Klimatičtí aktivisté opět útočí! Došlápli si na automobilky Toyota a BMW

  • Brandalismus o sobě dává opět vědět
  • Klimatičtí aktivisté napadli automobilky
  • Podařilo se jim hacknout na 400 billboardů 
Toyota bZ4X test

Interiér vozu Toyota bZ4X | foto: vlastní

Klimatičtí aktivisté jsou novodobý fenomén. Ne, že by tak tomu nebylo i dříve, ale existence nejrůznějších odnoží stejně jako zástupy zarytých stoupenců jsou co do počtu enormní.

Slepá víra aktivistů?

S tím se však také pojí i skutečnost, že v minulosti úzce profilované kritické uskupení se vlastním přičiněním z veřejnosti vytrácí a stává se extremistickou frakcí pohybující se na samotném okraji společnosti. Ve valné většině případů se tato rebelie pojí s obecným pohrdáním, nepochopením a znechucením.

Jednak je to tím, že spousta těchto lidí má dvojí metr vidění světa, jednak proto, že jejich boj za lepší svět a čistší planetu má svoje limity. To krásně dokresluje devět aktivistů, kteří se vloni na podzim přelepili mezi vystavené vozy Porsche v automobilovém muzeu ve Wolfsburgu. Takto tam zůstali dva dny, než je vyvedla policie, protože vědci káleli na podlahu a dožadovali se tepla a světla.

BMW iX M60

Logo BMW, ilustrační | foto: vlastní


Čtěte také: Jaký elektromobil je vůbec nejekologičtější? Statistika objevila zajímavé výsledky


Když všichni, tak všichni

Realizační výstup takového počínání? Zkuste hádat. A to samé v bledě modrém je i následující pokus o ekologický převrat. Server Carscoops informuje, že tři guerillové gangy hacknuli na 400 billboardů automobilek Toyota a BMW v Evropě.

Selekce těchto značek prý nebyla náhodná. Dle extremistů představují zosobnění dvou tváří řešení klimatických problémů. Jako příklad uvedli Toyotu, o níž řekli, že podnik se snaží akcentovat udržitelnost v rámci kampaní Beyond Zero, ale na druhou stranu neváhá lobovat u vlád po celém světě, jakmile dojde řeč na postranní projekty, které jsou všechno jen ne ekologické.

Digitální reklamy sabotovali proto, že také nesouhlasí s prodeji automobilů poháněných plynem nebo SUV včetně těch elektrických (!), protože jsou moc velká, nebezpečná a ucpávají města.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Klimatičtí aktivisté opět útočí! Došlápli si na automobilky Toyota a BMW

  • Brandalismus o sobě dává opět vědět
  • Klimatičtí aktivisté napadli automobilky
  • Podařilo se jim hacknout na 400 billboardů 
Toyota bZ4X test

Interiér vozu Toyota bZ4X | foto: vlastní

Klimatičtí aktivisté jsou novodobý fenomén. Ne, že by tak tomu nebylo i dříve, ale existence nejrůznějších odnoží stejně jako zástupy zarytých stoupenců jsou co do počtu enormní.

Slepá víra aktivistů?

S tím se však také pojí i skutečnost, že v minulosti úzce profilované kritické uskupení se vlastním přičiněním z veřejnosti vytrácí a stává se extremistickou frakcí pohybující se na samotném okraji společnosti. Ve valné většině případů se tato rebelie pojí s obecným pohrdáním, nepochopením a znechucením.

Jednak je to tím, že spousta těchto lidí má dvojí metr vidění světa, jednak proto, že jejich boj za lepší svět a čistší planetu má svoje limity. To krásně dokresluje devět aktivistů, kteří se vloni na podzim přelepili mezi vystavené vozy Porsche v automobilovém muzeu ve Wolfsburgu. Takto tam zůstali dva dny, než je vyvedla policie, protože vědci káleli na podlahu a dožadovali se tepla a světla.

BMW iX M60

Logo BMW, ilustrační | foto: vlastní


Čtěte také: Jaký elektromobil je vůbec nejekologičtější? Statistika objevila zajímavé výsledky


Když všichni, tak všichni

Realizační výstup takového počínání? Zkuste hádat. A to samé v bledě modrém je i následující pokus o ekologický převrat. Server Carscoops informuje, že tři guerillové gangy hacknuli na 400 billboardů automobilek Toyota a BMW v Evropě.

Selekce těchto značek prý nebyla náhodná. Dle extremistů představují zosobnění dvou tváří řešení klimatických problémů. Jako příklad uvedli Toyotu, o níž řekli, že podnik se snaží akcentovat udržitelnost v rámci kampaní Beyond Zero, ale na druhou stranu neváhá lobovat u vlád po celém světě, jakmile dojde řeč na postranní projekty, které jsou všechno jen ne ekologické.

Digitální reklamy sabotovali proto, že také nesouhlasí s prodeji automobilů poháněných plynem nebo SUV včetně těch elektrických (!), protože jsou moc velká, nebezpečná a ucpávají města.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."