„Cílová hodnota dojezdu dle metodiky WLTP činí v případě E-Transitu až 350 km, což odpovídá zhruba trojnásobku průměrného denního nájezdu firemních vozidel v EU.“ píše se v oficiální tiskové zprávě společnosti Ford.
„E-Transit je ideální volbou do městského provozu na pravidelné trasy a rozvážky v bezemisních zónách. Zákazníci přitom nemusí zbytečně platit za nadměrnou kapacitu akumulátoru, kterou by stejně nevyužili.“ vysvětluje automobilka, proč není dojezd vyšší.
Nový Ford E-Transit je vybaven baterií s využitelnou kapacitou 67 kWh. Evropským zákazníkům nabídne široký výběr karosářských variant, délek, výšek i celkové hmotnosti. Možných kombinací bude celkem 25. Užitečné zatížení činí až 1616 kg v případě verze Van a až 1967 kg u podvozku.
K prvním evropským zákazníkům zamíří E-Transit začátkem roku 2022. A jeho největší výhodou prý bude úspora nákladů, nejen provozních, ale i servisních. „Náklady na údržbu E-Transitu budou podle předběžných odhadů asi o 40 % nižší než u vozů se vznětovými motory. Servisní interval jeden rok bez omezení nájezdu je nejlepší ve třídě.“
V Evropě bude elektromobil dodáván se zabudovanou 11,3kW třífázovou nabíječkou, která nabije akumulátor na 100 % za něco málo přes 8 hodin. Při rychlonabíjení s výkonem až 115 kW postačí pro nabití z 15 na 80 % jen zhruba 34 minut.
Zajímavostí pak bude možnost dokoupit si ve výbavě palubní napájení, díky kterému půjde Ford E-Transit používat jako pojízdnou elektrocentrálu, z níž lze kdekoliv v terénu napájet nebo nabíjet elektrické nářadí výkonem až 2,3 kW. Na evropském trhu lehkých užitkových automobilů dosud nikdo takovou funkci nenabízí.
Na ceny a přesné dostupnosti jednotlivých verzí si ještě musíme počkat.
„Cílová hodnota dojezdu dle metodiky WLTP činí v případě E-Transitu až 350 km, což odpovídá zhruba trojnásobku průměrného denního nájezdu firemních vozidel v EU.“ píše se v oficiální tiskové zprávě společnosti Ford.
„E-Transit je ideální volbou do městského provozu na pravidelné trasy a rozvážky v bezemisních zónách. Zákazníci přitom nemusí zbytečně platit za nadměrnou kapacitu akumulátoru, kterou by stejně nevyužili.“ vysvětluje automobilka, proč není dojezd vyšší.
Nový Ford E-Transit je vybaven baterií s využitelnou kapacitou 67 kWh. Evropským zákazníkům nabídne široký výběr karosářských variant, délek, výšek i celkové hmotnosti. Možných kombinací bude celkem 25. Užitečné zatížení činí až 1616 kg v případě verze Van a až 1967 kg u podvozku.
K prvním evropským zákazníkům zamíří E-Transit začátkem roku 2022. A jeho největší výhodou prý bude úspora nákladů, nejen provozních, ale i servisních. „Náklady na údržbu E-Transitu budou podle předběžných odhadů asi o 40 % nižší než u vozů se vznětovými motory. Servisní interval jeden rok bez omezení nájezdu je nejlepší ve třídě.“
V Evropě bude elektromobil dodáván se zabudovanou 11,3kW třífázovou nabíječkou, která nabije akumulátor na 100 % za něco málo přes 8 hodin. Při rychlonabíjení s výkonem až 115 kW postačí pro nabití z 15 na 80 % jen zhruba 34 minut.
Zajímavostí pak bude možnost dokoupit si ve výbavě palubní napájení, díky kterému půjde Ford E-Transit používat jako pojízdnou elektrocentrálu, z níž lze kdekoliv v terénu napájet nebo nabíjet elektrické nářadí výkonem až 2,3 kW. Na evropském trhu lehkých užitkových automobilů dosud nikdo takovou funkci nenabízí.
Na ceny a přesné dostupnosti jednotlivých verzí si ještě musíme počkat.