Americká Tesla je vcelku známá tím, že v minulosti několikrát řešila problémy s kvalitou výroby svých elektromobilů. Přestože se kvalita v průběhu let značně zlepšuje, tak to dle norských majitelů zkrátka stále nestačí. Na problém se snaží upozornit netradičním způsobem, rozhodli se zřeknout veškerého jídla a drží hladovku.
Ačkoliv to může znít bizarně, uskupení norských vlastníků elektromobilů opravdu tvrdí, že drží hladovku. Na svém webu pak píšou: „Jsme skupina nespokojených norských majitelů Tesel. Věříme, že pokud se Elon Musk dozví o našich problémech, tak je napraví. Pomozte nám prosím získat jeho pozornost.“
Dále se na stránkách nachází dlouhý seznam čítající 29 konkrétních problémů, na které řidiči narazili. Ty se týkají kromě samotné kvality zpracování i softwaru, internetového připojení či nedostatků v komunikaci firmy nebo servisu a jiných pochybení ze strany automobilky.
Čtěte také: Byl to podvod. Pojišťovna AXA v drsném crashtestu nafejkovala požár Tesly!
Nedá se popřít, že některé problémy jsou naprosto opodstatněné a měly by se řešit. Na druhou stranu se ale zdá, že cílem stránky a celého uskupení majitelů není doopravdy získání Muskovy pozornosti či vyřešení daných problémů. Jak zjistili kolegové ze serveru Electrek, tak se na webu nachází proklik ke službě Bilklager.
Ta se zabývá právní pomocí nespokojeným majitelů automobilů, kteří řeší určité podvody či problémy, přičemž cílem je získání finanční kompenzace. Služba navíc tvrdí, že zvládne v konkrétních případech uhájit i problémy s kapacitou baterií Tesly a další. Nabízí se tedy otázka, zda to celé není pouze promyšlený marketingový tah.
Americká Tesla je vcelku známá tím, že v minulosti několikrát řešila problémy s kvalitou výroby svých elektromobilů. Přestože se kvalita v průběhu let značně zlepšuje, tak to dle norských majitelů zkrátka stále nestačí. Na problém se snaží upozornit netradičním způsobem, rozhodli se zřeknout veškerého jídla a drží hladovku.
Ačkoliv to může znít bizarně, uskupení norských vlastníků elektromobilů opravdu tvrdí, že drží hladovku. Na svém webu pak píšou: „Jsme skupina nespokojených norských majitelů Tesel. Věříme, že pokud se Elon Musk dozví o našich problémech, tak je napraví. Pomozte nám prosím získat jeho pozornost.“
Dále se na stránkách nachází dlouhý seznam čítající 29 konkrétních problémů, na které řidiči narazili. Ty se týkají kromě samotné kvality zpracování i softwaru, internetového připojení či nedostatků v komunikaci firmy nebo servisu a jiných pochybení ze strany automobilky.
Čtěte také: Byl to podvod. Pojišťovna AXA v drsném crashtestu nafejkovala požár Tesly!
Nedá se popřít, že některé problémy jsou naprosto opodstatněné a měly by se řešit. Na druhou stranu se ale zdá, že cílem stránky a celého uskupení majitelů není doopravdy získání Muskovy pozornosti či vyřešení daných problémů. Jak zjistili kolegové ze serveru Electrek, tak se na webu nachází proklik ke službě Bilklager.
Ta se zabývá právní pomocí nespokojeným majitelů automobilů, kteří řeší určité podvody či problémy, přičemž cílem je získání finanční kompenzace. Služba navíc tvrdí, že zvládne v konkrétních případech uhájit i problémy s kapacitou baterií Tesly a další. Nabízí se tedy otázka, zda to celé není pouze promyšlený marketingový tah.