Federální agentura může vyšetřovat Teslu kvůli vadným bateriím

Americká národní správa bezpečnosti silničního provozu (NHTSA) zvažuje zahájení vyšetřování v Tesle ohledně toho, jak se společnost zabývala a jak řešila vadné baterie, které byly náchylné k požárům.

Většina z vás si ještě určitě pamatuje květen letošního roku, kdy se událo spoustu zajímavých věcí. Já mám teď konkrétně na mysli veřejností probírané požáry elektromobilů značky Tesla, které údajně souvisely s přehřátím baterie elektromobilu. V květnu Tesla na tyto zprávy zareagovala softwarovou aktualizací, která snad všem vozidlům snížila jejich maximální dojezd na jedno nabití, informovala firma Reuters. NHTSA aktuálně vyhodnocuje petici stížností, která říká, že Tesla měla místo toho auta vyzvat k návratu do společnosti k případné kontrole. Tento akt se tak přidává na seznam kontroverzních témat okolo Tesly.

Advokátní kancelář zastupující řidiče Tesel podala na NHTSA stížnost, podle oznámení na webových stránkách agentury. Stížnost tvrdí, že Tesla měla vydat bezpečnostní upozornění a přivolat si zpět nejméně 2000 vozidel. Bloomberg uvádí, že se agentura stále rozhoduje, zda zahájit formální vyšetřování ve společnosti Tesla. Přes to všechno již NHTSA zkoumá samostatný problém požáru baterií.

Edward Chen, právník zastupující řidiče Tesel, v petici napsal: „Tesla používá bezdrátové aktualizace softwaru k maskování a zakrývání potenciálně rozšířeného a nebezpečného problému s bateriemi ve svých vozidlech.“ Později sdělil Reuters, že „různé spolehlivé zdroje“ naznačují, že by číslo mohlo být mnohem větší než 2 tisíce.

Zdroj: futurism.com

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Federální agentura může vyšetřovat Teslu kvůli vadným bateriím

Americká národní správa bezpečnosti silničního provozu (NHTSA) zvažuje zahájení vyšetřování v Tesle ohledně toho, jak se společnost zabývala a jak řešila vadné baterie, které byly náchylné k požárům.

Většina z vás si ještě určitě pamatuje květen letošního roku, kdy se událo spoustu zajímavých věcí. Já mám teď konkrétně na mysli veřejností probírané požáry elektromobilů značky Tesla, které údajně souvisely s přehřátím baterie elektromobilu. V květnu Tesla na tyto zprávy zareagovala softwarovou aktualizací, která snad všem vozidlům snížila jejich maximální dojezd na jedno nabití, informovala firma Reuters. NHTSA aktuálně vyhodnocuje petici stížností, která říká, že Tesla měla místo toho auta vyzvat k návratu do společnosti k případné kontrole. Tento akt se tak přidává na seznam kontroverzních témat okolo Tesly.

Advokátní kancelář zastupující řidiče Tesel podala na NHTSA stížnost, podle oznámení na webových stránkách agentury. Stížnost tvrdí, že Tesla měla vydat bezpečnostní upozornění a přivolat si zpět nejméně 2000 vozidel. Bloomberg uvádí, že se agentura stále rozhoduje, zda zahájit formální vyšetřování ve společnosti Tesla. Přes to všechno již NHTSA zkoumá samostatný problém požáru baterií.

Edward Chen, právník zastupující řidiče Tesel, v petici napsal: „Tesla používá bezdrátové aktualizace softwaru k maskování a zakrývání potenciálně rozšířeného a nebezpečného problému s bateriemi ve svých vozidlech.“ Později sdělil Reuters, že „různé spolehlivé zdroje“ naznačují, že by číslo mohlo být mnohem větší než 2 tisíce.

Zdroj: futurism.com

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."