Kalifornská automobilka podepsala smlouvu s další automobilkou. Tentokrát na přijetí konektoru NACS kývla japonská Honda. Které ostatní automobilky se s Teslou také již domluvily?
Stále více výrobců se v poslední době zavazuje společnosti Tesla využívat její konektor NACS. Jen pár dní zpět jsme vás informovali o poslední automobilce, která tak učinila, Fisker. A nyní je tu další. Tentokrát do již rozjetého vlaku naskakuje japonská automobilka Honda.
Informaci médiím potvrdil generální ředitel Hondy pro region USA. Prozradil pak, že se rozhodnutí bude týkat nejen vozů Honda, ale i její luxsuní divize vozů Acura. Pro majitelé elektromobilů japonské značky to tak bude v budoucnu znamenat přístup k celé síti Tesla Supercharger.
Čtěte také: Za 20 minut až 335 km dojezdu. Králem nabíjení není Tesla, ale její rival
Japonské značce v podstatě nic jiného než konektor NACS přijmout, nezbylo. Automobilka je totiž závislá na platformách od společnosti General Motors, která již dohodu podepsala. Pokud jde o konkrétní datum, kdy se v elektromobilech Hondy konektor objeví, spekulovat se dá o roce 2025 nebo 2026.
Poté se již Hondě otevře přes 30 tisíc Superchargerů po celých Spojených státech a Kanadě. Honda se tímto krokem připojí k dalším osmi automobilkám, které již konektor přijaly. Těmi jsou v tuto chvíli Mercedes, GM, Ford, Fisker, Rivian, Volvo, Polestar a Nissan.
Kalifornská automobilka podepsala smlouvu s další automobilkou. Tentokrát na přijetí konektoru NACS kývla japonská Honda. Které ostatní automobilky se s Teslou také již domluvily?
Stále více výrobců se v poslední době zavazuje společnosti Tesla využívat její konektor NACS. Jen pár dní zpět jsme vás informovali o poslední automobilce, která tak učinila, Fisker. A nyní je tu další. Tentokrát do již rozjetého vlaku naskakuje japonská automobilka Honda.
Informaci médiím potvrdil generální ředitel Hondy pro region USA. Prozradil pak, že se rozhodnutí bude týkat nejen vozů Honda, ale i její luxsuní divize vozů Acura. Pro majitelé elektromobilů japonské značky to tak bude v budoucnu znamenat přístup k celé síti Tesla Supercharger.
Čtěte také: Za 20 minut až 335 km dojezdu. Králem nabíjení není Tesla, ale její rival
Japonské značce v podstatě nic jiného než konektor NACS přijmout, nezbylo. Automobilka je totiž závislá na platformách od společnosti General Motors, která již dohodu podepsala. Pokud jde o konkrétní datum, kdy se v elektromobilech Hondy konektor objeví, spekulovat se dá o roce 2025 nebo 2026.
Poté se již Hondě otevře přes 30 tisíc Superchargerů po celých Spojených státech a Kanadě. Honda se tímto krokem připojí k dalším osmi automobilkám, které již konektor přijaly. Těmi jsou v tuto chvíli Mercedes, GM, Ford, Fisker, Rivian, Volvo, Polestar a Nissan.