Současná nabídka hybridů od BMW má dojezd kolem 50 km na elektřinu. Pokud je člověk opatrný na pedál plynu, tak může ujet i 65 km, ale to se v reálném provozu moc neděje.
TIP: Na baterie u elektromobilu BMW i3 bude delší záruka
Podle nedávné zprávy by se však příští generace hybridů měla dočkat dojezdu až 100 km. Blog BMW cituje člena správní rady společnosti BMW Pietera Notu:
„Samozřejmě pokračujeme ve vývoji pohonného systému a v budoucnu nabídneme až 100 kilometrů dojezdu na elektřinu v závislosti na segmentu. Na konci letošního roku již bude k dispozici celkem 12 základních plug-in hybridních modelů včetně nového MINI Countryman a BMW X2.“
Poukázal také na to, že průzkum trhu BMW naznačuje, že v blízké budoucnosti vzroste poptávka po těchto vozidlech, takže výrobce vynakládá maximální úsilí, aby splnil toto očekávané zvýšení popularity. Nota ukazuje na statistiky, které říkají:
„Elektrifikovaná vozidla budou představovat 15 až 25 % celosvětového prodeje vozidel BMW před rokem 2025. V Evropě to bude pravděpodobně již čtvrtina do roku 2021, třetina do roku 2025 a polovina do roku 2030.“
Menší plug-in hybridy BMW mají 12kWh akumulátor, jehož využitelná kapacita je 10,4 kWh. Větší plug-in modely této značky, jako nedávno představený model X5 45e, mají mnohem větší baterii o kapacitě 24 kWh (s použitelnou kapacitou 21,6 kWh); tento model má nárokovaný dojezd na elektřinu až 87 km. Pokud by BMW použilo akumulátory stejné kapacity v menších modelech, které používají čtyřválce, dojezd 100 km by mohl být reálný.
zdroj: insideevs
Současná nabídka hybridů od BMW má dojezd kolem 50 km na elektřinu. Pokud je člověk opatrný na pedál plynu, tak může ujet i 65 km, ale to se v reálném provozu moc neděje.
TIP: Na baterie u elektromobilu BMW i3 bude delší záruka
Podle nedávné zprávy by se však příští generace hybridů měla dočkat dojezdu až 100 km. Blog BMW cituje člena správní rady společnosti BMW Pietera Notu:
„Samozřejmě pokračujeme ve vývoji pohonného systému a v budoucnu nabídneme až 100 kilometrů dojezdu na elektřinu v závislosti na segmentu. Na konci letošního roku již bude k dispozici celkem 12 základních plug-in hybridních modelů včetně nového MINI Countryman a BMW X2.“
Poukázal také na to, že průzkum trhu BMW naznačuje, že v blízké budoucnosti vzroste poptávka po těchto vozidlech, takže výrobce vynakládá maximální úsilí, aby splnil toto očekávané zvýšení popularity. Nota ukazuje na statistiky, které říkají:
„Elektrifikovaná vozidla budou představovat 15 až 25 % celosvětového prodeje vozidel BMW před rokem 2025. V Evropě to bude pravděpodobně již čtvrtina do roku 2021, třetina do roku 2025 a polovina do roku 2030.“
Menší plug-in hybridy BMW mají 12kWh akumulátor, jehož využitelná kapacita je 10,4 kWh. Větší plug-in modely této značky, jako nedávno představený model X5 45e, mají mnohem větší baterii o kapacitě 24 kWh (s použitelnou kapacitou 21,6 kWh); tento model má nárokovaný dojezd na elektřinu až 87 km. Pokud by BMW použilo akumulátory stejné kapacity v menších modelech, které používají čtyřválce, dojezd 100 km by mohl být reálný.
zdroj: insideevs