se totiž objevují zprávy, že Škoda Auto ve svém segmentu ztrácí pozice na úkor korejských a francouzských značek. A právě elektrifikace či digitalizace, nebo dost možná také cenová politika může být důvodem.
Thomas Schäfer je předsedou představenstva Škody Auto od minulého týdne, předtím působil jako generální ředitel jihoafrického zastoupení koncernu Volkswagen s působností i pro celý subsaharský africký region. V čelé mladoboleslavské automobilky nahradil Bernharda Maiera, který ve funkci skončil po necelých pěti letech.
„V blízké budoucnosti bude automobil elektrický a plně propojený se svým okolím. Proto hodlám věnovat zvláštní pozornost další elektrifikaci a digitalizaci našich produktů. Jsou klíčem k tomu, aby automobilka zůstala pro své zákazníky i nadále atraktivní,“ uvedl Thomas Schäfer, který je od minulého týdne novým šéfem mladoboleslavské automobilky.
TIP: „Mnoho tradičních automobilek zaspalo nástup elektromobility,“ říká bývalý designér Škoda Auto
Své šéfování v automobilce Škoda Auto začal Schäfer dopisem určeným zaměstnancům, informovala ČT24. V něm jasně uvádí, jakým směrem se bude chtít se svou novou lodí vydat. Elektrifikace a digitalizace, to jsou jasná témata, která jsou na předních pozicích i v celém německém koncernu Volkswagen, takže vlastně není vůbec divu, že se i nový šéf Škodovky vyjadřuje v obdobném duchu.
Uvidíme, co konkrétně s českou automobilkou vymyslí. Z řad koncernového vedení se totiž objevují zprávy, že Škoda Auto ve svém segmentu ztrácí pozice na úkor korejských a francouzských značek. A právě elektrifikace či digitalizace, nebo dost možná také cenová politika může být důvodem.
Thomas Schäfer je předsedou představenstva Škody Auto od minulého týdne, předtím působil jako generální ředitel jihoafrického zastoupení koncernu Volkswagen s působností i pro celý subsaharský africký region. V čelé mladoboleslavské automobilky nahradil Bernharda Maiera, který ve funkci skončil po necelých pěti letech.