Kolem elektromobility se stále objevuje celá řada nesmyslných mýtů a pověr, které celkem zbytečně kazí jejich reputaci, což moc nepřispívá k tomu, aby se elektromobily lépe prodávaly a přispívaly ke zlepšení životního prostředí na naší planetě.
Něco se s tím samozřejmě snaží dělat automobilky, pro které jde především o dosažení potřebných prodejů a tedy splnění emisních limitů. V Česku je v tomto směru a možná i ještě dále aktivní především mladoboleslavská Škoda Auto, která například natočila velmi povedený spot s Leošem Marešem.
V zahraničí na to jdou možná ještě lépe. Konkrétně americká automobilka GM (General Motors) se domluvila na spolupráci s Netflixem, v jehož filmech a seriálech se objeví hned několik různých elektromobilů a vlastně celkem přirozeným a nenásilným způsobem bude lidem „vysvětleno“, jak se s elektromobilem dá žít a fungovat.
„Chceme proslavit elektromobily přes streamování, na malých a stříbrných obrazovkách, abychom vybudovali kulturu elektromobilů prostřednictvím vyprávění příběhů, které zahrnují zážitky z řízení a vlastnictví elektromobilu,“ řekla Deborah Wahl, globální marketingová ředitelka GM.
Čtěte také: General Motors chystá velký comeback, Evropu chce zaplavit elektromobily
Zatím nejsou známy detaily této spolupráce, nicméně víme, jaké elektromobily se objeví na Netflixu v rámci partnerství s automobilkou GM. Ta pošle na obrazovky nejpopulárnější streamovací platformy modely Chevrolet Bolt, GMC Hummer EV, či Cadillac Lyriq. Objevit se mají ve snímcích Láska je slepá, Queer Eye, Unstable, a mnoha dalších.
„Netflix je skvělým partnerem díky přesvědčivému vyprávění společnosti, odhodlání k udržitelnosti a záznamům o podnícení konverzací, které utvářejí kulturní trendy,“ dodala Deborah Wahl. Kromě poskytnutí elektrických aut pro natáčení má automobilka GM také vzdělávat tvůrce snímků na Netflixu a pomáhat jim lépe pochopit, jak mohou elektromobily doplňovat a vylepšovat jejich příběhy, které natáčejí nebo v budoucnu budou natáčet.
Netflix se také zavázal k tomu, že bude pracovat na tom, aby jeho filmová produkce byla ekologičtější. Například se bude snažit lépe optimalizovat využití energie, či celkově snižovat uhlíkovou stopu ve firmě.
https://youtu.be/5jymEz9xkPQ
Kolem elektromobility se stále objevuje celá řada nesmyslných mýtů a pověr, které celkem zbytečně kazí jejich reputaci, což moc nepřispívá k tomu, aby se elektromobily lépe prodávaly a přispívaly ke zlepšení životního prostředí na naší planetě.
Něco se s tím samozřejmě snaží dělat automobilky, pro které jde především o dosažení potřebných prodejů a tedy splnění emisních limitů. V Česku je v tomto směru a možná i ještě dále aktivní především mladoboleslavská Škoda Auto, která například natočila velmi povedený spot s Leošem Marešem.
V zahraničí na to jdou možná ještě lépe. Konkrétně americká automobilka GM (General Motors) se domluvila na spolupráci s Netflixem, v jehož filmech a seriálech se objeví hned několik různých elektromobilů a vlastně celkem přirozeným a nenásilným způsobem bude lidem „vysvětleno“, jak se s elektromobilem dá žít a fungovat.
„Chceme proslavit elektromobily přes streamování, na malých a stříbrných obrazovkách, abychom vybudovali kulturu elektromobilů prostřednictvím vyprávění příběhů, které zahrnují zážitky z řízení a vlastnictví elektromobilu,“ řekla Deborah Wahl, globální marketingová ředitelka GM.
Čtěte také: General Motors chystá velký comeback, Evropu chce zaplavit elektromobily
Zatím nejsou známy detaily této spolupráce, nicméně víme, jaké elektromobily se objeví na Netflixu v rámci partnerství s automobilkou GM. Ta pošle na obrazovky nejpopulárnější streamovací platformy modely Chevrolet Bolt, GMC Hummer EV, či Cadillac Lyriq. Objevit se mají ve snímcích Láska je slepá, Queer Eye, Unstable, a mnoha dalších.
„Netflix je skvělým partnerem díky přesvědčivému vyprávění společnosti, odhodlání k udržitelnosti a záznamům o podnícení konverzací, které utvářejí kulturní trendy,“ dodala Deborah Wahl. Kromě poskytnutí elektrických aut pro natáčení má automobilka GM také vzdělávat tvůrce snímků na Netflixu a pomáhat jim lépe pochopit, jak mohou elektromobily doplňovat a vylepšovat jejich příběhy, které natáčejí nebo v budoucnu budou natáčet.
Netflix se také zavázal k tomu, že bude pracovat na tom, aby jeho filmová produkce byla ekologičtější. Například se bude snažit lépe optimalizovat využití energie, či celkově snižovat uhlíkovou stopu ve firmě.
https://youtu.be/5jymEz9xkPQ