Jedna z nejoblíbenějších dodávek se konečně dočkala elektrifikace. Ford E-Transit je plně elektrická verze světově nejprodávanější skříňové dodávky, která v podobě elektromobilu nabídne od roku 2022 široký výběr karosářských variant, délek, výšek i celkové hmotnosti. Možných kombinací bude celkem 25.
Aktuálně Ford oznamuje, že společně s vybranými firemními partnery zahajuje předprodejní testování prototypu vozu. Provozní zkoušky proběhnou v příštích měsících u rozvážkových služeb (supermarkety, doručovací služby) a energetických společností, které budou automobilce předávat zkušenosti. Jde o firmy z Německa, Norska a Velké Británie.
„Zkoušky v reálném světě jsou důležitým krokem na naší cestě k uvedení elektrického E-Transitu a umožní nám ještě lépe pochopit, jak pomoci zákazníkům z různých oborů zvýšit produktivitu s využitím bezemisního pohonu,“ řekl Andrew Mottram, šéfkonstruktér programu E-Transit z evropské pobočky Fordu.
„Testování prototypů v reálném nasazení pomůže Fordu dále vylepšit vlastnosti E-Transitu s ohledem na potřeby provozovatelů. Data nasbíraná v rámci provozního testování využijí technici Fordu k dalšímu cizelování funkcí konektivity a optimalizace dojezdu.“ uvádí automobilka Ford v tiskové zprávě.
Ford E-Transit disponuje výkonem až 200 kW a jeho dojezd činí až 350 km dle normy WLTP, což jistě také bude důležité ověřit v reálném provozu s různými scénáři používání.
Jako první vůz v segmentu nabídne E-Transit systém ProPower Onboard, který slouží k napájení nástaveb či elektrického nářadí výkonem až 2,3 kW. Předpokládané užitečné zatížení činí až 1616 kg v případě dodávky a až 1967 kg u podvozku s kabinou.
Čtěte také: Ford jede na zelené vlně, od roku 2030 bude prodávat v Evropě pouze elektromobily
Ford očekává, že náklady na údržbu E-Transitu budou oproti ekvivalentním modelům se spalovacím motorem přibližně o 40 procent nižší, a sice v horizontu 3 let nebo 180 000 km. Jde o srovnání plánované i neplánované údržby obdobných užitkových automobilů poháněných elektrickým a vznětovým motorem.
Jedna z nejoblíbenějších dodávek se konečně dočkala elektrifikace. Ford E-Transit je plně elektrická verze světově nejprodávanější skříňové dodávky, která v podobě elektromobilu nabídne od roku 2022 široký výběr karosářských variant, délek, výšek i celkové hmotnosti. Možných kombinací bude celkem 25.
Aktuálně Ford oznamuje, že společně s vybranými firemními partnery zahajuje předprodejní testování prototypu vozu. Provozní zkoušky proběhnou v příštích měsících u rozvážkových služeb (supermarkety, doručovací služby) a energetických společností, které budou automobilce předávat zkušenosti. Jde o firmy z Německa, Norska a Velké Británie.
„Zkoušky v reálném světě jsou důležitým krokem na naší cestě k uvedení elektrického E-Transitu a umožní nám ještě lépe pochopit, jak pomoci zákazníkům z různých oborů zvýšit produktivitu s využitím bezemisního pohonu,“ řekl Andrew Mottram, šéfkonstruktér programu E-Transit z evropské pobočky Fordu.
„Testování prototypů v reálném nasazení pomůže Fordu dále vylepšit vlastnosti E-Transitu s ohledem na potřeby provozovatelů. Data nasbíraná v rámci provozního testování využijí technici Fordu k dalšímu cizelování funkcí konektivity a optimalizace dojezdu.“ uvádí automobilka Ford v tiskové zprávě.
Ford E-Transit disponuje výkonem až 200 kW a jeho dojezd činí až 350 km dle normy WLTP, což jistě také bude důležité ověřit v reálném provozu s různými scénáři používání.
Jako první vůz v segmentu nabídne E-Transit systém ProPower Onboard, který slouží k napájení nástaveb či elektrického nářadí výkonem až 2,3 kW. Předpokládané užitečné zatížení činí až 1616 kg v případě dodávky a až 1967 kg u podvozku s kabinou.
Čtěte také: Ford jede na zelené vlně, od roku 2030 bude prodávat v Evropě pouze elektromobily
Ford očekává, že náklady na údržbu E-Transitu budou oproti ekvivalentním modelům se spalovacím motorem přibližně o 40 procent nižší, a sice v horizontu 3 let nebo 180 000 km. Jde o srovnání plánované i neplánované údržby obdobných užitkových automobilů poháněných elektrickým a vznětovým motorem.