Čínský výrobce Kandi hodlá zahájit na americkém trhu prodej dvou elektromobilů, které se vyznačují malou velikostí a také nízkou cenou. Po slevě na dani mohou mít jeden model v přepočtu již za 220 000 korun. Je to ale jen omezená nabídka.
TIP: Nejlevnější elektromobil na světě je až překvapivě levný. Ale měli byste odvahu v něm jet?
Jedná se o elektromobil Kandi K27, který by měl pro pvních 1 000 zájemců stát 17 500 dolarů, po slevě na dani pak jen 10 000 dolarů. Později vyjde na 19 800 dolarů, po slevě na dani 12 400 dolarů.
A co uživatelé za tuto nízkou cenu získají? K27 je vozítko, které ujede 160 km na jedno nabití, jeho maximální rychlost činí 100 km/hod. Baterie má kapacitu 18 kWh a motor výkon 27 koňských sil.
I podle představitelů firmy trvá vozítku celkem dlouho, než dosáhne z 0 na 100 km/hod, přesný čas ale neprozradili. Jednat by se mělo o typické městské přibližovadlo.
O něco více jako skutečné auto působí druhý model Kandi K23, který ale stojí dvojnásobek. Je ale o padesát centimetrů delší a 308 kg těžší, hlavně kvůli baterii, která je oproti levnějšímu modelu dvojnásobná.
Čínský výrobce Kandi hodlá zahájit na americkém trhu prodej dvou elektromobilů, které se vyznačují malou velikostí a také nízkou cenou. Po slevě na dani mohou mít jeden model v přepočtu již za 220 000 korun. Je to ale jen omezená nabídka.
TIP: Nejlevnější elektromobil na světě je až překvapivě levný. Ale měli byste odvahu v něm jet?
Jedná se o elektromobil Kandi K27, který by měl pro pvních 1 000 zájemců stát 17 500 dolarů, po slevě na dani pak jen 10 000 dolarů. Později vyjde na 19 800 dolarů, po slevě na dani 12 400 dolarů.
A co uživatelé za tuto nízkou cenu získají? K27 je vozítko, které ujede 160 km na jedno nabití, jeho maximální rychlost činí 100 km/hod. Baterie má kapacitu 18 kWh a motor výkon 27 koňských sil.
I podle představitelů firmy trvá vozítku celkem dlouho, než dosáhne z 0 na 100 km/hod, přesný čas ale neprozradili. Jednat by se mělo o typické městské přibližovadlo.
O něco více jako skutečné auto působí druhý model Kandi K23, který ale stojí dvojnásobek. Je ale o padesát centimetrů delší a 308 kg těžší, hlavně kvůli baterii, která je oproti levnějšímu modelu dvojnásobná.