Klimatičtí aktivisté jsou novodobý fenomén. Ne, že by tak tomu nebylo i dříve, ale existence nejrůznějších odnoží stejně jako zástupy zarytých stoupenců jsou co do počtu enormní.
S tím se však také pojí i skutečnost, že v minulosti úzce profilované kritické uskupení se vlastním přičiněním z veřejnosti vytrácí a stává se extremistickou frakcí pohybující se na samotném okraji společnosti. Ve valné většině případů se tato rebelie pojí s obecným pohrdáním, nepochopením a znechucením.
Jednak je to tím, že spousta těchto lidí má dvojí metr vidění světa, jednak proto, že jejich boj za lepší svět a čistší planetu má svoje limity. To krásně dokresluje devět aktivistů, kteří se vloni na podzim přelepili mezi vystavené vozy Porsche v automobilovém muzeu ve Wolfsburgu. Takto tam zůstali dva dny, než je vyvedla policie, protože vědci káleli na podlahu a dožadovali se tepla a světla.
Čtěte také: Jaký elektromobil je vůbec nejekologičtější? Statistika objevila zajímavé výsledky
Realizační výstup takového počínání? Zkuste hádat. A to samé v bledě modrém je i následující pokus o ekologický převrat. Server Carscoops informuje, že tři guerillové gangy hacknuli na 400 billboardů automobilek Toyota a BMW v Evropě.
Selekce těchto značek prý nebyla náhodná. Dle extremistů představují zosobnění dvou tváří řešení klimatických problémů. Jako příklad uvedli Toyotu, o níž řekli, že podnik se snaží akcentovat udržitelnost v rámci kampaní Beyond Zero, ale na druhou stranu neváhá lobovat u vlád po celém světě, jakmile dojde řeč na postranní projekty, které jsou všechno jen ne ekologické.
Digitální reklamy sabotovali proto, že také nesouhlasí s prodeji automobilů poháněných plynem nebo SUV včetně těch elektrických (!), protože jsou moc velká, nebezpečná a ucpávají města.
Klimatičtí aktivisté jsou novodobý fenomén. Ne, že by tak tomu nebylo i dříve, ale existence nejrůznějších odnoží stejně jako zástupy zarytých stoupenců jsou co do počtu enormní.
S tím se však také pojí i skutečnost, že v minulosti úzce profilované kritické uskupení se vlastním přičiněním z veřejnosti vytrácí a stává se extremistickou frakcí pohybující se na samotném okraji společnosti. Ve valné většině případů se tato rebelie pojí s obecným pohrdáním, nepochopením a znechucením.
Jednak je to tím, že spousta těchto lidí má dvojí metr vidění světa, jednak proto, že jejich boj za lepší svět a čistší planetu má svoje limity. To krásně dokresluje devět aktivistů, kteří se vloni na podzim přelepili mezi vystavené vozy Porsche v automobilovém muzeu ve Wolfsburgu. Takto tam zůstali dva dny, než je vyvedla policie, protože vědci káleli na podlahu a dožadovali se tepla a světla.
Čtěte také: Jaký elektromobil je vůbec nejekologičtější? Statistika objevila zajímavé výsledky
Realizační výstup takového počínání? Zkuste hádat. A to samé v bledě modrém je i následující pokus o ekologický převrat. Server Carscoops informuje, že tři guerillové gangy hacknuli na 400 billboardů automobilek Toyota a BMW v Evropě.
Selekce těchto značek prý nebyla náhodná. Dle extremistů představují zosobnění dvou tváří řešení klimatických problémů. Jako příklad uvedli Toyotu, o níž řekli, že podnik se snaží akcentovat udržitelnost v rámci kampaní Beyond Zero, ale na druhou stranu neváhá lobovat u vlád po celém světě, jakmile dojde řeč na postranní projekty, které jsou všechno jen ne ekologické.
Digitální reklamy sabotovali proto, že také nesouhlasí s prodeji automobilů poháněných plynem nebo SUV včetně těch elektrických (!), protože jsou moc velká, nebezpečná a ucpávají města.