Mercedes EQE má konkurovat Modelu S od Tesly

Po krycím názvem “V295” Mercedes vyvíjí elektromobil, který by měl přímo konkurovat Modelu S. Půjde o další přírůstek do řady EQ.

EQE bude v nabídce pod vrcholem, který bude představovat EQS. S konvenčním S-Class má tento elektromobil mít hodně podobný vnitřní prostor, ačkoliv bude kratší.

Když elektrické “Éčko” porovnáme s tím klasickým, má mít nižší světlou výšku a zatím vždy pohon všech kol, který zprostředkují dva elektromotory. Zábavnější verzi, která by měla pohon jen zadní nápravy, prý v automobilce zvažují, ale zatím není nic jisté. Pokud bude schválena, tak se stejně nedočkáme dříve, než v roce 2022.

Mercedes-Benz EQE nabídne solidní výkon 402 koní a kroutící moment 765 Nm, dojezd by měl být kolem 600 kilometrů. Jak se na značku sluší a patří, bude vůz nabitý technologiemi. Zatáčet budou i zadní kola a podvozek bude opatřen vzduchovým odpružením, které zajistí hladkou jízdu bez drncání. Ze všeho nejvíc jsme zvědavi, jak proti Modelu S obstojí systém samořízení.

Zdroj: motor1

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Mercedes EQE má konkurovat Modelu S od Tesly

Po krycím názvem “V295” Mercedes vyvíjí elektromobil, který by měl přímo konkurovat Modelu S. Půjde o další přírůstek do řady EQ.

EQE bude v nabídce pod vrcholem, který bude představovat EQS. S konvenčním S-Class má tento elektromobil mít hodně podobný vnitřní prostor, ačkoliv bude kratší.

Když elektrické “Éčko” porovnáme s tím klasickým, má mít nižší světlou výšku a zatím vždy pohon všech kol, který zprostředkují dva elektromotory. Zábavnější verzi, která by měla pohon jen zadní nápravy, prý v automobilce zvažují, ale zatím není nic jisté. Pokud bude schválena, tak se stejně nedočkáme dříve, než v roce 2022.

Mercedes-Benz EQE nabídne solidní výkon 402 koní a kroutící moment 765 Nm, dojezd by měl být kolem 600 kilometrů. Jak se na značku sluší a patří, bude vůz nabitý technologiemi. Zatáčet budou i zadní kola a podvozek bude opatřen vzduchovým odpružením, které zajistí hladkou jízdu bez drncání. Ze všeho nejvíc jsme zvědavi, jak proti Modelu S obstojí systém samořízení.

Zdroj: motor1

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."