Thomas Ingenlath, bývalý vedoucí designu Škoda Auto, který kromě jiného vytvořil velice populární model Yeti, nyní šéfuje automobilce Polestar. Tato dceřiná společnost automobilky Volvo se orientuje na výrobu výlučně elektrifikovaných vozů.
TIP: Elektromobily jsou již nyní 3x ekologičtější než spalováky, překvapí vás i výsledky v ČR
V rozhovoru pro německá média nešetřil kritikou na tradiční výrobce automobilů, kteří “prostě zaspali dobu”.
Ukažme si, na co konkrétně naráží…
Thomas Ingenlath poukazuje na fakt, že skutečně razantní nástup elektromobility a celková fundamentální změna individuální mobility nastane v roce 2021. Právě v něm avizují (i tradiční) automobilky představit bezpočet nových elektromobilů a navíc se spustí “zelené” investice EU do udržitelné mobility z obrovského balíku peněz, který lídři Evropy schválili před několika dny na mimořádném summitu.
Zároveň uvádí, že tradiční automobilky vykazují názorovou diskrepanci. Na jedné straně se sice veřejně zavazují elektromobily vyvíjet a vyrábět, v rámci svých interních politik však nadále masivně investují do spalovacích technologií.
Na závěr však Thomas Ingenlath oceňuje, že německá vláda nepodlehla tlaku lobistů těchto tradičních automobilek, nýbrž v rámci balíku pro obnovu nejsilnější ekonomiky Evropy po pandemii bude formou subvencí podporovat pouze elektromobily.
Jejich rozšíření tak toto strategické rozhodnutí výrazně napomůže. Pro obyvatele České republiky zůstává naděje, že se vládní představitelé v Německu inspirují.
Thomas Ingenlath, bývalý vedoucí designu Škoda Auto, který kromě jiného vytvořil velice populární model Yeti, nyní šéfuje automobilce Polestar. Tato dceřiná společnost automobilky Volvo se orientuje na výrobu výlučně elektrifikovaných vozů.
TIP: Elektromobily jsou již nyní 3x ekologičtější než spalováky, překvapí vás i výsledky v ČR
V rozhovoru pro německá média nešetřil kritikou na tradiční výrobce automobilů, kteří “prostě zaspali dobu”.
Ukažme si, na co konkrétně naráží…
Thomas Ingenlath poukazuje na fakt, že skutečně razantní nástup elektromobility a celková fundamentální změna individuální mobility nastane v roce 2021. Právě v něm avizují (i tradiční) automobilky představit bezpočet nových elektromobilů a navíc se spustí “zelené” investice EU do udržitelné mobility z obrovského balíku peněz, který lídři Evropy schválili před několika dny na mimořádném summitu.
Zároveň uvádí, že tradiční automobilky vykazují názorovou diskrepanci. Na jedné straně se sice veřejně zavazují elektromobily vyvíjet a vyrábět, v rámci svých interních politik však nadále masivně investují do spalovacích technologií.
Na závěr však Thomas Ingenlath oceňuje, že německá vláda nepodlehla tlaku lobistů těchto tradičních automobilek, nýbrž v rámci balíku pro obnovu nejsilnější ekonomiky Evropy po pandemii bude formou subvencí podporovat pouze elektromobily.
Jejich rozšíření tak toto strategické rozhodnutí výrazně napomůže. Pro obyvatele České republiky zůstává naděje, že se vládní představitelé v Německu inspirují.