BMW se hodlá vrátit do hry. Trh s elektromobily by měl možná trochu pročechrat model M5 v čistě elektrickém provedení. Zprávu přinesl britský web carmagazine.
TIP: Na baterie u elektromobilu BMW i3 bude delší záruka
Jednalo by se o první čistě elektřinou poháněný “M” vůz. Špatnou zprávou je, že se vozu nedočkáme dříve než v roce 2023, pravděpodobnější je ovšem až rok následující, tedy 2024. Určitě to ale bude stát za to.
Začněme baterií, ta by měla nabídnout solidní kapacitu 135 kWh a bude možné ji nabíjet výkonem až 350 kW. Její kapacita by měla dostačit na dojezd 700 kilometrů dle WLTP. O pohon se budou starat tři elektromotory, dva na zadní a jeden na přední nápravě. Každý by měl disponovat výkonem 250 kW, což dohromady dává 750 kW, tedy 1 006 koní. To by mohlo stačit i na v současnosti nejrychlejší elektromobil Porsche Taycan.
zdroj: carmagazine
BMW se hodlá vrátit do hry. Trh s elektromobily by měl možná trochu pročechrat model M5 v čistě elektrickém provedení. Zprávu přinesl britský web carmagazine.
TIP: Na baterie u elektromobilu BMW i3 bude delší záruka
Jednalo by se o první čistě elektřinou poháněný “M” vůz. Špatnou zprávou je, že se vozu nedočkáme dříve než v roce 2023, pravděpodobnější je ovšem až rok následující, tedy 2024. Určitě to ale bude stát za to.
Začněme baterií, ta by měla nabídnout solidní kapacitu 135 kWh a bude možné ji nabíjet výkonem až 350 kW. Její kapacita by měla dostačit na dojezd 700 kilometrů dle WLTP. O pohon se budou starat tři elektromotory, dva na zadní a jeden na přední nápravě. Každý by měl disponovat výkonem 250 kW, což dohromady dává 750 kW, tedy 1 006 koní. To by mohlo stačit i na v současnosti nejrychlejší elektromobil Porsche Taycan.
zdroj: carmagazine