Na jedno nabití má zvládnout cestu z Pekingu až do Šanghaje, což je přes 1 200 km. Zvláštní přirovnání dojezdu, jaký by měl mít dle slov německé společnosti jejich plánovaný elektromobil Mercedes-Benz Vision EQXX. Nic víc než jen prázdné sliby na poli technologického pokroku a pár obrázkových teaserů jsme se ovšem zatím nedozvěděli.
„Vytvořili jsme skupinu našich inženýrů, aby se ujali mimořádného úkolu: postavit elektromobil s nejdelším dojezdem a nejvyšší účinností, jaký kdy svět viděl. Jedná se o seriózní projekt, který pronásleduje technologie nové generace. Chceme použít získané vědomosti do nové generace sériově vyráběných automobilů.“ tvrdí mateřská společnost Daimler.
Vzhledem k tomu, že současný elektromobil značky Mercedes-Benz EQC (test) má problémy ujet alespoň 400 km na jedno nabití, je to velmi ambiciózní až skoro nerealisticky jevící se cíl. Ale jak se říká, ať každý ukáže, co nakonec opravdu dokáže.
Na jedno nabití má zvládnout cestu z Pekingu až do Šanghaje, což je přes 1 200 km. Zvláštní přirovnání dojezdu, jaký by měl mít dle slov německé společnosti jejich plánovaný elektromobil Mercedes-Benz Vision EQXX. Nic víc než jen prázdné sliby na poli technologického pokroku a pár obrázkových teaserů jsme se ovšem zatím nedozvěděli.
„Vytvořili jsme skupinu našich inženýrů, aby se ujali mimořádného úkolu: postavit elektromobil s nejdelším dojezdem a nejvyšší účinností, jaký kdy svět viděl. Jedná se o seriózní projekt, který pronásleduje technologie nové generace. Chceme použít získané vědomosti do nové generace sériově vyráběných automobilů.“ tvrdí mateřská společnost Daimler.
Vzhledem k tomu, že současný elektromobil značky Mercedes-Benz EQC (test) má problémy ujet alespoň 400 km na jedno nabití, je to velmi ambiciózní až skoro nerealisticky jevící se cíl. Ale jak se říká, ať každý ukáže, co nakonec opravdu dokáže.