Němci vyvinuli nový typ kol, které najdou uplatnění především u elektromobilů, kde je prodlužování dojezdu velmi cenné.
TIP: Dojezdy některých elektromobilů překonávají auta na benzín
Díky snížení odporu o zhruba 5 % a snížení hmotnosti o 15 % než u předchozích kol od BMW by měl být celkový efekt takový, že dojde ke snížení celkové spotřeby auta o zhruba 2 % (dle WLTP normy), což by mělo představovat zhruba o 0,4 kWh/100 km nižší spotřebu u elektromobilů. Na jediné nabití tak BMW mluví o prodloužení dojezdové vzdálenosti o cca 10 km nebo více.
BMW oznámilo, že jejich nová aerodynamická kola zamíří nejprve do plně elektrických modelů, a tedy BMW iX3 (SUV, které má dorazit v letošním roce), dále chystaného elektromobilu BMW i4 (sedan plánovaný pro rok 2021) či sériově vyráběného SUV, které vzejde z dosavadního konceptu BMW iNext (taktéž dorazí v roce 2021).
Němci vyvinuli nový typ kol, které najdou uplatnění především u elektromobilů, kde je prodlužování dojezdu velmi cenné.
TIP: Dojezdy některých elektromobilů překonávají auta na benzín
Díky snížení odporu o zhruba 5 % a snížení hmotnosti o 15 % než u předchozích kol od BMW by měl být celkový efekt takový, že dojde ke snížení celkové spotřeby auta o zhruba 2 % (dle WLTP normy), což by mělo představovat zhruba o 0,4 kWh/100 km nižší spotřebu u elektromobilů. Na jediné nabití tak BMW mluví o prodloužení dojezdové vzdálenosti o cca 10 km nebo více.
BMW oznámilo, že jejich nová aerodynamická kola zamíří nejprve do plně elektrických modelů, a tedy BMW iX3 (SUV, které má dorazit v letošním roce), dále chystaného elektromobilu BMW i4 (sedan plánovaný pro rok 2021) či sériově vyráběného SUV, které vzejde z dosavadního konceptu BMW iNext (taktéž dorazí v roce 2021).