Elektrické vany a dodávky nejsou zrovna segmentem, na který by se výrobci elektromobilu zaměřovali. O to větší úspěch může mít Mercedes-Benz s nově představeným EQV.
Oficiálně může veřejnost vidět nový elektromobil na autosalonu ve Frankfurtu. Cenovka zatím nebyla oznámena a dostupný pro zájemce by měl vůz být v průběhu jara příštího roku.
Ze 100 kWh baterie uložené v podlaze bude využitelných 90 kWh, na které by měl vůz ujet až 405 kilometrů. Rychlonabíjení bude možné výkonem až 110 kW. Dobití velké baterie z nuly na 80 % pak proběhne do hodiny. Dobíjecí zásuvka je umístěna nad levé straně, nad předním nárazníkem.
Výkon vozu je 150 kW, krouticí moment 363 Nm, maximální rychlost je omezena na 160 km/h. Rekuperace je nastavitelná, řidič si může určit její míru. Auto si ji ale může řídit i samo, přizpůsobit se navigaci a samočinně například zvýšit sílu rekuperace před prudkou zatáčkou či odbočením.
Jelikož je EQV van, půjde různě čarovat se sedadly pro cestující, kterých může být až 8. Vůz bude prodávaný ve dvou verzích. S rozvorem 3200 a 3430 mm. Samozřejmostí je i aplikace pro smartphone, která prozradí aktuální dojezd a lze před ni například i vychladit interiér před jízdou.
Elektrické vany a dodávky nejsou zrovna segmentem, na který by se výrobci elektromobilu zaměřovali. O to větší úspěch může mít Mercedes-Benz s nově představeným EQV.
Oficiálně může veřejnost vidět nový elektromobil na autosalonu ve Frankfurtu. Cenovka zatím nebyla oznámena a dostupný pro zájemce by měl vůz být v průběhu jara příštího roku.
Ze 100 kWh baterie uložené v podlaze bude využitelných 90 kWh, na které by měl vůz ujet až 405 kilometrů. Rychlonabíjení bude možné výkonem až 110 kW. Dobití velké baterie z nuly na 80 % pak proběhne do hodiny. Dobíjecí zásuvka je umístěna nad levé straně, nad předním nárazníkem.
Výkon vozu je 150 kW, krouticí moment 363 Nm, maximální rychlost je omezena na 160 km/h. Rekuperace je nastavitelná, řidič si může určit její míru. Auto si ji ale může řídit i samo, přizpůsobit se navigaci a samočinně například zvýšit sílu rekuperace před prudkou zatáčkou či odbočením.
Jelikož je EQV van, půjde různě čarovat se sedadly pro cestující, kterých může být až 8. Vůz bude prodávaný ve dvou verzích. S rozvorem 3200 a 3430 mm. Samozřejmostí je i aplikace pro smartphone, která prozradí aktuální dojezd a lze před ni například i vychladit interiér před jízdou.