Na základě analýzy provedené listem Washington Post došlo jen v USA od roku 2019 k celkem 736 nehodám vozů Tesla s aktivovaným systémem Autopilot. Dle těchto informací při nehodách zemřelo nejméně 17 lidí. Bezpečnostní experti se domnívají, že nárůst počtu nehod pravděpodobně souvisí s rozšířeným zaváděním technologie Full Self-Driving.
Deník Washington Post analyzoval data z Národního úřadu pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) a zjistil, že od roku 2019 došlo v USA k 736 nehodám vozidel využívajících asistenční technologii Autopilot. To je mnohem více, než bylo hlášeno v minulosti. Podle listu při těchto nehodách zemřelo nejméně 17 lidí.
Bezpečnostní expertka Missy Cummings, která je ředitelkou Mason Autonomy and Robotics Center na univerzitě George Masona, uvedla pro Washington Post, že pravděpodobným důvodem nárůstu nehod je rozšířené používání takzvané technologie Tesla Full Self-Driving, jejíž betaverzi testovali řidiči v plném městském provozu.
Čtěte také: Autonomní auto přejelo psa. Nečekané srážce nezabránil ani „pomalejší“ člověk
Další bezpečnostní experti nedávno sdělili deníku Insider, že asistenční systém Tesly v hodnotě 15 000 dolarů zdaleka nesplňuje sliby automobilky o autonomních vozidlech, která dokážou řídit sama a že tato technologie je silně náchylná k chybám.
Na žádost Insideru o komentář reagovala Tesla se zpožděním. Automobilka uvedla, že její asistenční technologie vyžaduje, aby řidič neustále sledoval provoz a měl vozidlo plně pod kontrolou.
Na základě analýzy provedené listem Washington Post došlo jen v USA od roku 2019 k celkem 736 nehodám vozů Tesla s aktivovaným systémem Autopilot. Dle těchto informací při nehodách zemřelo nejméně 17 lidí. Bezpečnostní experti se domnívají, že nárůst počtu nehod pravděpodobně souvisí s rozšířeným zaváděním technologie Full Self-Driving.
Deník Washington Post analyzoval data z Národního úřadu pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) a zjistil, že od roku 2019 došlo v USA k 736 nehodám vozidel využívajících asistenční technologii Autopilot. To je mnohem více, než bylo hlášeno v minulosti. Podle listu při těchto nehodách zemřelo nejméně 17 lidí.
Bezpečnostní expertka Missy Cummings, která je ředitelkou Mason Autonomy and Robotics Center na univerzitě George Masona, uvedla pro Washington Post, že pravděpodobným důvodem nárůstu nehod je rozšířené používání takzvané technologie Tesla Full Self-Driving, jejíž betaverzi testovali řidiči v plném městském provozu.
Čtěte také: Autonomní auto přejelo psa. Nečekané srážce nezabránil ani „pomalejší“ člověk
Další bezpečnostní experti nedávno sdělili deníku Insider, že asistenční systém Tesly v hodnotě 15 000 dolarů zdaleka nesplňuje sliby automobilky o autonomních vozidlech, která dokážou řídit sama a že tato technologie je silně náchylná k chybám.
Na žádost Insideru o komentář reagovala Tesla se zpožděním. Automobilka uvedla, že její asistenční technologie vyžaduje, aby řidič neustále sledoval provoz a měl vozidlo plně pod kontrolou.