Ford začíná testovat elektrickou dodávku E-Transit v reálném provozu

  • Ford E-Transit je zase o kus blíže na cestě k prvním zákazníkům
  • Automobilka brzy zahájí první provozní zkoušky u rozvážkových služeb a energetických společností
  • Na trh se elektrická dodávka dostane v roce 2022
Ford e-Transit 2022

Ford E-Transit 2022

Jedna z nejoblíbenějších dodávek se konečně dočkala elektrifikace. Ford E-Transit je plně elektrická verze světově nejprodávanější skříňové dodávky, která v podobě elektromobilu nabídne od roku 2022 široký výběr karosářských variant, délek, výšek i celkové hmotnosti. Možných kombinací bude celkem 25.

Aktuálně Ford oznamuje, že společně s vybranými firemními partnery zahajuje předprodejní testování prototypu vozu. Provozní zkoušky proběhnou v příštích měsících u rozvážkových služeb (supermarkety, doručovací služby) a energetických společností, které budou automobilce předávat zkušenosti. Jde o firmy z Německa, Norska a Velké Británie.

Jak a proč Ford testuje elektrickou dodávku?

„Zkoušky v reálném světě jsou důležitým krokem na naší cestě k uvedení elektrického E-Transitu a umožní nám ještě lépe pochopit, jak pomoci zákazníkům z různých oborů zvýšit produktivitu s využitím bezemisního pohonu,“ řekl Andrew Mottram, šéfkonstruktér programu E-Transit z evropské pobočky Fordu.

Ford e-Transit 2022

Ford e-Transit 2022, nabíjení elektromobilu

„Testování prototypů v reálném nasazení pomůže Fordu dále vylepšit vlastnosti E-Transitu s ohledem na potřeby provozovatelů. Data nasbíraná v rámci provozního testování využijí technici Fordu k dalšímu cizelování funkcí konektivity a optimalizace dojezdu.“ uvádí automobilka Ford v tiskové zprávě.

Ford E-Transit a jeho specifikace

Ford E-Transit disponuje výkonem až 200 kW a jeho dojezd činí až 350 km dle normy WLTP, což jistě také bude důležité ověřit v reálném provozu s různými scénáři používání.

Jako první vůz v segmentu nabídne E-Transit systém ProPower Onboard, který slouží k napájení nástaveb či elektrického nářadí výkonem až 2,3 kW. Předpokládané užitečné zatížení činí až 1616 kg v případě dodávky a až 1967 kg u podvozku s kabinou.


Čtěte také: Ford jede na zelené vlně, od roku 2030 bude prodávat v Evropě pouze elektromobily


Ford e-Transit 2022

Ford e-Transit 2022

Ford očekává, že náklady na údržbu E-Transitu budou oproti ekvivalentním modelům se spalovacím motorem přibližně o 40 procent nižší, a sice v horizontu 3 let nebo 180 000 km. Jde o srovnání plánované i neplánované údržby obdobných užitkových automobilů poháněných elektrickým a vznětovým motorem.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Ford začíná testovat elektrickou dodávku E-Transit v reálném provozu

  • Ford E-Transit je zase o kus blíže na cestě k prvním zákazníkům
  • Automobilka brzy zahájí první provozní zkoušky u rozvážkových služeb a energetických společností
  • Na trh se elektrická dodávka dostane v roce 2022
Ford e-Transit 2022

Ford E-Transit 2022

Jedna z nejoblíbenějších dodávek se konečně dočkala elektrifikace. Ford E-Transit je plně elektrická verze světově nejprodávanější skříňové dodávky, která v podobě elektromobilu nabídne od roku 2022 široký výběr karosářských variant, délek, výšek i celkové hmotnosti. Možných kombinací bude celkem 25.

Aktuálně Ford oznamuje, že společně s vybranými firemními partnery zahajuje předprodejní testování prototypu vozu. Provozní zkoušky proběhnou v příštích měsících u rozvážkových služeb (supermarkety, doručovací služby) a energetických společností, které budou automobilce předávat zkušenosti. Jde o firmy z Německa, Norska a Velké Británie.

Jak a proč Ford testuje elektrickou dodávku?

„Zkoušky v reálném světě jsou důležitým krokem na naší cestě k uvedení elektrického E-Transitu a umožní nám ještě lépe pochopit, jak pomoci zákazníkům z různých oborů zvýšit produktivitu s využitím bezemisního pohonu,“ řekl Andrew Mottram, šéfkonstruktér programu E-Transit z evropské pobočky Fordu.

Ford e-Transit 2022

Ford e-Transit 2022, nabíjení elektromobilu

„Testování prototypů v reálném nasazení pomůže Fordu dále vylepšit vlastnosti E-Transitu s ohledem na potřeby provozovatelů. Data nasbíraná v rámci provozního testování využijí technici Fordu k dalšímu cizelování funkcí konektivity a optimalizace dojezdu.“ uvádí automobilka Ford v tiskové zprávě.

Ford E-Transit a jeho specifikace

Ford E-Transit disponuje výkonem až 200 kW a jeho dojezd činí až 350 km dle normy WLTP, což jistě také bude důležité ověřit v reálném provozu s různými scénáři používání.

Jako první vůz v segmentu nabídne E-Transit systém ProPower Onboard, který slouží k napájení nástaveb či elektrického nářadí výkonem až 2,3 kW. Předpokládané užitečné zatížení činí až 1616 kg v případě dodávky a až 1967 kg u podvozku s kabinou.


Čtěte také: Ford jede na zelené vlně, od roku 2030 bude prodávat v Evropě pouze elektromobily


Ford e-Transit 2022

Ford e-Transit 2022

Ford očekává, že náklady na údržbu E-Transitu budou oproti ekvivalentním modelům se spalovacím motorem přibližně o 40 procent nižší, a sice v horizontu 3 let nebo 180 000 km. Jde o srovnání plánované i neplánované údržby obdobných užitkových automobilů poháněných elektrickým a vznětovým motorem.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."