Je vcelku pochopitelné, proč se nyní točí většina novinek okolo Tesly. Po dalších třech měsících přichází pravidelná rubrika automobilky, během které svým investorům, představitelům, i všem fanouškům přibližuje své výsledky za uplnynulé čtvrtletí. Kromě z pravidla příznivých čísel se ale vždy dostane řeč i na jiná témata.
Tentokrát zcela jistě hlavní z vedlejších témat právem obsadila produkce Cybertrucku. Jeho výrobu i nasazení provázely velmi složité porodní bolesti. Své si na tom vyžádala i složitá karoserie a zcela nové výrobní postupy. Musk sám přiznal, že potrvá 1 rok až 1,5 roku, než se ze Cybertrucku stane skutečně výdělečný model. Takové potíže by se ale měly vyhnout dalšímu chystanému modelu, kterému se zatím přezdívá „next-gen“, tedy vůz nové generace.
Malý vůz s cenovkou do 25 tisíc dolarů se bude vzhledem nejspíše odkazovat na futuristický model, jeho zpracování by ale mělo být více konvenční. Proto by jeho výroba měla být příbuzná s dosavadními vozy a neměla by se stát překážkou. Cybertruck navíc se svými použitými technologiemi prorazil tu nejtěžší cestu malému modelu. Ten, spolu s autonomním robotaxi by měl z nových technologií těžit.
Čtěte také: Dali byste si říct? Takhle by mohl vypadat levný elektromobil od Tesly
Jelikož firma zatím neuvedla, kdy se nový model na trh nebo do výroby dostane, mají nyní spoustu prostoru vychytat výrobní procesy dílčích součástí. Společnost dělá vše pro to, aby výrobu dalších modelů maximálně zjednodušila a snížila i výrobní cenu. Musk vůz popsal jednoduše jako „cool“, nádherný a především praktický. Nemá vás očarovat svojí krásou, půjde především o praktický vůz pro jízdu z bodu A do bodu B.
Po přehodnocení by se neměla hlavním výrobním domovem modelu stát plánovaná továrna v Mexiku. V nové biografické knize Muska je zmínka o přesunu výroby do Austinu v Texasu. Taková myšlenka nebyla na konferenci blíže zmíněna. Musk doplnil, že společnost nyní podniká velmi opatrné kroky v plánování nejen výstavby dalších závodů, ale i rozdělení výrobní kapacity pro současná i budoucí vozidla značky. Ředitel navíc vyjádřil obavy ze současného stavu ekonomiky. Podle něj jsou současné úroky velmi vysoké a má obavy z jejich možného nárůstu a v dopadu snížené možnosti klientů na pořízení nového vozu.
Je vcelku pochopitelné, proč se nyní točí většina novinek okolo Tesly. Po dalších třech měsících přichází pravidelná rubrika automobilky, během které svým investorům, představitelům, i všem fanouškům přibližuje své výsledky za uplnynulé čtvrtletí. Kromě z pravidla příznivých čísel se ale vždy dostane řeč i na jiná témata.
Tentokrát zcela jistě hlavní z vedlejších témat právem obsadila produkce Cybertrucku. Jeho výrobu i nasazení provázely velmi složité porodní bolesti. Své si na tom vyžádala i složitá karoserie a zcela nové výrobní postupy. Musk sám přiznal, že potrvá 1 rok až 1,5 roku, než se ze Cybertrucku stane skutečně výdělečný model. Takové potíže by se ale měly vyhnout dalšímu chystanému modelu, kterému se zatím přezdívá „next-gen“, tedy vůz nové generace.
Malý vůz s cenovkou do 25 tisíc dolarů se bude vzhledem nejspíše odkazovat na futuristický model, jeho zpracování by ale mělo být více konvenční. Proto by jeho výroba měla být příbuzná s dosavadními vozy a neměla by se stát překážkou. Cybertruck navíc se svými použitými technologiemi prorazil tu nejtěžší cestu malému modelu. Ten, spolu s autonomním robotaxi by měl z nových technologií těžit.
Čtěte také: Dali byste si říct? Takhle by mohl vypadat levný elektromobil od Tesly
Jelikož firma zatím neuvedla, kdy se nový model na trh nebo do výroby dostane, mají nyní spoustu prostoru vychytat výrobní procesy dílčích součástí. Společnost dělá vše pro to, aby výrobu dalších modelů maximálně zjednodušila a snížila i výrobní cenu. Musk vůz popsal jednoduše jako „cool“, nádherný a především praktický. Nemá vás očarovat svojí krásou, půjde především o praktický vůz pro jízdu z bodu A do bodu B.
Po přehodnocení by se neměla hlavním výrobním domovem modelu stát plánovaná továrna v Mexiku. V nové biografické knize Muska je zmínka o přesunu výroby do Austinu v Texasu. Taková myšlenka nebyla na konferenci blíže zmíněna. Musk doplnil, že společnost nyní podniká velmi opatrné kroky v plánování nejen výstavby dalších závodů, ale i rozdělení výrobní kapacity pro současná i budoucí vozidla značky. Ředitel navíc vyjádřil obavy ze současného stavu ekonomiky. Podle něj jsou současné úroky velmi vysoké a má obavy z jejich možného nárůstu a v dopadu snížené možnosti klientů na pořízení nového vozu.