Ze všech elektromobilů které včera Toyota představila, pravděpodobně nejvíce emocí vzbuzuje studie Lexus Electrified Sport, která představuje záměr automobilky vyrobit plně elektrický hypercar. Zajímavé je, že se Lexus rozhodl zachovat proporce původního LFA, což znamená, že vůz má dlouhou kapotu a poměrně malou prosklenou kabinu.
Pokud jde o zadní část, ta je oproti LFA zúžená a nižší, ale přesto je inspirace starým modelem zcela zřejmá. Většina výrobců by u podobného vozu pravděpodobně zvolila trochu jiné uspořádání. Právě odlišnost může přinést sériovému modelu plusové body v porovnání s ostatními vrstevníky.
Lexus říká, že chce vyvinout sportovní auto na baterie nové generace, které zdědí jízdní vlastnosti a výkon modelu LFA. Vytříbený charakter automobilu chce Lexus rozšířit i na další modely, protože plánuje stát se značkou zaměřenou na elektromobily. Nový sportovní model by se měl díky svým odvážným proporcím a nízké světlé výšce stát automobilem, který bude symbolizovat budoucnost značky.
Nepřehlédněte: Plug-in hybridní Lexus NX přijíždí do Česka! Nabídne dlouhý dojezd a hromadu technologií
Slíbený výkon řadí koncept mezi vozy s nejrychlejší akcelerací na světě, jako jsou Tesla Model S Plaid, Lotus Evija nebo Rimac Nevera. Lexus říká, že zrychlí na 100 km za hodinu za méně než 2,5 sekundy a je navržen tak, aby fungoval z baterie typu solid-state, i když jí v době uvedení na trh nemusí ještě mít k dispozici.
Slibovaný dojezd činí 700 km, ačkoliv zatím nevíme o jaký typ baterie se jedná, ani s jakým testovacím cyklem automobilka počítá.
Ze všech elektromobilů které včera Toyota představila, pravděpodobně nejvíce emocí vzbuzuje studie Lexus Electrified Sport, která představuje záměr automobilky vyrobit plně elektrický hypercar. Zajímavé je, že se Lexus rozhodl zachovat proporce původního LFA, což znamená, že vůz má dlouhou kapotu a poměrně malou prosklenou kabinu.
Pokud jde o zadní část, ta je oproti LFA zúžená a nižší, ale přesto je inspirace starým modelem zcela zřejmá. Většina výrobců by u podobného vozu pravděpodobně zvolila trochu jiné uspořádání. Právě odlišnost může přinést sériovému modelu plusové body v porovnání s ostatními vrstevníky.
Lexus říká, že chce vyvinout sportovní auto na baterie nové generace, které zdědí jízdní vlastnosti a výkon modelu LFA. Vytříbený charakter automobilu chce Lexus rozšířit i na další modely, protože plánuje stát se značkou zaměřenou na elektromobily. Nový sportovní model by se měl díky svým odvážným proporcím a nízké světlé výšce stát automobilem, který bude symbolizovat budoucnost značky.
Nepřehlédněte: Plug-in hybridní Lexus NX přijíždí do Česka! Nabídne dlouhý dojezd a hromadu technologií
Slíbený výkon řadí koncept mezi vozy s nejrychlejší akcelerací na světě, jako jsou Tesla Model S Plaid, Lotus Evija nebo Rimac Nevera. Lexus říká, že zrychlí na 100 km za hodinu za méně než 2,5 sekundy a je navržen tak, aby fungoval z baterie typu solid-state, i když jí v době uvedení na trh nemusí ještě mít k dispozici.
Slibovaný dojezd činí 700 km, ačkoliv zatím nevíme o jaký typ baterie se jedná, ani s jakým testovacím cyklem automobilka počítá.