Geniální, či sprosté? Konkurent Tesly přetahuje zákazníky neobvyklým způsobem

Luboš Srb
  • Přímý konkurent Tesly sází na neobvyklou taktiku
  • Nové zákazníky se snaží získat rovnou na nabíječkách Tesla Supercharger
  • Lucid Motors není první, kdo tímto způsobem lanaří teslisty
Testovací jízdy s Lucid Air na Tesla Superchargeru
Testovací jízdy s Lucid Air na Tesla Superchargeru

Marketing je marketing a pokud jej uděláte dobře, tak prostě prodává. Některé taktiky mohou být naprosto čisté, o některých se to ale tak úplně říct nedá, alespoň to tak nevidí každý. A to je přesně nejnovější případ, který se objevil na rychlonabíječkách Tesla Supercharger.

Lucid Air k vyzkoušení nečekaně na Tesla nabíječkách

Veřejně přístupné místo k marketingu nyní využila další automobilka. Nedávno jsme informovali o tom, jak v Číně na Superchargerech Tesly nabízel Cadillac testovací jízdy s elektromobilem Lyriq, tentokrát prakticky to samé přes kopírák udělal Lucid Motors, tedy přímý americký konkurent Tesly.

Jak uvádí v příspěvku na Twitteru jeden z majitelů auta od Tesly, Ryan Zohoury, nejnovější případ se odehrál na Tesla Superchargerech v americkém Los Angeles. Teslisté zde byli osloveni s nabídkou bezplatného otestování konkurenčního elektromobilu Lucid Air.

Tesla Supercharger
Tesla Supercharger

Čtěte také: Řidiči Tesly se přeli o volné místo u nabíječky. Jeden zastřelil druhého


Některé teslisty to hodně naštvalo

Soudě podle reakcí byli někteří teslisté hodně naštvaní a tento vychytralý způsob marketingu okamžitě odsoudili. Na druhou stranu, pokud mají na rozdíl od ostatních tuto jedinečnou možnost si vyzkoušet jiný produkt bez jakýchkoliv závazků, který může být v některých ohledech lepší, v jiných horší, tak proč toho vlastně nevyužít?

Samozřejmě, že by bylo lepší, kdyby se výrobci elektromobilů nesnažili „parazitovat“ navzájem, ale Tesla je největší výrobce elektromobilů a přímý konkurent pro Lucid Motors, takže v jeho očích i „špatná“ reklama může zafungovat, když se dostane do hlavy některých teslistů, kteří při příštím nákupu nemusí automaticky přejít zase na Teslu, ale mohou zvážit i právě Lucid, či jinou značku.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Luboš Srb - Šéfredaktor

Technologie mě fascinují natolik, že jsem založil weby Mobilizujeme.cz, Elektrickevozy.cz a Inteligentnisvet.cz. Rád píši o všem, co má přínos pro čtenáře. Již od roku 2007, skrze více než 8 000 článků. Používám produkty od Applu a Tesly.


Komentáře


Nejnovější články