Generální ředitel McLaren Automotive Mike Flewitt odstoupil ze své pozice a po téměř deseti letech ve vedení společnost opustí. Flewitt nastoupil do McLarenu jako provozní ředitel v roce 2012 a poté byl v červenci 2013 jmenován generálním ředitelem. Jeho nástupce zatím nebyl oznámen, i když se s hledáním nového generálního ředitele již začalo.
Flewittův odchod přichází jen několik týdnů poté, co byli bývalý generální ředitel Volva Stefan Jacoby a bývalý generální ředitel Porsche Michael Macht jmenováni nevýkonnými řediteli do představenstva McLaren Group (skupina zahrnuje divize Automotive, Racing a Technology – pozn. redakce).
Macht „převezme odpovědnost za všechny technické a provozní funkce“ ve společnosti McLaren Automotive v době, kdy bude probíhat nábor nového generálního ředitele. Na prodej, marketing a PR operace bude dohlížet výkonný předseda McLaren Group Paul Walsh.
Čtěte také: Upravená Tesla Model S Plaid drtí supersporty na počkání, padl i nejrychlejší McLaren
„Cítím se neuvěřitelně hrdý, že jsem vedl McLaren Automotive po většinu jeho prvního velmi úspěšného desetiletí a je mi ctí, že jsem mohl hrát roli v jeho neuvěřitelném příběhu,” řekl Flewitt. „Úspěch této mladé společnosti je důkazem mnoha zapálených a talentovaných lidí, se kterými jsem měl to potěšení pracovat a těším se na budoucnost značky.”
Flewitt se stal vedoucím pracovníkem na nejvyšší úrovni v době, kdy McLaren se smíšenými recenzemi uvedl na trh svůj první model, MP4-12C. Jeho předchůdce, Antony Sheriff, strávil téměř deset let od založení společnosti jako výkonný ředitel, ale na začátku roku 2013 dostal nucenou dovolenou a nakonec společnost žaloval za neoprávněné propuštění.
Flewittova role v McLarenu byla v nově vytvořené pozici generálního ředitele a brzy dohlížel na uvedení modelů P1, 570S a na přeměnu 12C v 650S, tedy vozu, který stavěl na nepochybných silných stránkách 12C a současně řešil řadu jeho nedostatků.
Flewitt se podílel na výrobě řady vozů, které v letech 2018 a 2019 přinesly roční prodej téměř 5 000 modelů. Pandemie však tvrdě zasáhla nejen automobilovou divizi, ale i celou skupinu McLaren, kde loni v květnu při restrukturalizaci přišlo o místo zhruba 1200 zaměstnanců.
Společnost se nyní připravuje na uvedení svého prvního sériového hybridního modelu Artura, který je prvním v nové generaci modelů McLaren využívajících elektrifikovanou technologii.
Generální ředitel McLaren Automotive Mike Flewitt odstoupil ze své pozice a po téměř deseti letech ve vedení společnost opustí. Flewitt nastoupil do McLarenu jako provozní ředitel v roce 2012 a poté byl v červenci 2013 jmenován generálním ředitelem. Jeho nástupce zatím nebyl oznámen, i když se s hledáním nového generálního ředitele již začalo.
Flewittův odchod přichází jen několik týdnů poté, co byli bývalý generální ředitel Volva Stefan Jacoby a bývalý generální ředitel Porsche Michael Macht jmenováni nevýkonnými řediteli do představenstva McLaren Group (skupina zahrnuje divize Automotive, Racing a Technology – pozn. redakce).
Macht „převezme odpovědnost za všechny technické a provozní funkce“ ve společnosti McLaren Automotive v době, kdy bude probíhat nábor nového generálního ředitele. Na prodej, marketing a PR operace bude dohlížet výkonný předseda McLaren Group Paul Walsh.
Čtěte také: Upravená Tesla Model S Plaid drtí supersporty na počkání, padl i nejrychlejší McLaren
„Cítím se neuvěřitelně hrdý, že jsem vedl McLaren Automotive po většinu jeho prvního velmi úspěšného desetiletí a je mi ctí, že jsem mohl hrát roli v jeho neuvěřitelném příběhu,” řekl Flewitt. „Úspěch této mladé společnosti je důkazem mnoha zapálených a talentovaných lidí, se kterými jsem měl to potěšení pracovat a těším se na budoucnost značky.”
Flewitt se stal vedoucím pracovníkem na nejvyšší úrovni v době, kdy McLaren se smíšenými recenzemi uvedl na trh svůj první model, MP4-12C. Jeho předchůdce, Antony Sheriff, strávil téměř deset let od založení společnosti jako výkonný ředitel, ale na začátku roku 2013 dostal nucenou dovolenou a nakonec společnost žaloval za neoprávněné propuštění.
Flewittova role v McLarenu byla v nově vytvořené pozici generálního ředitele a brzy dohlížel na uvedení modelů P1, 570S a na přeměnu 12C v 650S, tedy vozu, který stavěl na nepochybných silných stránkách 12C a současně řešil řadu jeho nedostatků.
Flewitt se podílel na výrobě řady vozů, které v letech 2018 a 2019 přinesly roční prodej téměř 5 000 modelů. Pandemie však tvrdě zasáhla nejen automobilovou divizi, ale i celou skupinu McLaren, kde loni v květnu při restrukturalizaci přišlo o místo zhruba 1200 zaměstnanců.
Společnost se nyní připravuje na uvedení svého prvního sériového hybridního modelu Artura, který je prvním v nové generaci modelů McLaren využívajících elektrifikovanou technologii.