Na vlnu popularity segmentu SUV a trendu elektromobility naskočily i automobilky, od kterých bychom nic podobného rozhodně nečekali – Ferrari, McLaren, Lamborghini a mnoho dalších. Pořád však existují výjimky, přičemž jednou z nich je například francouzský výrobce sportovních vozů Bugatti. Generální ředitel společnosti příznivce ujistil, že v dohledné budoucnosti není v plánu představení plně elektrického ani rodinného modelu.
Když automobilky vidí úspěchy modelu Lamborghini Urus nebo Porsche Taycan, lze lehce podlehnout pokušení vyzkoušet něco podobného, ač to k historii značky vlastně vůbec nesedí. Mnozí neodolali a otestovali své štěstí a poměrně dlouhou dobu se spekulovalo rovněž o SUV či elektromobilu z dílny Bugatti.
Generální ředitel Mate Rimac však veškeré domněnky vyvrací a potvrzuje, že v rámci desetiletého plánu výrobce neplánuje uvedení takovýchto modelů. To znamená, že se minimálně do roku 2032 nedočkáme výkonného elektromobilu francouzského výrobce, nicméně přesto bude muset automobilka brát na zřetel utahující se smyčku emisních požadavků.
Čtěte také: Vrchol jihokorejského inženýrství. Hyundai Ioniq 5 N bude opravdu nabroušená bestie!
Společnost se s legendárním šestnáctiválcem rozloučila uvedením modelu Mistral a od této chvíle se začne zaměřovat především na hybridní ústrojí. Ačkoliv Rimac uvedl, že nástupce Chironu bude „silně elektrifikovaný“, přesto má být spalovací motor „velmi atraktivní“.
V rozhovoru pro časopis Autobmobilwoche rovněž zmínil, že jeho cíl ohledně hybridního ústrojí je dojezd alespoň 50 kilometrů na elektrický pohon. To značí, že vedení počítá rovnou s uvedením plug-in hybridního pohonu.
Na vlnu popularity segmentu SUV a trendu elektromobility naskočily i automobilky, od kterých bychom nic podobného rozhodně nečekali – Ferrari, McLaren, Lamborghini a mnoho dalších. Pořád však existují výjimky, přičemž jednou z nich je například francouzský výrobce sportovních vozů Bugatti. Generální ředitel společnosti příznivce ujistil, že v dohledné budoucnosti není v plánu představení plně elektrického ani rodinného modelu.
Když automobilky vidí úspěchy modelu Lamborghini Urus nebo Porsche Taycan, lze lehce podlehnout pokušení vyzkoušet něco podobného, ač to k historii značky vlastně vůbec nesedí. Mnozí neodolali a otestovali své štěstí a poměrně dlouhou dobu se spekulovalo rovněž o SUV či elektromobilu z dílny Bugatti.
Generální ředitel Mate Rimac však veškeré domněnky vyvrací a potvrzuje, že v rámci desetiletého plánu výrobce neplánuje uvedení takovýchto modelů. To znamená, že se minimálně do roku 2032 nedočkáme výkonného elektromobilu francouzského výrobce, nicméně přesto bude muset automobilka brát na zřetel utahující se smyčku emisních požadavků.
Čtěte také: Vrchol jihokorejského inženýrství. Hyundai Ioniq 5 N bude opravdu nabroušená bestie!
Společnost se s legendárním šestnáctiválcem rozloučila uvedením modelu Mistral a od této chvíle se začne zaměřovat především na hybridní ústrojí. Ačkoliv Rimac uvedl, že nástupce Chironu bude „silně elektrifikovaný“, přesto má být spalovací motor „velmi atraktivní“.
V rozhovoru pro časopis Autobmobilwoche rovněž zmínil, že jeho cíl ohledně hybridního ústrojí je dojezd alespoň 50 kilometrů na elektrický pohon. To značí, že vedení počítá rovnou s uvedením plug-in hybridního pohonu.