Společnost Lilium, jež se pasovala v segmentu VTOL letounů do role lídra na trhu, hlásí další milník. Na svém nejnovějším videu demonstruje nejen manévrovací schopnosti, ale i maximální rychlost, kterou je její unikátní stroj schopen vyvinout.
Lilium e-VTOL dosáhl „maximálky“ 155 mil za hodinu, což je téměř 250 km/ h. S ohledem na historii celého projektu tak jde o úctyhodné číslo a možná i příslib zajímavých zítřků.
Jak sami dobře víte, tyto typy letounů se těší velké pozornosti s vidinou toho, že by jednou mohly být hromadně využity na menších regionálních trasách.
Čtěte také: Létající elektromobil už zvládne přes 250 km. Jsou obří drony eVTOL budoucností?
Lilium budiž ke cti, že už aktivně spolupracuje s evropskými a americkými úřady v otázce komercializace a podnik dostává nabídky o partnerství z nejrůznějších koutů světa, informuje server Teslarati.
Otázkou je, jak si letoun povede při větším zatížení, kdy se počítá s transportem cirka 5 až 7 osob. Ono se to možná na první pohled nezdá, ale pro vertikální vzlet musí VTOL vyprodukovat poměrně velký tah.
Pokud se orientujete v armádní technice, tak víte, že i takové Harriery nebo nová F-35 mají problémy při plném zatížení. Dalším aspektem je, zda-li může být něco takového vůbec masově úspěšné. Tudíž, nechme se překvapit.
Společnost Lilium, jež se pasovala v segmentu VTOL letounů do role lídra na trhu, hlásí další milník. Na svém nejnovějším videu demonstruje nejen manévrovací schopnosti, ale i maximální rychlost, kterou je její unikátní stroj schopen vyvinout.
Lilium e-VTOL dosáhl „maximálky“ 155 mil za hodinu, což je téměř 250 km/ h. S ohledem na historii celého projektu tak jde o úctyhodné číslo a možná i příslib zajímavých zítřků.
Jak sami dobře víte, tyto typy letounů se těší velké pozornosti s vidinou toho, že by jednou mohly být hromadně využity na menších regionálních trasách.
Čtěte také: Létající elektromobil už zvládne přes 250 km. Jsou obří drony eVTOL budoucností?
Lilium budiž ke cti, že už aktivně spolupracuje s evropskými a americkými úřady v otázce komercializace a podnik dostává nabídky o partnerství z nejrůznějších koutů světa, informuje server Teslarati.
Otázkou je, jak si letoun povede při větším zatížení, kdy se počítá s transportem cirka 5 až 7 osob. Ono se to možná na první pohled nezdá, ale pro vertikální vzlet musí VTOL vyprodukovat poměrně velký tah.
Pokud se orientujete v armádní technice, tak víte, že i takové Harriery nebo nová F-35 mají problémy při plném zatížení. Dalším aspektem je, zda-li může být něco takového vůbec masově úspěšné. Tudíž, nechme se překvapit.