Toyota se nežene do elektromobility, to všichni dobře víme. Má pro to velmi dobrý důvod. Její řada hybridních modelů je velmi nenáročná na údržbu, nabízí velmi dobrý výkon a překvapivě zajímavou spotřebu. Jenže aby byly prodeje hybridních motorizací ještě lepší, musí Toyota přinést i své oběti. A bohužel na to doplatí konvenční benzínové motorizace. Pokud se nyní rozhodujete, že si pořídíte čistě benzínovou Toyotu, nadešel ten správný čas.
Toyota Yaris se loučí s výhradně benzínovým pohonem. Vůz se páruje vždy s tříválcovým zážehovým motorem o objemu 1,5 litru o výkonu 125 koní. Pro malé vozidlo typu Yaris jde o výkonnou jednotku, se kterou si rozhodně neuděláte ostudu. Pro milovníky manuálních převodovek může jít navíc o jednu z posledních možností, jak si takový vůz pořídit. Hybridy jsou totiž vždy spojené s bezestupňovou převodovkou e-CVT.
Nyní můžete navíc ušetřit i desítky tisíc. Základní verze výbavy Active s manuální převodovkou je v nabídce s akčním bonusem 65 tisíc korun. Vůbec přitom nejde o očesané auto. V nabídce najdete i pokročilé asistenční systémy udržování jízdy v pruhu, inteligentní adaptivní tempomat nebo systém rozpoznávání dopravních značek. Veškeré informace řidiči zprostředkovává 9″ centrální displej. Nejen to najdete ve voze s cenovkou 384 tisíc korun.
Čtěte také: Spolehlivější auto neexistuje. Toyota se zbavuje posledních kusů za nejnižší cenu
Cenové zvýhodnění je možné uplatnit na celou nabídku modelu. I nejvyšší stupeň výbavy Style s automatickou převodovkou vám ušetří stejnou částku. Úspora vám zaplatí až deset let servisování v autorizované servisní síti. Stupeň výbavy Style nabídne pohodlí vyšší třídy. Zahrnuje vyhřívání předních sedadel, dvojité Bi-LED přední světlomety a rozšířenou nabídku asistenčních systémů T-Mate.
Pořídit si výhradně benzínovou Toyotu tak může být velmi dobré rozhodnutí. Japonské vozy jsou známé pro svojí spolehlivost, tomu přispívá nejen atmosférický agregát, ale i nízká servisní náročnost. Mít velmi kvalitní vozidlo s dlouholetou zárukou za akční cenu pod půl milionu je dnes k nezaplacení. Vrcholná benzínová výbava Style vás aktuálně vyjde na 484 tisíc korun.
Kdo tuto nabídku nestihne, bude mít na výběr už jen z hybridních motorizací (které mají automatickou převodovku a taktéž vysokou spolehlivost a nízkou spotřebu – pozn. redakce). Zde nyní cena začíná na 505 tisících korunách a za vrcholnou výbavu GR Sport vypláznete nejméně 650 tisíc korun.
Toyota se nežene do elektromobility, to všichni dobře víme. Má pro to velmi dobrý důvod. Její řada hybridních modelů je velmi nenáročná na údržbu, nabízí velmi dobrý výkon a překvapivě zajímavou spotřebu. Jenže aby byly prodeje hybridních motorizací ještě lepší, musí Toyota přinést i své oběti. A bohužel na to doplatí konvenční benzínové motorizace. Pokud se nyní rozhodujete, že si pořídíte čistě benzínovou Toyotu, nadešel ten správný čas.
Toyota Yaris se loučí s výhradně benzínovým pohonem. Vůz se páruje vždy s tříválcovým zážehovým motorem o objemu 1,5 litru o výkonu 125 koní. Pro malé vozidlo typu Yaris jde o výkonnou jednotku, se kterou si rozhodně neuděláte ostudu. Pro milovníky manuálních převodovek může jít navíc o jednu z posledních možností, jak si takový vůz pořídit. Hybridy jsou totiž vždy spojené s bezestupňovou převodovkou e-CVT.
Nyní můžete navíc ušetřit i desítky tisíc. Základní verze výbavy Active s manuální převodovkou je v nabídce s akčním bonusem 65 tisíc korun. Vůbec přitom nejde o očesané auto. V nabídce najdete i pokročilé asistenční systémy udržování jízdy v pruhu, inteligentní adaptivní tempomat nebo systém rozpoznávání dopravních značek. Veškeré informace řidiči zprostředkovává 9″ centrální displej. Nejen to najdete ve voze s cenovkou 384 tisíc korun.
Čtěte také: Spolehlivější auto neexistuje. Toyota se zbavuje posledních kusů za nejnižší cenu
Cenové zvýhodnění je možné uplatnit na celou nabídku modelu. I nejvyšší stupeň výbavy Style s automatickou převodovkou vám ušetří stejnou částku. Úspora vám zaplatí až deset let servisování v autorizované servisní síti. Stupeň výbavy Style nabídne pohodlí vyšší třídy. Zahrnuje vyhřívání předních sedadel, dvojité Bi-LED přední světlomety a rozšířenou nabídku asistenčních systémů T-Mate.
Pořídit si výhradně benzínovou Toyotu tak může být velmi dobré rozhodnutí. Japonské vozy jsou známé pro svojí spolehlivost, tomu přispívá nejen atmosférický agregát, ale i nízká servisní náročnost. Mít velmi kvalitní vozidlo s dlouholetou zárukou za akční cenu pod půl milionu je dnes k nezaplacení. Vrcholná benzínová výbava Style vás aktuálně vyjde na 484 tisíc korun.
Kdo tuto nabídku nestihne, bude mít na výběr už jen z hybridních motorizací (které mají automatickou převodovku a taktéž vysokou spolehlivost a nízkou spotřebu – pozn. redakce). Zde nyní cena začíná na 505 tisících korunách a za vrcholnou výbavu GR Sport vypláznete nejméně 650 tisíc korun.