I když se na první pohled může zdát, že pod kamufláží se skrývá klasické Mini, dopředu můžeme prozradit, že tomu tak není. BMW se snaží zmodernizovat Mini už přes 20 let. Ani poslední generace se však nedokázala od novodobého Mini od roku 2000 příliš odlišit. I to lze říci o nově přicházejícím modelu, který bude plně elektrický. Při pohledu zepředu nejde nyní jednoznačně poznat, zda si zachová klasickou příď nebo je to jen dobrá kamufláž.
Pro laiky, kteří se o vozidla Mini příliš nezajímají, tak bude nejspíš nová generace jen běžným pokračovatelem rodu. Ovšem jen do té doby, než postavíte nový a starší model vedle sebe. I na karoserii by měla být modernizace více než patrná.
O interiéru toho zatím moc nevíme. Předpokládáme, že uprostřed přístrojové desky se bude nacházet dotyková obrazovka, jako v ostatních dnešních vozidlech. Jestli bude i nadále kruhová se budeme muset nechat překvapit.
O Mini se povídá, že by měl s novým modelem cílit do vyšší třídy. Interiér by měl být luxusnější a měl by zaujmout i movitější zájemce. A to i navzdory tomu, že v něm bude vše vyrobeno pouze z umělých vláken, bez použít pravé kůže. Bude tedy Mini novou možností volby pro zájemce o menší modely luxusních značek jako je BMW, Audi nebo Mercedes?
Čtěte také: Mini si pro české zákazníky připravilo lákavý dárek, který se neodmítá
Mini se pustilo do elektrifikace svého oblíbeného modelu i proto, aby naznačilo fakt, že elektrovozy budou v budoucnosti hrát velkou roli v portfoliu každé značky. Není to první elektrické vozidlo, které Mini bude nabízet, již nyní si můžete pořídit model Cooper SE, který je jedno ne nejzábavnějších elektrovozů na požitek z řízení.
Bohužel má ale jen velmi malý dojezd a tak zaostává i za takovými vozy jako je Fiat 500e nebo čínským konkurentem Ora Cat. Poslední zmíněný se pak chystá brzy prorazit i na evropský trh.
I když se na první pohled může zdát, že pod kamufláží se skrývá klasické Mini, dopředu můžeme prozradit, že tomu tak není. BMW se snaží zmodernizovat Mini už přes 20 let. Ani poslední generace se však nedokázala od novodobého Mini od roku 2000 příliš odlišit. I to lze říci o nově přicházejícím modelu, který bude plně elektrický. Při pohledu zepředu nejde nyní jednoznačně poznat, zda si zachová klasickou příď nebo je to jen dobrá kamufláž.
Pro laiky, kteří se o vozidla Mini příliš nezajímají, tak bude nejspíš nová generace jen běžným pokračovatelem rodu. Ovšem jen do té doby, než postavíte nový a starší model vedle sebe. I na karoserii by měla být modernizace více než patrná.
O interiéru toho zatím moc nevíme. Předpokládáme, že uprostřed přístrojové desky se bude nacházet dotyková obrazovka, jako v ostatních dnešních vozidlech. Jestli bude i nadále kruhová se budeme muset nechat překvapit.
O Mini se povídá, že by měl s novým modelem cílit do vyšší třídy. Interiér by měl být luxusnější a měl by zaujmout i movitější zájemce. A to i navzdory tomu, že v něm bude vše vyrobeno pouze z umělých vláken, bez použít pravé kůže. Bude tedy Mini novou možností volby pro zájemce o menší modely luxusních značek jako je BMW, Audi nebo Mercedes?
Čtěte také: Mini si pro české zákazníky připravilo lákavý dárek, který se neodmítá
Mini se pustilo do elektrifikace svého oblíbeného modelu i proto, aby naznačilo fakt, že elektrovozy budou v budoucnosti hrát velkou roli v portfoliu každé značky. Není to první elektrické vozidlo, které Mini bude nabízet, již nyní si můžete pořídit model Cooper SE, který je jedno ne nejzábavnějších elektrovozů na požitek z řízení.
Bohužel má ale jen velmi malý dojezd a tak zaostává i za takovými vozy jako je Fiat 500e nebo čínským konkurentem Ora Cat. Poslední zmíněný se pak chystá brzy prorazit i na evropský trh.