Řada automobilek si již naštěstí začíná uvědomovat, že jednou z překážek, které brání širšímu rozšíření elektromobility, je cena. Příkladem může být například taková Dacia Spring. Právě ta ale dostane vážnou konkurenci. Nový elektrický Hyundai Inster už ťuká na dveře.
Pokud čekáte od nového modelu Inster dojezd nad 500 nebo 600 kilometrů, pak budete zklamáni. Nový malý elektrický Hyundai takové ambice rozhodně nemá. Vychází z městského modelu Casper, který korejská automobilka prodává na domácím trhu. Na to má ostatně odkazovat i jeho jméno, které má být podle automobilky kombinací anglických slov „intimate“ (důvěrný), „innovative“ (inovativní) a „Casper“.
Původní spalovací litrový motor u Caspera však v tomto případě nahradil elektromotor. S dojezdem 355 km v cyklu WLTP byste se s chystaným elektromobilem Hyundai Inster pravděpodobně na dovolenou do Chorvatska nevydali. Nicméně pro denní dojíždění do práce a cesty po městě se jedná o ideál.
První zveřejněné oficiální snímky z něj sice příliš neodhalují. Všimnout si můžeme nápadných diodových světel s pixelovými prvky. Stejně jako Casper bude svými tvary ze všeho nejvíc připomínat miniaturní SUV. Automobilka pak slibuje, že bude nabitý moderními technologiemi. Přesto si má zachovat příznivou cenu, která by měla začínat pod 22 000 dolary (505 tisíc korun).
Čtěte také: Zákaz spalovacích aut je zbytečný. Na elektroauta přejdete z jiného důvodu
Na bližší specifikace a informace o dostupnosti o modelu Hyundai Inster si budeme muset ještě počkat. Naštěstí to ale nebude trvat příliš dlouho. Svou premiéru si Inster odbude už na konci června na Mezinárodním veletrhu mobility v korejském Pusanu.
Řada automobilek si již naštěstí začíná uvědomovat, že jednou z překážek, které brání širšímu rozšíření elektromobility, je cena. Příkladem může být například taková Dacia Spring. Právě ta ale dostane vážnou konkurenci. Nový elektrický Hyundai Inster už ťuká na dveře.
Pokud čekáte od nového modelu Inster dojezd nad 500 nebo 600 kilometrů, pak budete zklamáni. Nový malý elektrický Hyundai takové ambice rozhodně nemá. Vychází z městského modelu Casper, který korejská automobilka prodává na domácím trhu. Na to má ostatně odkazovat i jeho jméno, které má být podle automobilky kombinací anglických slov „intimate“ (důvěrný), „innovative“ (inovativní) a „Casper“.
Původní spalovací litrový motor u Caspera však v tomto případě nahradil elektromotor. S dojezdem 355 km v cyklu WLTP byste se s chystaným elektromobilem Hyundai Inster pravděpodobně na dovolenou do Chorvatska nevydali. Nicméně pro denní dojíždění do práce a cesty po městě se jedná o ideál.
První zveřejněné oficiální snímky z něj sice příliš neodhalují. Všimnout si můžeme nápadných diodových světel s pixelovými prvky. Stejně jako Casper bude svými tvary ze všeho nejvíc připomínat miniaturní SUV. Automobilka pak slibuje, že bude nabitý moderními technologiemi. Přesto si má zachovat příznivou cenu, která by měla začínat pod 22 000 dolary (505 tisíc korun).
Čtěte také: Zákaz spalovacích aut je zbytečný. Na elektroauta přejdete z jiného důvodu
Na bližší specifikace a informace o dostupnosti o modelu Hyundai Inster si budeme muset ještě počkat. Naštěstí to ale nebude trvat příliš dlouho. Svou premiéru si Inster odbude už na konci června na Mezinárodním veletrhu mobility v korejském Pusanu.