Automobilka Mercedes-Benz Trucks oznámila, že systematicky prosazuje uvádění dalších plně elektrických modelů pro letošní i nadcházející roky. Po uvedení modelu Mercedes-Benz eActros na trh v říjnu 2021 chce společnost v červenci zahájit sériovou výrobu modelu eEconic pro komunální využití. Oba modely spojuje německý závod Wörth.
Ve vývojovém procesu jsou v současné době také varianty eActros 300 a eActros 400. Probíhají také aktualizace stávajících řešení, například MirrorCam 2. generace. Zde dostaly kamery zpětných zrcátek zkrácená ramena a vylepšený displej.
Do fáze prototypu se nyní blíží zcela nový Mercedes-Benz eActros LongHaul, o jehož vývoji automobilka informovala před dvěma lety. První prototypy 40 tun vážícího kamionu prochází interními testy a na základě dostupných informací plánují inženýři zahájit zkoušky elektrického kamionu na veřejných komunikacích již v letošním roce.
Čtěte také: Scania slaví největší objednávku elektrických tahačů, zákazníkovi dodá 110 kusů
Kamion by měl mít dojezd přibližně 500 km na jedno nabití a bude schopen využívat vysoce výkonného, takzvaného „megawattového nabíjení“, které by mělo být kompatibilní s připravovaným systémem Megawatt Charging System (MCS). Přesto automobilka potřebuje ještě hodně času pro uvedení finálního produktu, které je naplánováno na rok 2024.
V té době by již měl být podél hlavních tras připraven společný podnik evropské nabíjecí infrastruktury firem Volvo Group, Daimler Truck a Traton Group skupiny Volkswagen (značky Scania a MAN) s prvními nabíjecími stanicemi MCS. Hlavním, ale pravděpodobně ne jediným, dodavatelem lithium-iontových baterií pro elektromobily Mercedes-Benz Trucks bude firma CATL, která je konkrétně zmíněna v projektu eActros LongHaul.
Automobilka Mercedes-Benz Trucks oznámila, že systematicky prosazuje uvádění dalších plně elektrických modelů pro letošní i nadcházející roky. Po uvedení modelu Mercedes-Benz eActros na trh v říjnu 2021 chce společnost v červenci zahájit sériovou výrobu modelu eEconic pro komunální využití. Oba modely spojuje německý závod Wörth.
Ve vývojovém procesu jsou v současné době také varianty eActros 300 a eActros 400. Probíhají také aktualizace stávajících řešení, například MirrorCam 2. generace. Zde dostaly kamery zpětných zrcátek zkrácená ramena a vylepšený displej.
Do fáze prototypu se nyní blíží zcela nový Mercedes-Benz eActros LongHaul, o jehož vývoji automobilka informovala před dvěma lety. První prototypy 40 tun vážícího kamionu prochází interními testy a na základě dostupných informací plánují inženýři zahájit zkoušky elektrického kamionu na veřejných komunikacích již v letošním roce.
Čtěte také: Scania slaví největší objednávku elektrických tahačů, zákazníkovi dodá 110 kusů
Kamion by měl mít dojezd přibližně 500 km na jedno nabití a bude schopen využívat vysoce výkonného, takzvaného „megawattového nabíjení“, které by mělo být kompatibilní s připravovaným systémem Megawatt Charging System (MCS). Přesto automobilka potřebuje ještě hodně času pro uvedení finálního produktu, které je naplánováno na rok 2024.
V té době by již měl být podél hlavních tras připraven společný podnik evropské nabíjecí infrastruktury firem Volvo Group, Daimler Truck a Traton Group skupiny Volkswagen (značky Scania a MAN) s prvními nabíjecími stanicemi MCS. Hlavním, ale pravděpodobně ne jediným, dodavatelem lithium-iontových baterií pro elektromobily Mercedes-Benz Trucks bude firma CATL, která je konkrétně zmíněna v projektu eActros LongHaul.