Po sedmi letech provozu současné Giulie můžeme pro rok 2023 očekávat další generaci sportovního sedanu, včetně dynamické varianty Quadrifoglio.
Elektrifikace se nezastavila ani u Alfy Romeo Giulia a zdá se, že v roce 2023 přinese prodejcům zcela novou střední třídu. Příchod modelů GTA, QV a Veloce s vysokým výkonem bychom měli brát jako téměř jistou věc.
“Protože platforma ‘Giorgio’ současné Giulie, která byla vyvinuta za několik miliard, nepodporuje elektrifikaci, bude postupně se současnou Giulií a modelem Stelvio vyřazována. Pro příští generaci modelu Giulia bude od roku 2023 nově použita platforma Stellantis STLA-Medium.
V závislosti na specifikaci mohou být motory montovány na přední nápravu (spalovací motor u plug-in hybridu, nebo elektromotor u elektrické verze) a elektromotory na zadní nápravu (pro kombinovaný systém pohonu všech kol),“ prozradil šéf Alfy, Jean-Philippe Imparato.
Nepřehlédněte: Krása po italsku. Alfa Romeo pracuje na dvou pekelně ostrých elektromobilech
Pohonné jednotky EDM (Electric Drive Module) spojují elektromotor, převodovku a měnič napětí do jednoho celku. Imparato také říká: „Příští Giulia přijde současně ve verzi Quadrifoglio a speciálně jako supersportovní GTA. Dynamické ale budou i běžnější modely, například Veloce. Ten má aktuálně 280 koní a v příští generaci by mohl snadno skrýt pod kapotou víc než 300 plnokrevníků.“
Cenově by měla Giulia vycházet z předchozího modelu, který začíná na 47 500 eurech (asi 1 156 000 korun). Alfa Romeo Giulia je nástupcem Alfy Romeo 159 a v modelové řadě automobilky se nachází od roku 2016. Jde o vůz střední třídy, který Italové staví proti konkurenčním BMW řady 3, Audi A4 a Mercedesu třídy C.
Po sedmi letech provozu současné Giulie můžeme pro rok 2023 očekávat další generaci sportovního sedanu, včetně dynamické varianty Quadrifoglio.
Elektrifikace se nezastavila ani u Alfy Romeo Giulia a zdá se, že v roce 2023 přinese prodejcům zcela novou střední třídu. Příchod modelů GTA, QV a Veloce s vysokým výkonem bychom měli brát jako téměř jistou věc.
“Protože platforma ‘Giorgio’ současné Giulie, která byla vyvinuta za několik miliard, nepodporuje elektrifikaci, bude postupně se současnou Giulií a modelem Stelvio vyřazována. Pro příští generaci modelu Giulia bude od roku 2023 nově použita platforma Stellantis STLA-Medium.
V závislosti na specifikaci mohou být motory montovány na přední nápravu (spalovací motor u plug-in hybridu, nebo elektromotor u elektrické verze) a elektromotory na zadní nápravu (pro kombinovaný systém pohonu všech kol),“ prozradil šéf Alfy, Jean-Philippe Imparato.
Nepřehlédněte: Krása po italsku. Alfa Romeo pracuje na dvou pekelně ostrých elektromobilech
Pohonné jednotky EDM (Electric Drive Module) spojují elektromotor, převodovku a měnič napětí do jednoho celku. Imparato také říká: „Příští Giulia přijde současně ve verzi Quadrifoglio a speciálně jako supersportovní GTA. Dynamické ale budou i běžnější modely, například Veloce. Ten má aktuálně 280 koní a v příští generaci by mohl snadno skrýt pod kapotou víc než 300 plnokrevníků.“
Cenově by měla Giulia vycházet z předchozího modelu, který začíná na 47 500 eurech (asi 1 156 000 korun). Alfa Romeo Giulia je nástupcem Alfy Romeo 159 a v modelové řadě automobilky se nachází od roku 2016. Jde o vůz střední třídy, který Italové staví proti konkurenčním BMW řady 3, Audi A4 a Mercedesu třídy C.