Nový elektromobil Ford E-Transit bude mít dojezd, který prý není zbytečně dlouhý

  • Ford E-Transit je plně elektrická verze světově nejprodávanější skříňové dodávky
  • Dojezd vozu činí až 350 km dle normy WLTP, což prý není zbytečně moc
  • Na evropském trhu bude dostupný až od roku 2022
Ford E-Transit, elektromobil

Ford E-Transit, nový elektromobil

„Cílová hodnota dojezdu dle metodiky WLTP činí v případě E-Transitu až 350 km, což odpovídá zhruba trojnásobku průměrného denního nájezdu firemních vozidel v EU.“ píše se v oficiální tiskové zprávě společnosti Ford.

„E-Transit je ideální volbou do městského provozu na pravidelné trasy a rozvážky v bezemisních zónách. Zákazníci přitom nemusí zbytečně platit za nadměrnou kapacitu akumulátoru, kterou by stejně nevyužili. vysvětluje automobilka, proč není dojezd vyšší.

Ford E-Transit bude mít 50 variant

Nový Ford E-Transit je vybaven baterií s využitelnou kapacitou 67 kWh. Evropským zákazníkům nabídne široký výběr karosářských variant, délek, výšek i celkové hmotnosti. Možných kombinací bude celkem 25. Užitečné zatížení činí až 1616 kg v případě verze Van a až 1967 kg u podvozku.

Ford E-Transit, elektromobil

Ford E-Transit, interiér vozu

Dostupnost nejdříve až v roce 2022

K prvním evropským zákazníkům zamíří E-Transit začátkem roku 2022. A jeho největší výhodou prý bude úspora nákladů, nejen provozních, ale i servisních. „Náklady na údržbu E-Transitu budou podle předběžných odhadů asi o 40 % nižší než u vozů se vznětovými motory. Servisní interval jeden rok bez omezení nájezdu je nejlepší ve třídě.“

V Evropě bude elektromobil dodáván se zabudovanou 11,3kW třífázovou nabíječkou, která nabije akumulátor na 100 % za něco málo přes 8 hodin. Při rychlonabíjení s výkonem až 115 kW postačí pro nabití z 15 na 80 % jen zhruba 34 minut.

Zajímavostí pak bude možnost dokoupit si ve výbavě palubní napájení, díky kterému půjde Ford E-Transit používat jako pojízdnou elektrocentrálu, z níž lze kdekoliv v terénu napájet nebo nabíjet elektrické nářadí výkonem až 2,3 kW. Na evropském trhu lehkých užitkových automobilů dosud nikdo takovou funkci nenabízí.

Na ceny a přesné dostupnosti jednotlivých verzí si ještě musíme počkat.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Nový elektromobil Ford E-Transit bude mít dojezd, který prý není zbytečně dlouhý

  • Ford E-Transit je plně elektrická verze světově nejprodávanější skříňové dodávky
  • Dojezd vozu činí až 350 km dle normy WLTP, což prý není zbytečně moc
  • Na evropském trhu bude dostupný až od roku 2022
Ford E-Transit, elektromobil

Ford E-Transit, nový elektromobil

„Cílová hodnota dojezdu dle metodiky WLTP činí v případě E-Transitu až 350 km, což odpovídá zhruba trojnásobku průměrného denního nájezdu firemních vozidel v EU.“ píše se v oficiální tiskové zprávě společnosti Ford.

„E-Transit je ideální volbou do městského provozu na pravidelné trasy a rozvážky v bezemisních zónách. Zákazníci přitom nemusí zbytečně platit za nadměrnou kapacitu akumulátoru, kterou by stejně nevyužili. vysvětluje automobilka, proč není dojezd vyšší.

Ford E-Transit bude mít 50 variant

Nový Ford E-Transit je vybaven baterií s využitelnou kapacitou 67 kWh. Evropským zákazníkům nabídne široký výběr karosářských variant, délek, výšek i celkové hmotnosti. Možných kombinací bude celkem 25. Užitečné zatížení činí až 1616 kg v případě verze Van a až 1967 kg u podvozku.

Ford E-Transit, elektromobil

Ford E-Transit, interiér vozu

Dostupnost nejdříve až v roce 2022

K prvním evropským zákazníkům zamíří E-Transit začátkem roku 2022. A jeho největší výhodou prý bude úspora nákladů, nejen provozních, ale i servisních. „Náklady na údržbu E-Transitu budou podle předběžných odhadů asi o 40 % nižší než u vozů se vznětovými motory. Servisní interval jeden rok bez omezení nájezdu je nejlepší ve třídě.“

V Evropě bude elektromobil dodáván se zabudovanou 11,3kW třífázovou nabíječkou, která nabije akumulátor na 100 % za něco málo přes 8 hodin. Při rychlonabíjení s výkonem až 115 kW postačí pro nabití z 15 na 80 % jen zhruba 34 minut.

Zajímavostí pak bude možnost dokoupit si ve výbavě palubní napájení, díky kterému půjde Ford E-Transit používat jako pojízdnou elektrocentrálu, z níž lze kdekoliv v terénu napájet nebo nabíjet elektrické nářadí výkonem až 2,3 kW. Na evropském trhu lehkých užitkových automobilů dosud nikdo takovou funkci nenabízí.

Na ceny a přesné dostupnosti jednotlivých verzí si ještě musíme počkat.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."