K mání je ukrajinská elektromotorka ScrAmper. Je to rarita, kterou jinde nepotkáte

  • Ukrajinský startup odhalil robustní elektrický motocykl ScrAmper
  • Ten se nejvíce vyžívá na vyžehlených silnicích a v městské dopravě
  • Milovníci klasické jízdy budou nadšeni z manuální převodovky
Elektrická motorka ScrAmper s manuální převodovkou

Elektrická motorka ScrAmper s manuální převodovkou | foto: EMGo Energy, úprava: vlastní

Ukrajinský technologický startup EMGo Energy představuje zajímavý elektrický motocykl. Společnost, založená před třemi lety, odhalila robustní elektromotorku, kterou pojmenovala ScrAmper. Název vznikl spojením slov Scrambler a Amper, přičemž se za ním ukrývá stroj zajímavých parametrů.

ScrAmper je elektromotorka s převodovkou!

Výrobce popisuje stroj jako výkonný motocykl pro použití v terénu i na silnici. Využívá platformu, která je přednostně orientovaná na běžné silnice a je určena zejména do městského prostředí. Světlá výška činí 207 mm, takže majitel nemusí mít strach sjet ze zpevněné silnice do lehkého terénu. EMGo ale vysloveně uvádí, že motocykl není “enduro”. Není to tedy stroj určený k velkým skokům nebo k jízdám na čistě motokrosových tratích.

Pokud jde o techniku, tak ScrAmper používá patentovanou technologii chlazení baterií s názvem HD10 Power Pack. Tato technologie umožňuje pracovat lithium-iontové baterii delší dobu v režimu s vysokou zátěží, přičemž její teplota nepřekročí hodnotu 38 stupňů Celsia. Inovativní chladící systém také napomáhá rychlému nabíjení. Port na rychlonabíjení je integrován nad kolo a umožňuje nabití z 0 na 100 % za méně než 100 minut.

Elektromotorka umožní i rychlonabíjení

Elektromotorka umožní i rychlonabíjení | foto: EMGo Energy


Čtěte také: Nejdivnější elektromotorka na světě? Pocket Rocket ohromí nejen svou šílenou cenou


Rarita, kterou si mnozí zamilují

To nejlepší nakonec. ScrAmper využívá centrální motor, produkující trvalý výkon 9 kW, který je možné ve špičce navýšit až na 22 kW. Maximální rychlost motocyklu je 135 km/h a stroj by měl na jedno nabití zvládat trasy do 200 km. ScrAmper navíc dostane čtyřstupňovou manuální převodovku! Elektromotorka si tím zachová jízdní charakter klasických spalovacích motocyklů a tím může přitáhnout pozornost řady milovníků jízdy v jedné stopě.

EMGo Energy se kromě návrhů elektrických vozidel, včetně úprav vlastností baterií a nabíjecích systémů, zabývá projekty skladování energie v průmyslových závodech nebo inteligentních domácnostech. Činnost firmy zahrnuje také spolupráci na mezinárodních projektech, zaměřených na zelenou energii a problematiku obnovitelných zdrojů.

Video

Jak by se Vám líbila taková elektromotorka? Dokázala by ve Vás vzbudit patřičné emoce? Podělte se o názor v diskuzi!

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

K mání je ukrajinská elektromotorka ScrAmper. Je to rarita, kterou jinde nepotkáte

  • Ukrajinský startup odhalil robustní elektrický motocykl ScrAmper
  • Ten se nejvíce vyžívá na vyžehlených silnicích a v městské dopravě
  • Milovníci klasické jízdy budou nadšeni z manuální převodovky
Elektrická motorka ScrAmper s manuální převodovkou

Elektrická motorka ScrAmper s manuální převodovkou | foto: EMGo Energy, úprava: vlastní

Ukrajinský technologický startup EMGo Energy představuje zajímavý elektrický motocykl. Společnost, založená před třemi lety, odhalila robustní elektromotorku, kterou pojmenovala ScrAmper. Název vznikl spojením slov Scrambler a Amper, přičemž se za ním ukrývá stroj zajímavých parametrů.

ScrAmper je elektromotorka s převodovkou!

Výrobce popisuje stroj jako výkonný motocykl pro použití v terénu i na silnici. Využívá platformu, která je přednostně orientovaná na běžné silnice a je určena zejména do městského prostředí. Světlá výška činí 207 mm, takže majitel nemusí mít strach sjet ze zpevněné silnice do lehkého terénu. EMGo ale vysloveně uvádí, že motocykl není “enduro”. Není to tedy stroj určený k velkým skokům nebo k jízdám na čistě motokrosových tratích.

Pokud jde o techniku, tak ScrAmper používá patentovanou technologii chlazení baterií s názvem HD10 Power Pack. Tato technologie umožňuje pracovat lithium-iontové baterii delší dobu v režimu s vysokou zátěží, přičemž její teplota nepřekročí hodnotu 38 stupňů Celsia. Inovativní chladící systém také napomáhá rychlému nabíjení. Port na rychlonabíjení je integrován nad kolo a umožňuje nabití z 0 na 100 % za méně než 100 minut.

Elektromotorka umožní i rychlonabíjení

Elektromotorka umožní i rychlonabíjení | foto: EMGo Energy


Čtěte také: Nejdivnější elektromotorka na světě? Pocket Rocket ohromí nejen svou šílenou cenou


Rarita, kterou si mnozí zamilují

To nejlepší nakonec. ScrAmper využívá centrální motor, produkující trvalý výkon 9 kW, který je možné ve špičce navýšit až na 22 kW. Maximální rychlost motocyklu je 135 km/h a stroj by měl na jedno nabití zvládat trasy do 200 km. ScrAmper navíc dostane čtyřstupňovou manuální převodovku! Elektromotorka si tím zachová jízdní charakter klasických spalovacích motocyklů a tím může přitáhnout pozornost řady milovníků jízdy v jedné stopě.

EMGo Energy se kromě návrhů elektrických vozidel, včetně úprav vlastností baterií a nabíjecích systémů, zabývá projekty skladování energie v průmyslových závodech nebo inteligentních domácnostech. Činnost firmy zahrnuje také spolupráci na mezinárodních projektech, zaměřených na zelenou energii a problematiku obnovitelných zdrojů.

Video

Jak by se Vám líbila taková elektromotorka? Dokázala by ve Vás vzbudit patřičné emoce? Podělte se o názor v diskuzi!

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."