Elektrické BMW M5 dostane pořádnou porci výkonu. Strčí Taycana do kapsy?

BMW se hodlá vrátit do hry. Trh s elektromobily by měl možná trochu pročechrat model M5 v čistě elektrickém provedení. Zprávu přinesl britský web carmagazine.

Chystané plně elektrické BMW M5 | foto: carmagazine

TIP: Na baterie u elektromobilu BMW i3 bude delší záruka

Jednalo by se o první čistě elektřinou poháněný “M” vůz. Špatnou zprávou je, že se vozu nedočkáme dříve než v roce 2023, pravděpodobnější je ovšem až rok následující, tedy 2024. Určitě to ale bude stát za to.

Elektromobil BMW M5 v částečném přestrojení | foto: carmagazine

Začněme baterií, ta by měla nabídnout solidní kapacitu 135 kWh a bude možné ji nabíjet výkonem až 350 kW. Její kapacita by měla dostačit na dojezd 700 kilometrů dle WLTP. O pohon se budou starat tři elektromotory, dva na zadní a jeden na přední nápravě. Každý by měl disponovat výkonem 250 kW, což dohromady dává 750 kW, tedy 1 006 koní. To by mohlo stačit i na v současnosti nejrychlejší elektromobil Porsche Taycan.

Náš videotest

zdroj: carmagazine

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Elektrické BMW M5 dostane pořádnou porci výkonu. Strčí Taycana do kapsy?

BMW se hodlá vrátit do hry. Trh s elektromobily by měl možná trochu pročechrat model M5 v čistě elektrickém provedení. Zprávu přinesl britský web carmagazine.

Chystané plně elektrické BMW M5 | foto: carmagazine

TIP: Na baterie u elektromobilu BMW i3 bude delší záruka

Jednalo by se o první čistě elektřinou poháněný “M” vůz. Špatnou zprávou je, že se vozu nedočkáme dříve než v roce 2023, pravděpodobnější je ovšem až rok následující, tedy 2024. Určitě to ale bude stát za to.

Elektromobil BMW M5 v částečném přestrojení | foto: carmagazine

Začněme baterií, ta by měla nabídnout solidní kapacitu 135 kWh a bude možné ji nabíjet výkonem až 350 kW. Její kapacita by měla dostačit na dojezd 700 kilometrů dle WLTP. O pohon se budou starat tři elektromotory, dva na zadní a jeden na přední nápravě. Každý by měl disponovat výkonem 250 kW, což dohromady dává 750 kW, tedy 1 006 koní. To by mohlo stačit i na v současnosti nejrychlejší elektromobil Porsche Taycan.

Náš videotest

zdroj: carmagazine

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."