Hyundai Ioniq 7 v rukou designérů. Jak nejspíš bude vypadat SUV budoucnosti?
- Mohl by takhle vypadat připravovaný Hyundai Ioniq 7?
- Elektromobil má konkurovat luxusním velkým SUV
- Ioniq 7 se má stát novým vlajkovým modelem značky

Když Hyundai ukázal světu nádherný koncept Prophecy, podobně jako v jiných případech šel nakonec střídmější cestou, na konci které stojí produkční verze Ioniqu 6. Nyní máme možnost přemýšlet, jak by mohlo vypadat jeho další elektrické vozidlo. Tím se má stát SUV Ioniq 7 a my bychom si moc přáli, aby se konceptu co nejvíce podobalo.
Hyundai Ioniq 7 — Další hranaté SUV?
Hyundai má ve zvyku se ve svých studiích a návrzích odvázat a produkční modely nakonec mají se svými vizemi jen málo společného. To je ale velká škoda, a i v případě Ioniqu 7 by to vozu velmi slušelo. Snad tedy nebude konečná verze sdílet jen pár linek a stavbu karoserie. Tyto grafické rendery nemá na svědomí přímo samotná automobilka, ale kanál Gotcha Cars.
A že si s modelem tvůrci vyhráli je poznat hned na první pohled. Na bok vozidla doplnili i prolis ve tvaru „Z“, který spojuje všechny nové modely značky. Čelní maska má připomínat nedávno představený rodinný model Staria. Render dostal jak horizontální linku pod hranou kapoty, tak velkou masku rádoby chladiče. Ostatní prvky jsou vcelku jednoduché, elegantní a společné pro mnoho vozů typu SUV.

Čtěte také: Hyundai Ioniq 6 spatřen naživo! Čím elektrický ďáblík ohromí na první pohled?
Hyundai v renderu přeci jen najdete
Aby to ovšem nebylo celé jen představa jednoho grafika, vycházel z již dříve představeného konceptu Seven, představeného vloni na auto show v Los Angeles. Vůz by se měl zařadit do kategorie velkých SUV. „Sedmička“ má konkurovat velkým sedmimístným luxusním SUV a má se stát vlajkovým vozem společnosti.
Z technického hlediska vůz dostane elektrickou platformu E-GMP s 800V architekturou. A jelikož se má stát největším vozem užívající tuto platformu, zaslouží si i největší baterii. Ta má dosahovat kapacity 100 kWh. Dojezd chce automobilka koncipovat alespoň na 483 km. V základní verzi se bude vůz nabízet jako zadokolka. Pohon všech kol o výkonu 308 koní je také v plánu. Tyto informace Hyundai zveřejnil již před rokem na tiskové konferenci.
Autor článku

Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.
Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.