Mnichovští se trošku podívali na model X1. Konvenční varianty budou k prodeji už letos v létě, hybridní varianta přijde až v průběhu příštího roku.
Jaký že ten hybrid bude? Stejný, jako se už prodává v Číně, kde má prodloužený rozvor náprav. Přeplňovanému tříválci s výkonem 92 kW bude sekundovat elektromotor, který přidá dalších 70 kW. Čistě na elektřinu má zvládnout až 50 kilometrů. Spotřeba má být 2 litry dle WLTP cyklu. V praxi tak odhadujeme něco mezi 3-4 litry na sto kilometrů, což není vůbec špatné. Výroba má začít v březnu 2020.
Jelikož se jedná o facelift, tak nelze čekat nějaké radikální změny v oblasti designu nebo výbavy. Nová je maska chladiče a je samozřejmě větší. Koncová světla taktéž dostala nový tvar a v interiéru jsou změny opět spíše minimální.
Zdroj: electrive
Mnichovští se trošku podívali na model X1. Konvenční varianty budou k prodeji už letos v létě, hybridní varianta přijde až v průběhu příštího roku.
Jaký že ten hybrid bude? Stejný, jako se už prodává v Číně, kde má prodloužený rozvor náprav. Přeplňovanému tříválci s výkonem 92 kW bude sekundovat elektromotor, který přidá dalších 70 kW. Čistě na elektřinu má zvládnout až 50 kilometrů. Spotřeba má být 2 litry dle WLTP cyklu. V praxi tak odhadujeme něco mezi 3-4 litry na sto kilometrů, což není vůbec špatné. Výroba má začít v březnu 2020.
Jelikož se jedná o facelift, tak nelze čekat nějaké radikální změny v oblasti designu nebo výbavy. Nová je maska chladiče a je samozřejmě větší. Koncová světla taktéž dostala nový tvar a v interiéru jsou změny opět spíše minimální.
Zdroj: electrive